İyi bir mağaza, her zaman birçok promosyon ve çeşitli yenilikler, danışmanlar her zaman size gerçekten neyin uygun olacağını önerebilirler ve bu mevcut değilse, çevrimiçi seçim yapmanıza ve başvuruda bulunmanıza yardımcı olurlar.
Son zamanlarda ebeveynler NoFrost ile buzdolabı almak için mağazaya geldiler. ATLANTA markasıyla ilgileniyordum. 5 maddede böyle bir sisteme sahip atlant'ın var olmadığı ve hiç olmadığı söylendi. Sonuç olarak, Atlanta'ya benzer şekilde 500 r daha pahalı olan Hayer markasının buzdolabını buharlaştırdılar.
Sonuç olarak, satın almayı reddetmek zorunda kaldılar, 21. yüzyılda sinir bozucu, bilgiye sahip olmayan satıcıların olmadığı yerlerde satın aldılar.
Uzun hizmet, bonus paranın neden sadece 3 gün boyunca kullanılabileceği sorusuna "ne istediniz, size zaten 20 ruble verdik", bu parayı kimin kime daha fazla soru verdiğini daha nazik olmak isterim.
Geniş bir yelpazeye sahip iyi bir mağaza.Esnek satış koşulları.Huş halkı için bu mağaza büyük bir başarıdır.Fiyatlar elbette bazı rakiplerinkinden daha yüksek, ancak bu taksitlerin mevcudiyeti ile telafi ediliyor.Ama daha pahalı sundukları şeyler oluyor,
Güler yüzlü ve hızlı hizmet, yetkin uzmanlar, geniş bir ürün yelpazesi, malların mükemmel bir şekilde düzenlenmesi, birçok promosyon, çok uygun fiyatlar, malları taksitle satın alma fırsatından memnunlar
Tüm maaşınız için xiaomi veya Samsung satın almak istiyorsanız, o zaman kesinlikle buradasınız. Ayrıca, çocuklar ustaca 100 ruble için antivirüs satıyorlar

1
# 18 Aralık 2021 09:10
5 elementteki hizmete çok üzüldüm.. Bir mal satın alırken, satıcılar, özellikle mal bonusları için, satın alınan ekipmana zorunlu olarak gereksiz mallar sunarlar. Başlangıçta, sonuçları gerçekten açıklamadan çılgınca bonuslar sunuyorlar. İşe sadık bir tutum . Bir ürün hakkında soru sorduğunuzda, kayıtsızlıkla cevap verirler: "internette videoya bakın, ürün hakkında kendiniz okuyun. Biz kendimiz ne sattığımızı bilmiyoruz."
Her şeyden önce, 50 ruble çıkardıktan sonra telefona yükledikleri program (antivirüs) ile ilgili hikaye üzüldü. Bunun için geri ödeme yapılmasını ve antivirüsün kaldırılmasını talep ettim. Mallar bonus olduğu için geri ödeme yapılmadı. \Üzgün oradan ayrıldı. Burada kimseye bir şey satın almasını tavsiye etmiyorum. Ve eğer bir şey satın aldılarsa,. Ardından, satıcıların bonuslar ve uzatılmış garanti şeklinde hilelerine girmeden oradan kaçın.
Siteye gelince, faizsiz taksitle ödeme yapmak için malları hemen seçebilmeniz çok iyi. Personele gelince, alet satın alırken yalan söylüyorlar ve aldatıyorlar, örneğin bir tablet için bir arkadaşını büyük miktarda para karşılığında bir tür süper sigortaya ikna ettiler. Bir dizüstü bilgisayar satın alırken, Windows 10'u 289 ovmak için bana yüklemek istediler ve yüklemezlerse garanti vermeyeceklerini söylediler, ancak ödeme yapıldıktan sonra kendim korsan 10ka'yı kuracağım küfür etmek istedim ama bana bir garanti verdiler ve satıcı bunu yanlış anladığımı söyledi)! Genel olarak, bu tür "süper" tekliflerle dikkat etmeniz gerekir.
Çok can sıkıcı personel, 3 kez ek mallara ve promosyonlara ihtiyacım olmadığını, başka bir mağazaya satın almak için gitme arzusunun zar zor geride kaldığını söyledi
Beceriksiz çalışanlar ve yönetim. Saygı yok, ürün bilgisi yok ve satış aşaması yok. Hayal kırıklığına uğradım. Gelmeyeceğim ve tanıdıklarıma tavsiyede bulunmayacağım
Malları uzun süre seçtim. Danışmanlar seçime yardımcı oldular, hemen geldiler, ne aradığımı sordular. Tüm ürünlerden, benzerliklerinden ve farklılıklarından bahsettiler.Yardımınız ve sabrınız için çok teşekkür ederim!
