Çok geniş bir ürün yelpazesi. Bir satış danışmanı, ürün seçiminde size her zaman yardımcı olacaktır. Ayrıca çevrimiçi mağazadan mal sipariş edebilir ve malları satın almak ve incelemek için mağazaya teslim edilebilirsiniz.
Huawei saatlerini satın aldım, ne yazık ki personel tüm bilgilere sahip değil ve yanıltıcı. Mesajlara cevap verme imkanı olan bir saat satın almak istedim. Danışman, bu özelliğin tüm telefonlarda mevcut olduğundan emin oldu. Satın aldık, bu işlevin iphone'larla çalışmadığı ortaya çıktı. Geri dönmek istemedim, saatler güzel, AMA hoş olmayan bir kalıntı kaldı.
Korkunç mağaza! Danışman telefonu alırken bana yalan söyledi. İnternet üzerinden bu adrese yeni bir tane sipariş ettim ve sonunda vitrinden çok para karşılığında bir telefon aldım. Ve danışman yüzüme gülümseyerek telefonun yeni olduğu konusunda yalan söyledi. Korku, size güven yok
Mağaza, bu zincirdeki tüm mağazalar gibi iyidir. Danışmanlar nitelikli, kibardır. Mağazanın en büyüğü olmadığı göz önüne alındığında, nispeten iyi bir ürün seçimi
Yedek bir elektrikli süpürge aldım (her şeyi yerinde kontrol etmedim) sonuç olarak, elektrikli süpürgenin tamamı kirli fırçanın ellerinde parçalanıyor (benden önce nasıl aldınız?) yarın götüreceğim, geri vereceğim yoksa onu kırdığımı üzerime asacaklar
Mağaza sadece harika. Çalışanlar ve ekip çok kibar ve cana yakın. Her zaman ilgilendiğiniz bir ürünü seçmeye veya satın almaya geldiğinizde, satıcılar hemen yardımlarını sunarlar, hangi ürünle ilgilendiklerini sorarlar, her şeyi çok kültürel ve net bir şekilde açıklarlar ve tavsiye ederler, anlatırlar ve ayrıntılı olarak açıklarlar. Tüm çalışanlara minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, bu mağazaya gitmek, sizden mal seçmek ve satın almak çok güzel.
Mağazadaki servis iyi, karımla birlikte bir buzdolabı ve çamaşır kurutma makinesi sipariş ettiler. Buzdolabı kırıldı, bunun mağazanın veya yu teslimatının kimin sorunu olduğunu bilmiyorum, teslimatı reddedebileceğinizi ya da bırakabileceğinizi söyledi - yeni buzdolabı için para ödediğim gerçeği göz önüne alındığında garip bir teklif, çamaşır makinesi kusursuz bir şekilde geldi. Sonuç olarak, buzdolabının sadece 4 gün sonra tekrar mağazaya gelip bütünlüğüne bakması gerekiyor, ancak mağazada bütünlüğe bakmanın anlamı nedir, aslında evde kabul edilmeli ve bütünlüğe bakılmalıdır, bu bakımdan hizmet çok korkunçtur. ancak mağazaya geldiklerinde satıcı ihtiyacımız olan ekipman hakkında her şeyi açıkça anlattı. Ancak mağazadan müşteriye çok fazla rahatsızlık veriyor
ÇOK DİKKATLİ OLUN !!!
İyi akşamlar.
27 Ekim 2023'te telefon almak için Grodno 5 Element'teki çok popüler mağazaya gittim. Satıcı her zamanki gibi yanıma geldi ve telefonları bahaneye sokmaya başladı. Onlardan birine karar verdik. REDMI NOTE 12 PRO.
Mağazada olduğu gibi taksit planlamaya gittim.
Taksitimi düzenledikten ve telefonumu almak için satıcıya döndükten sonra, satıcının çok büyük üç ihlalini fark ettim.
Birincisi, bana selofan sargısı olmadan önceden paketlenmemiş bir telefon getirdiler!!!
İkincisi - satıcı telefonu performans açısından bile kontrol etmedi!!!
Üçüncüsü - satıcı bu tür bir telefonu çok övdü.
