Her ne olursa olsun, kuyumcunun kendisi normaldir, ancak nüanslar vardı, örneğin bir kuyumcu çalışanı yanılttı, bu mağazadan bir yüzük satın alındı, satıcı bunun pırlantalı bir yüzük olduğunu ve bu yüzüğün pırlantalı yüzüklerin olduğu bölümde olduğunu söyledi (aslında yüzük kübik zirkon taşlıydı), yüzüklerin tam olarak kübik zirkon taşlı olduğu başka bir bölüme gittim, prensipte çalışan bana kelimenin tam anlamıyla "burada kübik zirkon taşlı yüzükler" dedi ve çalışan, yüzüğün fiyatına sigortayı dahil ettiklerini ve aştıklarını söylemedi, bu yüzden bana öyle geldi Garantinin bir garantisi var, bu yüzden 4 bin daha sigorta için para ödedim ama maalesef evde çeki incelediğimde bunu fark ettim. Tabii ki bu benim de ilgim değil, ancak çalışan daha önce ve çeki kırdıktan sonra yanlış yönlendirdi. Çeki yüzükle birlikte pakete hızlı bir şekilde koyduğu için bu yüzden bakmadım. :(
Bu mağazadan teslim alma ile bir yüzük sipariş ettim, ön ödemenin% 100'ünü ödedim. Üç gün sonra siparişin verilmeye hazır olduğuna dair bir mesaj aldım. Ama mağazaya geldiğimde yaklaşık kırk dakika "satıcıların" ellerini nasıl yaydığını ve mallarımı bulamadıklarını izledim. Genel olarak, sipariş kaybedildi, hiçbir koşulda alamıyorum. Yardım hattına ulaştığımda, yalnızca siparişi gönüllü olarak iptal etme teklifini duydum. Geri ödeme (dikkat, iptalden sonraki 30 gün içinde). Bir müşteri olarak seçim yapmak, sipariş vermek, teslimatı beklemek, mağazada beklemek, sorumun desteğiyle bir çözüm beklemek için zaman kaybettim ve karşılığında bir özür aldım. Herhangi bir alternatif satın alma imkanı olmaksızın uzun vadeli geri ödemeler göz önüne alındığında.
Çalışman için teşekkürler yoldaşlar
Kimseye bu kurumla iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. Hizmet ve sorumluluk seviyesi 0'dır.
Отличный магазин. Огромный выбор товаров. Обслуживание на высоте, продавцы улыбчивые и к клиентам знают подход,терпеливо и с удовольствием всё покажут и расскажут.У таких хочется всё больше и больше покупать. Очень понравился магазин! 👍Рекомендую выбирать именно его!!! ☝️