Son zamanlarda, arkadaşlarımla ve sık sık hatalı ürünlerle karşılaşmaya başladım.
Bir fare ve klavye seti satın aldık, bir hafta sonra fare arızalandı, düşük maliyet nedeniyle uğraşmak istemediğim için garanti kapsamında sormadım. Bir cep telefonu satın aldılar, zamanla sarı bir leke görünmeye başladılar, muayeneleri geçtikten sonra aynı telefonu yenisiyle değiştirebildiler, çok beğendiler, bir ay sonra ikinci telefonda da benzer bir leke görünmeye başladılar, sonunda parayı iade etmeye karar verdiler, parayı iade etmek istemeden burnundan geçirmeyi çok seviyorlar, ancak küfür ve hırpalanmış sinirlerle geri döndüler. Ayrıca bir arkadaş tarafından bir telefon satın alındı, farklı bir marka ve benzer bir leke çıktı, ancak telefonu düştüğü için garanti kapsamında taşımadı, açıkçası düştüğünü ve garanti kapsamında geçmeyeceğini söyleyeceklerdi. Tanıdıklar da bir jiroskop satın aldılar, akşam satın aldıktan sonra çocuk aniden durduğu için ondan düştü, pili tükendi, ışık ve ses sinyali yoktu, ama onlar da hemen incelemeliydiler ve lekelenmiş çatlakları fark etmeliydiler. Ertesi gün mağazaya getirdiler, hepsini incelemeye gönderdiler, belli bir süre sonra cevap geldi, jiroskopla ilgili her şeyin yolunda olduğu ve lekeli çatlaklarla ilgili olarak satın alırken bakmanız gerektiğini söylediler, ancak başlangıçta yeni bir ürün satın aldığınızı ve bunun üzerinde ne olabileceğini düşünmediğinizi bilerek, sonunda güçlüklerden başka bir şeyle değiştirildiler. Sanatoryumda dizüstü bilgisayarda çalışmak için ucuz olmayan kablosuz bir fare aldım, sanatoryuma vardıktan sonra fare çalışmayı durdurdu, sanatoryum personelinden çalışmak için fareyi istemek zorunda kaldım, çok rahatsız edici. Döndükten sonra mağazadaki fareyi değiştirdiler, eh, her türlü modelle evliliğe katılıyorum, modeli beğendiğim için aynısını değiştirdiler, 1-2 ay sonra pillerin takıldığı ikinci fareye yay düştü, artık hiçbir yere taşımak istemediler, bu zaten ortaya çıktı, Çin'den fare sipariş edildi ve daha uzun süre beklemesine rağmen daha memnun kaldım. Personel zaman ayırmayı ve gereksiz saçmalıkları söylemeyi çok seviyor, yüzeysel olarak bile tüm ürünlere aşina değiller, garanti kapsamında bir şey teslim ederseniz, o zaman zaten insan dışısınız ve size hiçbir şey söylemeyecekler. Muayeneden lekeli bir telefon bekliyorduk, burunda yolculuk olduğu için zaman kısalıyordu, aynı veya yeni bir telefona ihtiyaç duyuluyordu. Beklemekten yoruldum, onlara döndük, telefonun çoktan döndüğünü söylediler ve sizi aradık. Ve evet, söyledikleri sırada gerçekten bir çağrı vardı ve bu, Pazar günü akşam 8 civarında bilinmeyen bir numaradan onlardan gelen tek aramaydı. Tabii ki, bu mağazadan satın alınan normal ürünler de var, ancak benim durumumda bu, kusurlu olanlarla% 50'ye 50'dir.
Bir TV satın alırken danışman hissedar ürünleriyle karıştı, fiyatlar konusunda karıştı, bazı TV modellerinde indirimler konuştu, sonra diğer modelleri indirimlerle karıştırdım....kafanın etrafında))) çevrimiçi mağaza 5 elemanına yardım etti))) televizyonu sipariş ettikleri yer)) teşekkürler kullanıyoruz!!))
Sitede çok daha ucuz olmasına rağmen, bazı ürünler aşırı fiyatlandırılır ve ürünler özel olarak raflara konur, daha pahalıdır. Akıllı telefonlar için çok pahalı bir garanti.
Danışmanlık kesinlikle aptalca, depodan mal siparişi ile ilgili sorulara tam olarak bu mağazaya- satıcı nazikçe söylemek gerekirse "kendin yap" cevabını verdi. Mağazaya sabit hatlı bir telefonla, cep telefonuyla, elektrikli süpürgeyle ve çamaşır makinesiyle gittik. Bu mağazadan bir şey satın alma arzusu kesinlikle düştü!!!
Satın alma işlemi hızlı bir şekilde yapıldı, danışman adamlar ürün hakkında konuşacaklar. Krediyi veya kiralamayı da hızlı bir şekilde ödeyebilirsiniz.