28 Ekim'de bu telefonu şarj etmeye başladığımda, telefonun hiç şarj olmadığını gördüm.
29 Ekim'de bu telefonu Öğe 5 garanti kartıyla listeledim. Cevabım geldi, telefonun içinde nem tespit edildi. Evet, evet, nem !!! Oraya nasıl geldiği belli değildi, hiç kimse bilmiyordu.
Ve bu telefonu değiştirmeyi reddetti 5 eleman.
8 Kasım'da 5 öğedeki şikayet ve öneri kitabına bir şikayet yazdığımda, ancak o zaman 5 öğesinin güvenlik kameralarına baktıktan sonra beni aradı ve gerçekten yüzde 100 haklı olduğumu ve telefonumun yenisiyle değiştirileceğini söyledi.
BU MAĞAZADAN HERHANGİ BİR ÜRÜN SATIN ALIRKEN DİKKATLİ OLUN!!!
Bu mağazadan eve teslimat siparişi vermenizi önermiyorum. Buzdolabını getirdiler, kapıda bıraktılar, köpüğü buzdolabının altından çıkarmadılar. Şimdi onu mutfağa kendiniz sürüklemek için, bunun için teslimatçılara özel teşekkürler. Buzdolabının sadece kontrol etmeyi ve açmayı teklif ettiğimde 8 saat boyunca açılamayacağını söylediler
Mağaza normal görünüyor, ancak tüm çalışanlar bir ürün hakkında farklı bilgiler veriyor. Aynı departmandan olsalar bile. Ve burada herkesin denediği ve çalıştığı gerçeğinden bahsetmiyoruz, ancak dopların "yerli" satışıyla aşırıya kaçtıkları ve çok fazla süsledikleri gerçeğinden bahsediyoruz. Özellikle bu mağazada iki satıcı psikolojik olarak çok baskı yapıyor. Ve ek garantiyle ilgili kaç sorun var. Sizler çok yumuşak sürünüyorsunuz. Sadece sert gerçekliğe daldığınızda, paspasla kıvılcımlanmaya başlarsınız. Satış komut dosyaları üzerinde çalışın ve bilgileri tüm çalışanlara aynı şekilde iletin. Ve yine de, satıcının, kredi departmanının, deponun, kasiyerin ve bilgi merkezinin en azından ara sıra aynı bilgilere sahip olması için bir şekilde yapılması gerekiyor. Mağazada 4 saat taksit planlayıp sonra yeniden düzenlemeyi sevmiyorum çünkü depo ve satıcı farklı bilgiler görüyor.
Çalışanlar (bir kısmı) çok dikkatsizdir. Bugün bir yoldaşın bize söylediği gibi, "fazlalığı söyledikleri" gerçeği, şimdi bize diğer (nakliye) maliyetlerinden 120 rubleye mal oluyor. Ve iş yerindeki bir kişiye masrafları kendisine ait olmak üzere bir gün ayırması gerekiyor. Zaten Google'da birkaç yıl önce teklif ettim: Sizin tarafınızdan sağlanmayan ve yerine getirilemeyen vaatlerde bulunmaları durumunda çalışanların söveleri için ödeme yapmaya başlamak istemiyor musunuz?)
Artık komik değil. Çok.
Bu mağazadan buzdolabı aldım. Personel duyarlı değil. Herkesin meşgul olduğu iddia ediliyor ve eğer meşgul değilse, ne olduğu belli değil. Kasada da tam bir karmaşa var. Bir kasiyer ve o bile salyangoz kadar yavaş. Belirli bir mağazadaki hizmet - 0. Servis - 0. Bankadaki kızlar aferin. Taksitleri onaylamasalar da. Aksi takdirde tavsiye etmiyorum
Büyük, güzel bir mağaza. Seçim çok büyük.
Satıcılar çok uzun bir süre sipariş satıyorlar. Bir kereden fazla buradaydım. Her seferinde malların serbest bırakılması için durgun bir beklenti var. Şimdiden kasaya gidiyorsun, önüne sıraya koyacaksın. Satıcıya geri dönüyorsun. Ve onlar mallarını paketleyip teslim edene kadar beklersin. Bu her zaman böyledir.
Bu saate bakılmaksızın, bu bir monitör veya dizüstü bilgisayardır.
Her zaman bekliyoruz..
