Malları defalarca satın aldık.
Avantajlardan:
İyi istişareler.
Taksitler, farklı seçenekler.
Teslimat, ödendi ve doğrudan daireye getirdiler
Newans, benim durumumda bağlantı için ödeme gibi.
Çamaşır makinesini bağlamak için kurulum türü "Standart " dır
Bunlar:
Kurulum .
Tahliye hortumunu bitmiş tahliye noktasına vidalayın
Ve daha önce yapılmış olana su temini hortumu.
Hepsi bu. Ve bunun için 70 ruble.
Bonus bir yıl bağlantı garantisidir.
Hortum uzunluğu boyunca yeterli değilse. O zaman bu zaten bir Premium program, 120 ruble.
Ancak Prim, tedarik yoksa su tedarik sisteminin iyileştirildiğini belirtir.
İşte bu eksi. Arabanın kurulumunu sipariş ettiğinizde parayı ödersiniz. Ve hortumun yeterli olmayacağına inanmamız gerektiği ortaya çıkıyor.
Bir şey düşünülemedi.
Bu hem Premium hem de Standart değildir. Çamaşır makinesinin sahiplerini yiyin, hortumları satın alın, çünkü başlangıçta kimse yeterli uzunluğun olmayacağı konusunda uyarmadı.
Genellikle danışmanın kendisi bu tür mağazalara yaklaşır ve size bir şey söyleyebileceğini merak eder!!??))) ama bu konuda değil. 10 dakika seçtiler, ama söyleyebilecek insanlar bir grup insandan yana durdular ve onlar için çok önemli bir şeyi tartıştılar. Kasada kasiyer, satın alma işlemiyle birlikte yanımıza başka bir şey getirmemiz gerektiğini söyleyen bir şey söyledi, ama biz yapmadık, öfkeyle "danışman bunu size vermedi mi?" "HAYIR KAHRETSİN, ONU KENDİMİZE DİKKAT ÇEKEMEDİK, BU YÜZDEN BÖYLE BİR ŞEY.!!! Kendi başıma gitti. Bu nedenle, personel ile konuşmanızı ve neden orada olduklarını açıklamanızı tavsiye ederim. Bir şeye ihtiyaç duyulursa izlenimler pek kalmadı Şimdi bu yerden uzak bir yere gidiyoruz ve tüm arkadaşlarımıza tavsiye ediyoruz. Sıfır yıldız.
Keyifli personel, tüm çalışanlar profesyoneldir, hiçbir zaman kaliteli tavsiye almamıştır ve alışverişten de memnundur, her zaman geniş bir ürün yelpazesi ve mevcudiyeti vardır
Garanti kapsamında korkunç bir geri ödeme. Malları iade ettiğinizde, bunun bir garanti olmadığı, beyin dayandığı bir düşünce var. İlk kez bir garanti vermediler, çünkü 18+ yıl yok (yaş sınırının mallar için para iadesi almasına izin vermemesi garip). Bir dahaki sefere, görünür ihlallerle, iade talep etmelerine rağmen servis merkezine gönderildiler.Burada sipariş vermeyin, en azından paranın yeterince iade edileceği diğer ağlarda sipariş vermek daha kolaydır
Harika bir mağaza. Mutfak için ev aletleri satın aldım. Yöneticiler bir seçime karar vermede yardımcı oldular. Yetkin ve uygun fiyatlı bir şekilde danıştık. Çok teşekkür ederim. Bu mağazayı ziyaret etmenizi tavsiye ederim.
Malları servis ve onarım için gönderiyordu, danışmanın kendisi burada sorunsuz bir şekilde kibarca cevap veriyordu. Ancak salınım artık bakım malının kabul edilmesiyle başlıyor, sadece onarımlar var ve hatta ek bir garanti satın alırken tüm evde bir garanti yok, her şeyi değiştireceğiz Evde her şey yolunda salınım yaparken, contalar filtreyi değiştirmiyoruz, abaküsleri de değiştirmiyoruz, bu büyük olasılıkla bu ağdaki son satın alma işlemiydi ve size tavsiye etmiyorum Tefal robot elektrikli süpürgesine bir değişiklik sözü verildi, ancak ikame fonu yok
Harika! Hizmet, personel ile anlayış en üst düzeyde! Dürüstçe pahalı ürünü bahane ediyorlar ve nedenini açıklıyorlar. Planladığımızdan daha pahalı bir tava satın aldık ama pişman değiliz. Teşekkür ederiz!
