İyi günler.
Bu rekreasyon merkezinin toprakları rahat, mutfağı lezzetli. Ancak müşterilere, hatta düzenli olanlara karşı tutum düpedüz korkunçtur. Yönetici kaba olabilir. Hizmet, bu otelin talep ettiği seviyeye uygun değildir. Tatillerde (ziyafetlerde) garsonlar son derece nadirdir. Garsonu kendim aramalıyım. Peçete getirmesini istemek. Plakaları değiştirin. Ya da bir şey sipariş etmek için. Herkese şarabı dökmeyi teklif etmekten bahsetmiyorum bile. Garson tek başına tüm çardaklara hizmet ediyor ve doğal olarak herkese dikkat etmek için zamanı yok. Ancak, uygun olmasa bile% 10'u hizmet faturasına otomatik olarak dahil edilir. Bu kurum müşterilere değer vermiyor. Ve görünüşe göre biri müşteri tarafından daha fazla, biri daha az, hiçbir şey kaybetmeyecekler. Ancak bu işte çalışarak ve bu tür fiyatlar sunarak müşteri odaklı olmanız ve belirli bir seviyeye uymanız gerekir. En önemli şey, müşterilerin itirazlarıyla çalışmayı öğrenmek ve hiçbir durumda süngüleri algılamamaktır. Büyük olasılıkla bu, hizmet sektörünün hizmetinin son derece düşük bir seviyede olduğu bu bölgeden kaynaklanmaktadır.