Siparişi site üzerinden verdim. Zamanında getirdiler, ekipman mükemmel çalışıyor. Kurye sosyal ve düzenliydi. Hizmetten çok memnunum, buradan sipariş vermeye devam edeceğim.
Mutfaktaki aletleri güncellemeye karar verdim ve internet üzerinden bir blender sipariş ettim. Teslimatı beğendim ve hemen taksit planlayabilmeyi beğendim. Karıştırıcıyı getirdiler, her şey bozulmadan. Satın almaktan memnunum.
07/27/24 tarihinde Sputnik alışveriş merkezinin yakınındaki Molodechno şehrindeki 5 element mağazasından bir dizüstü bilgisayar aldım. Satıcılarım, dizüstü bilgisayarı inceledikten sonra ödeme için kasaya gittikten sonra çalışkan bir şekilde işe koyuldular!! Dizüstü bilgisayar torbaya, sonra köpüğe ve kutuya. Evde hemen açmam iyi oldu, sıcaklık ölçekti, biraz daha olsaydı ve ne olursa olsun yanacaktı. Ve bu durumda bir şeyi kanıtlamam pek olası değil (
Basit bir yavaş pişirici arıyorlardı. Bu mağazayı sık sık ziyaret ediyoruz ve bu sefer çocuk, zil ve ıslık olmadan ihtiyacım olanı seçmeye yardım etti. Yavaş pişiricimin stokta olması güzel. Zamanında getirdiler.
Marka seçimi mükemmel, ancak teslimatta aksamalar var. Buzdolabını sipariş ettim, özür dileseler de geç geldik. Her şeyin olduğunu anlıyorum ama hoş olmayan bir kalıntı kaldı. Genel olarak, küçük kusurlar bir yana, mağaza dikkati hak ediyor
Bana öyle geliyor ki bu gençliğimizde sahip olduğumuz en iyi mağaza))) Genel olarak her şey var ve çalışanlar sabırlı. Aynı zamanda fiyatlar çok hoş ve toplarla ödeme yapabilirsiniz.
Menzili bilmeyen korkunç personel yetkin bir şekilde danışamaz
Satın alma ile ayrılmaya kararlı olmalarına rağmen kaçmak zorunda kaldığı hoşnutsuz yüzlü kız
Mağazaya karşı şikayet yok.
Servis hizmetinin çalışması için büyük bir soru ortaya çıkıyor. Garanti kapsamında iki ay önce satın aldığım yazıcıyı verdim. Neredeyse iki hafta beklediler ve kutuya 'tamir etmiyoruz' yazdılar. Herhangi bir inceleme eylemi uygulanmadı. Servisten param için tamir etmek zorunda kaldım. Servis çalışanları, arızanın garanti ile ilgili olduğunu söyledi. Müşterilere karşı, yani garanti ve servis yoluyla daha insani bir tutum istiyorum.
Gişedeki kızlar çok cana yakınlar, merhaba derler, iyi günler dilerler) Her zaman iyi bir ruh hali içinde ayrılıyorum)
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
В
Вадим Баринов
6. seviye şehir uzmanı
24 Kasım
Karım için saç kurutma makinesi almak için mağazaya gittim. Bir model seçmeye yardım eden danışman Elena'ya şükürler olsun. Onun kadınsı görüşüne güvendim ve tahmin ettim! Karısı memnun. Saç kurutma makinesinde indirim vardı. Mağazaya teşekkür ederim.