Danışman çok özenli ve cana yakın. Ona yardım ettiği için çok teşekkür ederim. Tüm soruları yanıtladı, veri aktarımına ve gerekli uygulamaların yüklenmesine ve doğrulanmasına yardımcı oldu. Ne kadar sürmesine rağmen. Alçak yay.
Bugün 5 elementte bir hava fritözü satın aldık
Çok havalı, hacimli, güçlü bir araba, kocam hediyeden çok memnun, kitfort bunu iyi önerilere göre satın aldı
Oldukça geniş bir ürün yelpazesi. Özellikle bu mağazada, büyük olasılıkla, gerekli elektronik cihazlar veya ev aletleri bulunacaktır. Yakınlarda bakkal, inşaat ve mobilya hiperleri var. Her şeye bir kerede ihtiyacınız varsa, bu bölgeye gidebilirsiniz.
Alıcıyı aldatıyorlar, ikincisinin ne olduğunu silerek malları rüzgardan satıyorlar ve depoda kendilerinin her şeyi var. Dün sonuncusunu bir TV aldım, satıcı öyle dedi ki, yakın gelecekte böyle bir marka almayacaksınız, ancak bugün mağazaya geldim, buna değer. Dürüst olmayan satıcılar hafifçe söylemek gerekirse.
Hizmeti çok beğendim. Kibar, özenli personel! Geniş ürün yelpazesi! Fiyatları beğendim. Bir satın alma için geldim ama aynı anda iki tane aldım. Çok ama çok memnun kaldım. Çalışanlara çok teşekkür ederim!
Televizyon aldım, çalışanların çalışmalarını beğendim: danışmanlar, kasiyerler. Oldukça hızlı ve uygun bir şekilde üründen bahsettiler, yeteneklerini gösterdiler. Gişede oldukça hızlı servis var. Satın aldığım, yeterince hantal bir ürünü kendim dükkanda taşımak zorunda kalmam hoşuma gitmedi
Mogilev Gabrovskaya'daki 5 element mağazası hakkında olumlu bir inceleme bırakmak istiyorum: personelin nitelikleri, danışmanlık, banka desteği, her şey en üst düzeyde. Satın alırken, mallar internet üzerinden rezerve edildi, mağazadan alındı, personel sayesinde inanılmaz, ancak 10 dakikadan fazla sürmedi. Her çalışan işini biliyor, aferin- çalışmayı öğrendiler, tavsiye ederim!
Gerçekten bir buhar sistemi satın almak istedim...Kapanmadan önce bir danışmanla görüşerek geldiler...,çok iyi bir satış danışmanı bize her şeyi anlattığını açıkladı, tüm beklentilerimiz doğrulandı...Ertesi gün bu ürünü almaya gelmemize karar verdik....Sabah uğradım malları rezerve ettim, bir kez daha danışmanla konuştum...., bana her şeyi anlattı, raflara yerleştirdi..., kesinlikle almaya karar verdim! Öğle yemeğinden sonra malları ödemek için karımla birlikte geldim ve sonra sıra dışı bir şey başladı.....!!!!! Bu ürün için sigorta satın almamız teklif edildi (buhar sistemi Kahverengi) nedenini anlamadım ve reddetmeye başladım......ve işte bu ürünün gerçek anti-reklamının başladığı yer burasıdır....,...anlıyorsunuz size 6sadece montaj için garanti verilir, daha fazla arıza ve arıza sağlamaz....ve ayrıca pek, çok pek iyi değil......., 4 yıllık garanti almazsak......,bu danışmanlara karşı büyük bir hayal kırıklığı ve son derece iğrenç bir tavır vardı....Sonuç olarak, ütüyü çok daha düşük bir fiyata satın aldılar...Ve kesinlikle bu mağazaya bir daha ayağım yok....!
Çok çeşitli ekipmanlara ve uygun fiyatlara sahip bir mağaza.
Şu an itibariyle (2022) bu mağazadan uygun fiyatlarla ev aletleri satın aldığımızı söyleyebilirim. Promosyonları takip ederseniz, malları çok iyi fiyatlarla satın alabilirsiniz.
Özellikle tüm zinciri ve bu mağazayı çok seviyorum. Oraya sık sık giderim, neyse ki caddenin karşısında yaşıyorum. Yıllar geçtikçe evimde buzdolabı, elektrikli süpürge, çamaşır makinesi ve televizyonum oldu. Ve bunlar sadece büyük alımlar. Gerisini hatırlamıyorum bile. Satıcılara danışmanlara özel teşekkür etmek istiyorum. Seçim yaparken her zaman nitelikli yardım sağlanacaktır. Sanırım bu mağazaya bir kereden fazla gideceğim.
