Müşterilere karşı iğrenç bir tavır olduğunu önermiyorum. Bugün usta Lyudmila'ya saç kesimi için saat 19.15'te kaydedildi. Önceden kayıt yaptırdım, ustanın kendisi zamanı teklif etti. Belirlenen zamana kadar kuaföre geldim ve kuaför saat 20: 00'ye kadar açık olmasına rağmen usta çoktan eve gitmişti. Kimse beni aramadı ve kaydın iptal edildiği konusunda uyarmadı. Ve şu anda salonda başka bir kadın saç kesimi ustası yoktu. Sonunda zamanımı boşa harcadım. Ve genel olarak, bu kadar umursamaz bir tutum hoş değildir. Burası eve en yakın berber dükkanı olmasına rağmen, artık oraya ayağım yok.
Sadece salondaki çiçekleri beğendim, usta kabaca konuşuyordu, kelimenin tam anlamıyla neyi ve nasıl yapacağımı dikte etti Çantayı nereye koyacağım Beş kez nereye oturmamı istedim, bu yüzden acı içinde kırıştığım için saçlarımı fırçalamam gerektiğini söyledim, genel olarak ilk karşılaştığımda böyle bir boyama teknolojisi kırılmıştı İşin sonunda, belirgin bir yerde fiyat listesi verilmedi, çok şefkatle konuşmaya çalıştım, nazikçe sordum, sanki cevap olarak özür dilerim, hoşnutsuz bakış ve kabalık, ustanın tüm bakışlarıyla daha yaşlı olduğunu gösteriyordu. burada senin için çalışmadığımızı ve bizim için yürüdüğünüzü