Personelin çalışma yaklaşımı çok üzücüydü. 200 rubleye kadar ucuz bir elektrikli süpürge satın alma görevim vardı. Danışmana yaklaştım, pratikte bu tür malların stokta olmadığı ortaya çıktı, bu yüzden danışman onlar hakkında hiçbir şey söyleyemedi. Pahalı modeller sunmaya başladı. Ben tamamen farklı bir görev koymuş olmama rağmen. Başka bir danışman da hiçbir şey söylemedi, hepsinin kötü, aynı olduklarını ve satılmadıklarını söylediler. Bana kimin yardım edebileceğini sordum ama kimse tepki göstermedi, herkes ayrıldı, internete bakmayı önerdiler. Danışmanların neden müşterinin ihtiyaçlarını dinlemeden en pahalı ürünleri satmaya başladıklarını anlamıyorum. Bana istenen ürünü satmaları için neden böyle bir elektrikli süpürgeye ihtiyacım olduğunu söylemem gerekiyor mu? Genel olarak mağazadan ayrıldım ve Elektrikli değirmenden ve ayrıca ücretsiz teslimatla satın aldım. Çok memnun kaldım, elektrikli süpürge görevleri için bir patlama ile çalışıyor! Yöneticilerin sadece çek yapmaya çalışmak ve küçük meblağlardan vazgeçmek yerine istekleri duyması iyidir.
Genel izlenim .... oh evet! izlenimimi ifade etmek istiyorum:
Başlangıç olarak, sms sürekli olarak viber içeriğine gelir - çok fazla bonus puanınız var, daha hızlı satın alın yoksa yanacaklar. Pekala, zamanı gelmişti, bir hediye almam gerekiyordu. ve ben saf bir Chukchi çocuğuyum, Element 5'e gidiyorum, sanırım tamam, hediyeyi satın alacağım ve bu arada 100'ün çok ötesinde biriken bonus puanları harcayacağım. Mağazaya geldim, bir danışmanı aradım ve telefonda hediye olarak satın almak istediğim ürünü gösterdim, hemen bonus puanlarla ne kadar ödeyebileceğimi ve sonunda satın alımın ne kadar olacağını sordum. Danışman nazikçe baktı ve bana maliyeti söyledi, bana uygundu ve mallar mağazada olmadığı için depodan mağazaya teslimat yapmayı teklif etti, tamam, kayıt yaptırdılar, bunun için danışmanın bunu yaptığını fark etmenizi rica ediyorum, orada telefona rastladığım bir şey değil.
Malların mağazada olduğuna dair bir bildirim geldi, karımı alıyorum, hediyeyi almaya gideceğimizi söylüyorum.... Sonra, kötü bir sinemada olduğu gibi, bir danışman ekipmanı kontrol etmeye gelir ve çeki verir, kasaya gidin. Kasada çeki veriyorum ve kasiyer bana malların tam değerini söylüyor, diyorum ki, hayır, işe yaramayacak, ne aldatmaca, diyor ama çeki değiştirin, danışmana geri dönüyorum ve o bana söylüyor -... size indirim değil, bu üründe indirim yok, izin veriyorum, bunu ben icat etmedim, siparişinizi veren çalışanınız .... Kısacası, sonuç olarak ayrıldım, tuz yemedim.
Element 5'e umutsuzluktan geldim ve şimdi böyle gitmeyeceğim, insanlara karşı gerçek bir hayvani tavırdan bıktım.
Bu konuda eğilmeme izin ver, yeter!
Geçenlerde burada apple'dan bir saat satın aldım. Hizmetten memnunum, çalışanlara soru sorulmuyor. Memnuniyetsizlik başka bir yerde yatmaktadır. Neden satın almayı reddedebilecek bir müşteriye pahalı ekipman açıyorlar? Aynı saatleri elinize alabileceğiniz, izleyebileceğiniz, elinize koyabileceğiniz vitrinleriniz var, vb. Benden önce açılan mallarla birlikte açılmış bir paket satın almak benim için pek hoş değildi. Saatin kendisinde her şeyin yolunda olduğunu, yeniler olduğunu, etkinleştirilmediğini anlıyorum, ancak bu markanın ekipmanını satın almanın ana noktalarından biri, tüm etiketleri, etiketleri, kağıt parçalarını kendiniz açmanız / yırtmanızdır. Tabii ki beni açılmamış yeni bir kutu vermeye zorlamadım, muhtemelen yine de öfke nöbeti geçirmekten utanıyordum, ama yine de hoş olmayan bir çökelti kaldı.