Dün tableti, hafıza kartını ve harici sürücüyü sipariş etmeye geldim. Çocuk geldi, her şeyden mal aramaya başladı, sadece bir tablet buldu - sipariş ettiler. Türün geri kalanı sitede yok. Birkaç dakika geçer ve sipariş numarasıyla birlikte bir sms gelir ve iddiaya göre bir saat içinde bir arama yapılır. Bir çağrı yapıldı, ancak bir çağrı değil, ardından gelen bir sms ile çaldığı iddia edildi, iddiaya göre ulaşamadılar. Siteye tekrar gitmeye ve gerçekten ürün olup olmadığına bakmaya karar verdim, her şeyin orada olduğu ortaya çıktı. Mağazaya geri döndüm, satıcı geldi, malların sitede olduğunu gösterdi. 10 dakika bile geçmiyor, her şey bulundu ve yeni bir sipariş verdiler. Satıcıya göre, bir BT çalışanı bana ilk kez hizmet etti. Aslında soru şu ki, BT çalışanı salonda ne yapıyor (satıcı değilse) ve sitede ürün bulamayan bu BT çalışanı nedir?
Akşam, kız ilk sipariş için tekrar arar. Ona, cevap verdiğim telefon numaralarını atmamanın, iddiaya göre meşgul olduğumu söylemediğini söyledim, ancak işin püf noktası, telefonda kimsenin konuşmamasıydı ve bunun bir onayı var - gittiğim kişi ve aramaların çıktısı. Genel olarak ikinci kez, "bir şey satın almak istiyorsanız, böyle bir rakama basın" yazan bir telesekreter beni aradı - doğal olarak aramayı sıfırladım. Suçlarını kabul edemeyen ve meşgul olanlarla bahaneler uyduramayan ne tür yöneticileriniz var?
Danışmanlık değil, koklama!
Bir onay işareti için danışmanlar, ürün sıralarını anlamıyorlar ya da yüzeysel olarak fiyat etiketinden bir şeyler çıkardılar, temel soruları cevaplayamıyorlar, buzdolaplarında değerli bir ürün seçmeye yardımcı olacak ve departmanda olduğu gibi daha pahalı olanı koklamayacak gerçekten iyi bir danışman gaz.danışmanın argümanının olduğu levhalarla
-o daha pahalı, yani kaliteli.
Ürünle ilgili bir şeyler bulmanın en iyi yolu, hakkındaki yorumları okuyun ve internette incelemeye bakın. Genel olarak, makul indirimler var, ancak bu bir şans meselesi.
Teslimat. 5 elementin teslimatı iğrençtir. Bir buzdolabı satın aldım, sonuç olarak bir şekilde 4. kata çıkardılar, kutunun tüm köşelerini merdivenlerdeki duvarlara vurdular, dairenin koridorunu doldurdular, evde bir eşim vardı, mutfağa bir metre daha hareket ettirme isteği üzerine bir ret duydu, ilk odaya teslim ettiklerini söylüyorlar, bir metre istiyorsanız, ödeyin.
Bu yaklaşımı iğrenç buluyorum, mutfağa kırılmış giriş ben gelene kadar kaldı. İletişim ve müşteri odaklılık için teslimatçılara 1 puan
Berbat bir aptal. Beceriksiz ve profesyonel olmayan çalışanlar. İki gün içinde bu ağı atlatma arzusunu aşıladılar. İlk gün buzdolabını seçtiler. Bir danışman aradık (görünüşe göre meslektaşımla yaptığı konuşma nedeniyle kendim gelemedim). Hangisine ihtiyacımız olduğunu, hangi bütçeye ihtiyacımız olduğunu bile bilmeden hemen buzdolabını "koklamaya" başladı (görünüşe göre orada müşterinin ihtiyacını tespit etmiyorlar). Yazlık ev için iki kat daha ucuza ihtiyacınız olduğunu öğrendikten sonra... Aptalca gitti)) Kelimenin tam anlamıyla aldı ve gitti "Atlantislilere bakın" - veda etti. Tamam, internette kendileri bir buzdolabı seçtiler, ertesi gün satın almaya geldiler ve başladılar: tabanları asılıyor, bilgisayarı yeniden başlatıyorlar, hiçbir şey ayarlayamıyorlar. Telefondan sipariş vermemi istedim (özür dilemeden bile). Sonra bilgi merkezine (veya orada olduğu gibi) gönderenleri kredi departmanına gönderdim ve gönderdiler... Kredi departmanına. Bir çeşit Sovkov fabrikası, mağaza değil. Birbirlerine gönderilirler, hiçbir şey bilmezler... Az önce ayrıldık, neredeyse oradan kaçıyorduk.
