29.08 'de Expobel alışveriş merkezindeki Sasch mağazasını ziyaret ettim ve yaklaşan etkinlik için bu mağazadan başka bir güzel elbise satın almak istedim ... Ne yazık ki! Salonda kimseyle tanışmadan kıyafete kendi başıma bakmaya başladım. Daha sonra kayıtsız bir yüzü olan bir «satış danışmanı» ortaya çıktı, ne merhaba, yardım edecek bir şey, ne sunulacağı ... vb. ondan gelmedi. Üzülmedim, çünkü ben de ürün yelpazesine kötü bir şekilde yönelmedim ve en sevdiğim elbiseleri seçmeye ve denemeye başladım. Amacım% 100 bir, hatta iki ürün satın almaktı! Soyunma odasındaki eşyaların sayısı artıyordu, kadın satıcı beni görmezden gelmeye devam etti ... Sonunda, karışık elbiselerin yığınını boşaltmak için bana uymayanların belirli bir miktarını alma talebinde bulundum ... bunun hakkında birkaç yorum ve bir hoşnutsuzluk fırtınası aldım, daha dikkatli olmam gerekeceği ve neden elbiselerimi askılara eşit bir şekilde asmadığım konusunda?!!! Cidden mi??!!! Bu alıcının/müşterinin sorumluluğunda mı? Satıcı böyle davranmalı mı? O anda kafam her şeyi karıştırdı ... Satıcı, düzenli bir müşteriye yorum yapan hareketsiz bir mankendir ... Bilmiyorum ... Bu benim için bir şok! Sizinkini ve mağazalarınızı ve ürün yelpazenizi çok seviyorum, ancak bu tür çalışanlar nedeniyle artık gelme arzusu yok!!!