Bu mağazadan bulaşık makinesi, çamaşır makinesi satın aldılar. Dükkan büyük, ferah. Ürün yelpazesi fena değil, bazı pozisyonlar yok, ancak her zaman bir web sitesi var ve sipariş verebilirsiniz. Ancak uzatılmış garanti konusunda çok rahatsız edici satıcılar (büyük olasılıkla bu, prim için kpı'larıdır). Bulaşık makinesine sözde genişletilmiş bakım paketini aldılar. Altı ayda bir bir kişi gelir (aramızda) ve temizlik için bulaşıkçıya bir tablet koyar))) Genişletilmiş paketlerin bir saçmalık olduğuna bir kez daha ikna olduk.
Geçenlerde yeni bir buzdolabı satın alıyordum ve Artyom'a danıştım. İletişimin en başından beri üzerimde harika bir izlenim bıraktı. Artyom çok kibar ve özenliydi, tüm ihtiyaç ve isteklerimi dinledi. Ne kadar hacme ihtiyacım olduğu, hangi özelliklerin önemli olduğu ve fiyat noktamın ne olduğu hakkında doğru soruları sordu.
Artyom, aralarından seçim yapabileceğiniz birkaç model önerdi ve her biri hakkında ayrıntılı olarak konuştu, artılarını ve eksilerini not etti. Özellikle pahalı modeller empoze etmeye çalışmamasını, bütçemi dikkate alarak en uygun seçenekleri aramasını beğendim.
Ayrıca buzdolabının bakımı için önerilerde bulundu ve çalışırken nelere dikkat edilmesi gerektiğini açıkladı. Profesyonelliği sayesinde kendim için mükemmel buzdolabını seçebildim.
Artyom'a yardımı için çok minnettarım ve onu kesinlikle arkadaşlarına tavsiye edeceğim. Buzdolabınızı seçmek için iyi bir tavsiyeye ihtiyacınız varsa, onunla iletişime geçin!
Tek hoş kız, sadece onun lehine 2 yıldızlı taksitli belgelere yardım eden kızdı.
Uzatılmış sigortasıyla salonun yöneticisi, satın almam için bana tecavüz etti. Bana 5 dakika boyunca her türlü saçmalığı anlattım ve sonunda bana bir anekdot anlattım ve hemen ilgilenmediğimi söyledim, satmaları gerektiğini anlıyorum, ama bu alıcıya karşı çok agresif bir şekilde iğrenç bir tutum.
Sonra windows'u yükleyerek neden onlara yüklemek istemediğim konusunda beni azarladılar. Neden kurmak istemediğim ve nereye kuracağım, rapor vermek ve mazeret göstermek zorunda olmadığım sizin işiniz değil.
BEN SADECE GELİP MAĞAZA PERSONELİ TARAFINDAN BENİM YÖNÜME AGRESİF PAZARLAMA YAPMADAN SAKİNCE BİR MAL SATIN ALMAK VEYA TAKSİTLE ALMAK İSTİYORUM.
İlk defa, genişletilmiş satın alma sigortası ve Windows'u kurmakla bu kadar baskı altındaydım.
Dahası, bundan önce çok fazla mal satın alıyordum ve baskı yoktu, hayır dedi, teşekkür ederim ve hepsi bu, ama sonra üzerime düştüler ve kesinlikle satın almam gerektiğini hikayelerimle taksit planlamasını yapmamı engellediler.