Dün Grodno Caddesi'nin 5 element mağazasına döndüm.Ya.Yıkadım. Ailemizle 40 dakika durduk - 10 aylak için bir akıllı danışman, bir grup halinde boş boş sohbet ediyor. Onlara açıklamak için birkaç kez bir soruyla yaklaştım. Sonuç olarak, başka bir mağazadan neler yapabileceğimize ve satın aldığımıza kendimize baktık. Çok kötü hizmet!!!
Güler yüzlü personel ve yetkin danışmanlık. Büyük bir alıcı akışıyla başa çıkıyorlar, eğer herkes meşgulse, fark edildiğinize ve yakında geleceğinize dair bir işaret verecekler. Mallar çok değilse, size doğru bir şekilde ima edilecek ve daha iyi bir şey gösterilecektir.
Çok büyük bir seçim. Garanti ile ilgili herhangi bir sorun yok. Çevrimiçi sipariş verebilir ve teslim alabilirsiniz. Gerekirse yerinde taksit planı yapmak.
Halkın dükkanı, bunca yıldır!Satıcılar mükemmel, ancak tüzüğe göre ekipman satıyorlar.Mağazaya nasıl gelmezseniz, her şey desene göre söylenir ve satın almanızı tavsiye eder.Ve böylece her şey yolunda.
Bu hafta sonu bir ses sistemi satın alıyordum. Mağazadaki malları kontrol ettim, kulağa normal göründüğü gibi geliyordu. Ama eve bağladığımda bir hoparlörün çalışmadığını fark ettim. Mağazaya geri döndüm. Bu son mal olduğu için bunun için parayı iade etmeyi teklif ettiler. Ben de kabul ettim. Sonuç olarak, satın almak için harcanan miktarın sadece yarısı karta geldi. Mesele şu ki, DÜNYA haritasıyla Rus rublesi cinsinden ödeme yaptım. Ve para geri döndüğünde komisyon paramın% 51'ini yedi. Sonuç olarak, satın alma yok, karttaki paranın yarısı yok. Hatayı tekrarlamayın.
Büyük mağaza. Ürün seçimi çok büyük.
Ancak satışlar çok uzun bir süre düzenleniyor: salonda uzun süre, sonra malların dağıtımında uzun süre. Aynı zamanda, mallara ek olarak her satın aldıklarında, bana bir kızartma tavası "uygun bir fiyata ve sadece bugün" satmaya çalışıyorlar.
Mağazadan çok sık 5 elemanı satın alıyorum.Bazen Gorky Caddesi'ndeki mağazada, bazen de Trinity'deki mağazada, ama hizmeti Gorky'de daha çok seviyorum!Çocuklar kibar, hemen yaklaşıyorlar, ilgileniyorlar ve Trinity'de sana bakıyorlar ve sen çağırana kadar gelmeyecekler, bu bazen beni rahatsız ediyor (((
Hızlı servis, iyi mal seçimi, iyi fiyatlar.
Danışmanlar hızlı ve verimli çalışırlar. Her zaman yardım etmekten memnuniyet duyarız.
Servis merkezinin işletilmesi nedeniyle 4 yıldız.
Çok güzel bir mağaza. Güler yüzlü ve yardımsever satıcılar. Yardım edecekler, gösterecekler ve tüm bilgileri anlatacaklar. Hizmeti çok beğendim. 10 üzerinden 10. Kesinlikle tavsiye ederim.
Mükemmel bir elektrikli ekipman mağazası, çok çeşitli ürünler, eğer mal yoksa, bu mağazaya malların teslimatını sipariş edebilirsiniz, danışmanlar iyidir, size daha iyi olduğunuzu söyleyeceklerdir. Teşekkürler.