Daha kötü bir yer yok. "Koruma artı" programına göre çamaşır makinesinin onarımıyla yüzleşmek zorunda kaldım. Mağazada bu şekilde övülüyorlar, ancak ortaya çıktığı gibi, tüm avantajları tam olarak onu kullanmak zorunda kaldığınız anda sona eriyor. 3 gün içinde getirileceğine söz verilen ikame fonu 9 gün sonra bana geldi, tüm aramalarıma, sorularıma cevap verdiler, stokta yok, geldiği gibi gelecek. Tüketicinin korunmasına ilişkin 778 sayılı yönetmelik uyarınca 3 gün içinde ikame fonunun verilmesi gerektiği itirazıma, bu karara uymadıklarını, son tarihlerin belirtilmediği kendi sözleşmelerine sahip olduklarını söylediler. Sonuç olarak, ikame fonu geldi, en azından geldiğime sevindim ama hikaye burada bitmedi. Arabayı çeviriyoruz, ancak onunla birlikte su temini için bir çubuk yok. Ve arabamı tamir için götürdüğümde bana her şeyin-tüm hortumların, talimatların vb. Onunla birlikte gitmesi gerektiği söylenmemiş olsaydı, her şey bir şey olmazdı. Daha da ilginç olanı, konfigürasyonda kabul ve iletim eyleminde bir hortum olduğu belirtiliyor. Mağazaya yaptığım çağrıya, kendiminkini çıkarmamam gerektiğini söylediler. Neden eylemde olduğu sorusuna, bunun genel ekipman olduğunu, bir zamanlar orada olduğunu, şimdi hayır olduğunu, hiçbir şeyi yeniden yazmadıklarını vb. Söylemeye çalıştılar. Tapu benim adıma ve altta bir dipnot olmasına rağmen, tapuda belirtilen tüm bileşenleri içeren arabayı onlara iade etme yükümlülüğüm olduğuna dair bir dipnot var. Hortumu getirmemi istedim, cevap: "Size fon sağladık." Bu konuyu başka kiminle tartışabileceğimi sordum, bana kelimesi kelimesine cevap verdiler: »Konuşmak istiyorsanız 275 arayın"! 275 numaradan aradım ve sürprizime göre, yedek fonun stokta yoksa 3 gün içinde getirilmesi gerektiği ve tapuda belirtilmişse arabanın bulunduğu hortumun olması gerektiği söylendi. Mağazaya bir istek bırakmayı teklif ettiler, ancak artık bu çalışanlarla iletişim kurma arzum yok. Daha hızlı olması için hortumu satın alacağım, ancak mağaza ve çalışanları hakkındaki izlenim bozuldu.
Olumsuz bir inceleme bırakmak istiyorum. 24 Mart'ta mağazanızdan bir Samsung QE50LSO3AAUXRU TV satın aldılar. Sesli asistanı olan bir televizyon istedik. Biz onu satın aldığımızda satıcıya söylediğimiz şey buydu. Bize bu modeli teklif etti, ancak aynı zamanda ses kontrolünün ingilizce olduğu konusunda uyarmadı! Ertesi gün bu televizyonu Rusça ses kontrolünün olduğu başka bir modelle değiştirmeye çalıştık. Bize ne cevap verdiler bu imkansız! Neden personel bunu önceden uyarmadı? Satıcılar sattıkları ürünle ilgili tüm bilgileri bilmiyorlarsa! Öyleyse o zaman neden orada çalışıyorlar? Eskiden bu mağazadan satın almaktan zevk alırdım. Şimdi orada satın alma arzusu yok!
Kibar ve profesyonel personel, yeterli mal seçimi. Düzenli olarak satın alıyorum (akıllı telefon, meyve sıkacağı, su ısıtıcısı, terazi ve çok daha fazlası). Herkesten memnun kaldım.👍
Çok çeşitli ürünlere sahip bir mağaza. Her şey uygun bir şekilde yerleştirilmiştir, doğru olanı bulmak kolaydır. Personel yardımsever, kibar ve ihtiyatlıdır. Bu takıma başarılar diliyorum!
21 ruble için plastik bir termo kupa aldım. Wildberriz'de, kesinlikle böyle bir 9 ruble. % 100 hile. Sanki orayı satın alıyorlar ve burada satıyorlar gibi geliyor. İade edilemez. 🤔
Merhaba. Merhaba. Garanti kapsamında buzdolabını tamir için kiraladım. Buraya götürüldüler ve çok hızlı bir şekilde onarıldılar. Değişikliği getirdiler. Ve ben de unuttum
parmaklıklarımı değiştireceğim. Her şeyi sonlarla düşündüm. Ama hayır aradım
Keşif görevlisine ve parmaklıklarımı bulmamı istedi. Genel olarak, her şeyi buldular ve en kısa sürede evime getirdiler. Hepinize çok teşekkür ederim. Ekibiniz çok uyumlu ve hızlı bir şekilde çalışıyor. Böyle bir uyum beklenmedikti. Size refah ve daha minnettar müşteriler diliyorum.
Telefon için oldukça pahalı kablosuz kulaklıklar aldım, ancak birkaç gün sonra sol kulaklıkta bir güven görüldü. 20 Ekim'de getirilip servis merkezine gönderildiler ve 27'sinde servis onlarla çalışmayı bitirdi. Kulaklıkları 13 Kasım'da verdiler. Sonuç olarak: Servis hiçbir şey yapmadı, kulaklık hala çatlıyor. Bu mağazadan herhangi bir şey satın almanızı şiddetle tavsiye etmiyorum.
Doğum günü hediyesi olarak bir e-kitap satın aldılar, teslimatı düzenlediler, her şeyi ödediler. Sonuç olarak, belirlenen zamanda teslimat yapılmadı, teslimatı her zaman ertelediler, büyük iş yüküne atıfta bulundular.
