Bugün kız, basılmayan numaradan aradı. İletişim zayıf, kelimeler yutuluyor, bana gönderdiğim mektup dışında hiçbir şey anlamadım ama ben almadım. Değiştirilmesi gereken bir sayaçtan bahsediyorduk. Ne hakkında konuştuğumuzu gerçekten anlamayan kız, devletin pahasına mı yoksa kendi pahasına mı soruyor? Dolandırıcıların bilmediğini söylediğimi düşünerek kafam karıştı, telin diğer ucunda hemen kendi pahasına dediler. Konuşma kesildi, hiçbir şey soracak vaktim olmadı. Bu hizmet için böyle bir şey! Sayaçların nerede değiştiğini arayalım. Rcs'nin web sitesinde listelenen tüm değiştirme adreslerinin ve Rusça'da yazıldığı bir liste olduğu ortaya çıktı, sayaçların değiştirilmesi ÜCRETSİZ olarak yapılıyor! Anladığım kadarıyla, değiştirmenin tarih ve saatini öğrenmek için aradılar. Rezalet! Devlet pahasına ücretsiz olarak değiştireceksiniz, çünkü bir hükümet kararnamesi var. Ve ararsanız, o zaman görünmeyen bir telefondan değil, arayabileceğiniz ve netleştirebileceğiniz bir telefondan.
İnsanlara karşı tutum iğrençtir, öyle bir izlenim ki rcs'nin bizim için işe yaramaması, insanların rahat yaşamaları için çalışmasıdır. Dün bir kız aradı, tekerlemeyle bir şeyler söyledi, sayaçlarla ilgili bir şey olduğunu bir kelime bile anlamadım ve doğru olmayan bir soru sordum, ya da daha doğrusu üzgünüm, akıllı değil, sayacı kendi pahasına değiştirmek isteyip istemediğimi sordum.
İşçilerin tamamen karşılıksızlığı. Rcs'ye Energo'ya geliyorum ve ifadelerimi dolduruyorum. Ancak üst üste ikinci ay makbuzumda başka okumalar bana uymuyor. Neden her seferinde birinin dikkatsizliğinden gidip çalışanınızın ihmallerini anlamalı ve kanıtlamalıyım? Zamanınızı size harcamak.