İyi günler. Ne yazık ki incelememde, bu mağazadan satın aldıktan sonra hissettiğim tüm hayal kırıklıklarını ve 2 buçuk aylık sürekli olumsuzlukları kelimelerle aktaramayacağım. Uzun zamandır dikey bir elektrikli süpürge hayal ediyordum. Bildiğiniz gibi, farklı modeller ve markalar için fiyatlar çok farklıdır (100 ruble ile 2.000 ruble veya daha fazlasına kadar). Satıcı danışmanı LG GoldZero modeli A9ESSENTİAL'I, maliyeti 1.260 ruble + Koruma Programı + 2, maliyeti 200 ruble olarak duyurdu. Aynı gün çalışmaya başladım, 1 odayı temizledim, 2 odaya başladım, içine tülü elektrikli süpürgenin içine çektim. Darbeyi duymadığım için refleks olarak elimi çektiğimi ve muhtemelen bataryaya temas ettiğimi varsayıyorum. 2 odayı temizlemeyi bitirdim, kapattım. Koridordaki halıdaki kalıntıları temizlemek isterseniz elektrikli süpürgeyi açamadım. İlk başta pilin bittiğini varsaydım. Şarj ettim. Akşam tekrar denedim - buna karşılık sessizlik. O kadar üzüldüm ki kürkü bile fark etmedim. hasar, güç regülatöründe bir girinti (maksimum 1 mm derinlik) olan bir çiziktir (maksimum 2-3 mm). Bunu bana ertesi gün mağazanın kendisinde gösterdiler. Ve bu nedenle, bunun elektrikli süpürgenin kapasitesinin tamamen kaybolmasına neden olabileceği sürpriz ve üzüntüden, bu hasarın fotoğrafını çekmek için bile zamanım olmadı. (Şimdi bu ürünü satın almak isteyenlerin bunu okumasını istiyorum. Sonuçta, üzgünüm, kristal bir vazo satın almadım, fiziksel güç kullanarak bile işi yapmanız gereken bir şey aldım).
+ 2 Koruma Programına başvururken, onarım süresince hiç kimse işlevsellik açısından benzer bir ekipman önermedi. Bir ay sonra bana (bu program tarafından sağlanan) bu hizmeti kendim talep etmem gerektiği söylendi. Bugün 6 Kasım 2021'de bir kez daha telefonla (mağazayı kendim 7 veya 8 kez aradım) onarımların bir hafta daha uzatıldığı söylendi. 22 Ağustos'tan bugüne kadar 76 gün geçti. Elektrikli süpürgenin onarımının en fazla ne kadar sürebileceği sorusuna, aynı cevabı duyuyorum, Koruma + 2 Programı kapsamında yapılan sözleşmeyle bu sürenin sınırlandırılmadığını ve servis merkezinin bu süreyi tek taraflı olarak uzatabileceğini duyuyorum (bu nedenle, onarımın 2 yıl veya daha uzun sürebileceğini varsayabiliriz. Koruma + 2 Programı süresince). Görünüşe göre, amacı gereği "kirli", sıkı çalışma yapan şeyin o kadar kırılgan olduğu ortaya çıktı ki, bir saatlik başka bir çalışmadan ve küçük bir çizikten sonra tekrar çalışmayı bırakması mümkün. Ancak mağazanın aynı şeyi 2 yıl boyunca tamir etmesi karlı değildir (sadece bir kez ödenen 200 ruble için). Bundan sonra, onarım sürelerinin kasıtlı olarak ertelendiği sonucuna varılıyor. Servis merkezinin iletişim telefonunu talep ettiğimde, orada yeni bir şey bildirmeyecekleri için sağlamadığım bir şeyi duyuyorum. Programın sözleşmesine göre, iddiaya göre kimseye hiçbir şey sunamayacağım.
Daha çok yazabilirim ama sizi bilgilerle aşırı yüklememek için sadece tavsiye bırakmak istiyorum. Birincisi, danışman satıcılarının mallarının tüm güzellikleri hakkındaki masallarını dinlemeyin (benim durumumda, elektrikli süpürge, model ve marka yukarıda listelenmiştir), kenara çekilmek ve şeyi sömüren gerçek insanların forumlarındaki yorumları okumak daha iyidir. Sonuçta, hiçbir danışman size gelecekte karşılaşmanız gereken sorunları, servis merkezlerinin yalnızca başkentte olduğunu, orijinal yedek parça ve parçaları aylarca bekleyeceğinizi ve yasal olarak hiç korunmadığınızı söylemeyecektir. İkincisi, düşünün: Bu programa ihtiyacınız var mı, mümkünse onarımlar bir kuruşa mal olacak ve kendinizle bulacağınız hizmette sizinle kararlaştırılan son teslim tarihlerine mal olacak.