Merhaba, 11/09/2022 tarihinde Genç yaşta xiaomi redmo buds lite kablosuz kulaklıkları satın aldım. Danışman satıyordu (umursamamasına rağmen), pakete şarj cihazının dahil olmadığını bana bildirmedi. Mağazadan ayrıldığımda, satın alma işlemini açtığımda, kulaklıkları şarj etmenin bir yolu olmadığını fark ettim. Tekrar gidip şarj cihazını satın almak zorunda kaldığım için bu beni çok üzdü. Ama zaten başka bir mağazadan satın aldım.
Sonuç: Müşterilere karşı ihmalkar tutum ve ürün setine neyin dahil olduğunu uzmanların bilmemesi.
Ors'ye göre onarım için televizyon teslim edildi, ekranın her yerinde beyaz ışıklar vardı. 3 hafta sonra onarımdan döndüler, ekran arka ışığını değiştirdiklerini söylediler. Yapılan çalışmalarla ilgili bir kanun verilmedi, televizyonu kontrol ettikten sonra beyaz ışıklar kaldı. Mağazaya gittikten sonra cevap verildi: Bu lekeler sizi rahatsız ediyor mu???
Televizyonu tekrar servis merkezine vermem gerekecek. Tek kelimeyle karışıklık, ekipmanı bir seferde tamir ediyorlar!
5 yıl önce bir buzdolabı satın aldık, genişletilmiş hizmet programı kapsamında ek bir garanti aldık. Garantiyi kullanmazsan tüm tutarı nakit olarak iade edeceklerine ikna olduk. Ama burada değildi, iade etmeye geldiklerinde parayı iade etmediler, ancak% 50 indirim almak için bir kupon yazdılar, yani parayı iade etmek istiyorsanız, o zaman herhangi bir mal satın alın, ancak harcanan miktardan fazla değil. Her yerde aldatma(((
Ve mağaza her zaman daha iyi bir görüşe sahipti, ancak bir buçuk saatlik çalışmadan sonra kırılmış bir TV kutusu satın aldım, servis merkezinin danışmanından cevaben müsait ve ücretsiz satışta olan bir başkasıyla değiştirmeye gittim, kategorik bir hayır duydum, ardından onu tüketici hakları yasasıyla özellikle 22.
1. Tüketici malın eksikliklerini tespit ederse ve bu tür malların değiştirilmesi talebinde bulunursa, satıcı (üretici, tedarikçi, temsilci) bu tür malları derhal değiştirmeli ve gerekirse bu tür malların kalitesinin satıcı (üretici, tedarikçi, temsilci) tarafından ek olarak doğrulanması gerekirse, belirtilen talebin sunulduğu günden itibaren on dört gün içinde değiştirmelidir.
Sadece bu akıllı set üstü kutunun yanlış çalışmasıyla ilgili bir video sağlamakla kalmadı, sonuç olarak bu cihaz incelemeye gönderildi, 14 gün beklemeleri söylendi. Personel, alıcılarının zamanına değer vermiyor... derece 2, kaliteli bir malla değiştirmek gerçekten bu kadar zor mu??????
5 eleman her zamanki gibi zirvede, güler yüzlü personel, profesyonel danışmanlar. Anında sorunsuz bir şekilde kredi verebilirsiniz. Kendim satın alıyorum ve tavsiye ediyorum.
Telefonu bir hafta sonra tamir için teslim ettim, tekrar gideceğim.Telefon için fevoal'dan önce bile ödeme yapıyorum ama onlardan memnun değilim ikinci bir onarıma ihtiyacım yok.Programımın koruması var ama yine de .Onarımdan sonra koruyucu camı çıkardılar, kırıldı, poşetteki camı geri döndürdüler.ve şu anda koruyucu camı olmayan telefonum 17 rubleye mal oluyor.Duyulabilirliği onardıktan sonra her şey onlardan mağazadan satın alınmasına rağmen, pahalı bir telefon yok.Mağazada görüşürüz. Teşekkürler.
En büyük alışveriş merkezlerinden birinde mükemmel mağaza. Orada birden fazla ekipman satın aldılar. Bazı arızalar nedeniyle garanti kapsamında birkaç kez benzer bir garantiyle değiştirilmek zorunda kaldım. Her zaman her şey kolay ve stressiz geçti. Bu yüzden tavsiye ederim. Bu sadece otoparkta sorun var. Ve bölgedeki tüm satış noktaları işe yaradığında ve insanlar buraya söve çiğnediğinde daha da kötü olacak!
Harika bir mağaza, gezinmesi uygun. Ne yazık ki, danışmanlar bana tam olarak ne gösterilmesini istediğimi her zaman söylemiyorlar. Bu yüzden xiaomi mi 8 lite yerine bana yarım saat boyunca Samsung teklif edildi: (İnatla teklif etseler de hizmetler empoze etmiyorlar, yani bir hizmete ihtiyacım yok - onu almıyorum.