Tabii ki 5 element değil başka bir mağazaya gittik. Sakince, hızlı bir şekilde, gereksiz sinirler olmadan kredi verdiler ve şimdiden teslimatı bekliyoruz.
Personel iyi, mallar az. Ancak bir çevrimiçi mağaza var ve oradaki her şeyi sipariş edebilir ve ancak o zaman mağazadan alıp eve teslimat siparişi verebilirsiniz
Sipariş için bir dondurucu satın aldım, danışmanlar nazik ve yardımseverdir. Her şeyi çok beğendim. Dondurucuyu eve teslim eden adamlara minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Doğru odaya ulaşmaya yardım ettiler, dikkatlice kurdular. Teşekkürler.
Bugüne kadar bu ağı sağlam bir organizasyon olarak görüyordu, hayal kırıklığı tamamen doluydu.Yerleşik bir mutfak davlumbazı satın aldım, ancak mobilya üreticisi açtı, uymayacağını söyledi, başka bir bağlantıya ihtiyacım olduğunu söyledi, gönül rahatlığıyla geri getirdim ve acele ettim: böyle bir makaleye ve böyle bir kararnameye göre, mallar sadece garanti vesilesiyle iade edilemez, ancak ambalajdan bile çıkmamış olması ve satın alma işleminden 3 gün sonra geçmesi umursamıyor.90'ların çarşısı hissi, hepsi insanlar için!!!
Sitede geniş bir ürün yelpazesi daha fazla temsil edilmektedir, indirimli ürünlerde seçenekler vardır, uygun konum, indirimler ve promosyonlar sık görülür.
Mağazaya bir Xiaomi telefonu almaya geldim, ancak satıcı TCL30'U satın almaya ikna etti. Kaspersky'yi şu anda anladığım kadarıyla gerekli olmayan 80 rubleye koymaya ikna ettim. Bir aydır kullanıyorum, hayal kırıklığına uğradım. Çok yavaş yükleniyor. Videoyu kullanırken donuyor. Bu modeli önermiyorum.
Bugün ailemle birlikte Yeni Yıl için hediye almak için 45 Gabrovskaya Caddesi'ndeki 5 Element'e geldim. Danışmana (kıza) bir önek (dandy) olup olmadığını sordum, cevabın "bu nedir, nedir" olduğunu sordum. Ona açıklamak zorunda kaldım, ardından varlığından söyleyemeyeceğini ve zamanının olmadığını söyledi. Sonra, çok meşgul olduğunu da söyleyen danışman Dmitry'ye gittim (alıcılar yanlarında olmasa da). Yöneticiler bu insanlara zaman ayırın, çünkü mağazayla ilgili hem benim hem de ailemle ilgili görüşler değişti.
Danışmanlar her zaman size kimsenin, özellikle Huawei akıllı telefonlarının almadığı malları satmaya çalışırlar, tat vızıltısının hizmet olmadığını bile açıklamazlar ve alıcı daha sonra ayarlarla acı çeker ve burada size uygun olmasa bile malların iadesi yoktur
Danışman Oleg, bir kahve makinesi satın almak istedi, işini mükemmel bir şekilde yaptı, her şeyi çok net bir şekilde anlattı ve danışman profesyonelin Bu yıldızları ona hemen açık bir şekilde açıkladı
İğrenç hizmet, her şeye soğuk davranıyorlar, telefon iki nidel için garanti kapsamında yapıldı, üçüncüsü zaten hangi hizmette olduğunu bile bilmiyorlar, bu sadece bir tür korku
Kötü bir mağaza ve satıcı değil. Bazen ek garantiyi koklama ısrarı can sıkıcıdır, ancak bu onların işidir. Bu mağazadan çok şey alıyoruz. Son zamanlarda seçim Mogilev'deki başka bir mağazadakinden bir şekilde daha küçük hale gelmesine rağmen.
Biz bu mağazanın düzenli müşterileriydik. Şimdi çok istemiyorum. 1 Ağustos'ta televizyon satın aldılar, hızlı ve kültürel bir şekilde hizmet verdiler. Ancak 19 Ağustos'ta bir ocak almaya geldik, ancak kimse bize dikkat etmedi, beklemeden TV braketini almaya gittiler, hemen servis ettiler. Televizyonlara giderken(ellerinde küçük bir çocuk vardı), satıcılar kontrol etmeye karar verdiler.subwoofer ve onu korkuttu.Kötü izlenim son kez kaldı.