Harika havaalanı, iş salonunun şefi Anadolu ve barmen Alimzhan'a özel teşekkürler. Birincisi mükemmel hodgepodge ve pişmiş dana eti için, ikincisi iyi hizmet için. Çok lezzetli ve rahatsınız. Yönetime - çocuklara yeni yıldan önce iyi bir prim verme arzusu!
Yeni terminal güzel. İçeride her şey taze. Ancak iş henüz çok akıcı değil. Örnek: Uçuşun durumu “Boarding", insanlar kapıya doğru sıraya giriyor ve uçağın henüz gelmediği ortaya çıkıyor. 20-25 dakika sonra geldi. Sonra yolcuları bıraktılar, bagajları boşalttılar, temizlik yaptılar. Bir noktada durum «kapalı tahta" olarak değiştirildi. 20 dakika sonra iniş gerçekten başladı. Ancak puan tablosundaki durum değişmedi.
1 saat 40 dakika boyunca bagaj beklediler, çalıştıkları kadar çok uçuş olmadı, net değil.
Havaalanı çalışanlarına sorular sorulduğunda kimse yardım edemezdi.
Durumu ilk gördüğümde, nihayet bagaj vermeye başladıklarında insanlar alkışladılar. Ama bundan önce, elbette, sonunda onu getirmek için savaşmak zorunda kaldım.
Genel olarak, bagaj teslimatıyla uğraşan çalışanlar iğrenç bir şekilde çalışıyorlar.