Ekipmanı sadece buradan satın alıyorum (çamaşır makinesi, buzdolabı, mikrodalga fırın, elektrikli ocak).ocak, akıllı saat, saç maşası, saç kurutma makinesi, telefon, dizüstü bilgisayar). Telefonla ilgili sorular vardı, ancak garanti kapsamında sorunu derhal çözdüler.
Güzel mağaza. Çok çeşitli ürünler, karlı promosyonlar ve en önemlisi süper danışmanlar. Tavsiye sorarsanız, hemen her şeyi söylerler ve teknikle ilgisi olmayan insanlar için de açıkça söylerler, kibarlar empoze edilmezler.
Danışman Mazolevsky Sergei'ye minnettarlığımızı ifade etmek istiyoruz. Çok hoş bir adam, her şeyi açık bir şekilde anlattı. En iyi önerilerimiz. Fena değil.
Ürün yelpazesine göre mağaza iyidir, promosyonlar sizi memnun eder, hisse senetlerini iyi bir fiyata alabilirsiniz. Taksitler olmadan orada yapacak hiçbir şey yok. Bu durumda, çok az kişi bankaları onaylıyor.
Danışmanlar hakkında ayrı bir konuşma var...
Çok... ve çok müdahaleci bir şekilde garantiye ihtiyaç duyulmuyor - kesinlikle başka bir mağazaya girip çıkma arzusu var,
Ve... Evet... Danışman bir ürün hakkında senden daha az şey bildiğinde sinir bozucu olur... Böyle danışmanlarla böyle bir mağaza ne işe yarar...
Ben tavsiye etmiyorum. Ürün hakkında gerçekten bilgi veremezler, ancak saçmalıkları ek sigorta şeklinde söylerler. Kelime yok.
Orijinalini göster
3
3
Kurumun yanıtını göster
Александр Валюк
9. seviye şehir uzmanı
15 Eylül 2021
İyi bir teknoloji mağazası, asıl mesele iyi bir danışman bulmaktır. Ayrıca, bu mağazada promosyonlar için bulunan tüm havalı ekipman modellerinin çevrimiçi mağazalarda veya diğer elektrik mağazalarında satılmadığını fark ettim, bu nedenle fiyatı karşılaştırmanın zor olduğunu fark ettim
Satın alırken her zaman dolar kurundan vazgeçtiğiniz için, muhtemelen fiyatlar Şubat 2022'ye kadar seviyeye geri dönmeli mi? Yoksa ters yönde çalışmıyor mu?
Harika mağaza!, çeşitli mallarda da iyi bir ürün yelpazesi için bir indirim sistemi vardır
Satış danışmanları aferin, her zaman ürüne karar vermenize yardımcı olacaklar, "gözlere" girmeyecekler, ancak aynı zamanda görüş alanındalar.
Yakın zamanda oradaydım, çok fazla insan yok, bu yüzden sıraya girmek zorunda kalmayacaksınız. Önemli avantajlardan biri, internet üzerinden mal siparişi vermek, çok hızlı teslim edilmeleridir, ancak bence herhangi bir dizüstü bilgisayar veya akıllı telefon satın almak istiyorsanız, daha ucuz olacağı için çevrimiçi mağazalarda arama yapmak daha iyidir. Personel duyarlı, her zaman yardıma gelmeye hazır. Mağazadan memnunum, ancak bazı ürün kategorilerinin fiyatları nedeniyle sadece 4 yıldız verebilirim.
Burada bir şey satın almayı planlıyorsanız, fazla ödeme% 50 olacaktır. Ancak bazen hisse senetleri vardır. Nefessiz kalan sigortaları almanızı tavsiye etmiyorum, malların sigortaya tabi olmadığını söyleyecekler, çünkü orada küçük harflerle yazılmıştı.
Onlardan bulaşık makinesi aldım. Altı ay sonra kırıldı. Garanti kartında belirtilen numaralara ulaşılamaz. Kimse cevap vermiyor ya da başka bir numarayı aramalarını söylüyorlar. Yanlışlıkla bir yere ulaştım, geleceklerini söylediler. Birkaç gündür kimse tamir etmeye gelmiyor.. Orada hiçbir şey satın almamak daha iyidir.