Merhaba, geçenlerde benzer bir durumla da karşılaştım, içeri girdim ve bana alnımın altından öyle bakıyorum ki kocamla sipariş hakkında konuşmayı bitirdim ve özür diledim. Sanki ziyarete gelmişim gibi, Sanırım hiçbir şey yok, orada bir iphone kılıfı ve araba için yedek parça diyorum ve iphone'larınızı bunun için sevmediğimi duyuyorum! Üzgünüm elbette ama ??? Senin fikrin kimin umurunda, neyi sevip neyi sevmiyorsun , davranış iğrençtir. Elinde aynalı bir kutu taşıdığım için bir poşet istedim ve her şeyi katlayıp gönül rahatlığıyla ayrılmak için cevabın da daha iyi olmadığı - hangi paket?!!! Siz sipariş etmeliydiniz, ben sadece sessiz kaldığım bir şey ! Çünkü bunu bilmiyordum. Sürekli olarak bana paketi verdi ama böyle bir cümle ve iyilikle SANA BİR POŞET vereceğim. Peki ne zaman özür dilediğimize geçtik sen ?
Yetkililerden pvz Ozon'daki çalışanların seçimini gözden geçirmelerini rica ediyorum ... böyle kaba bir tavırla karşılaşmadım.
Böyle bir tavır görmemek için yolun yarısını başka bir pvz'ye daha fazla yürümeyi tercih ederim.
Ставлю самую низкую оценку только лишь из-за работницы ПВЗ. Не приветливая, смотрит изначально как на врага, на приветствие и прощание в ответ тишина. Это уже не первый раз такое. Ощущение складывается, что пришёл в гости без спроса или просишь деньги в долг, а не заказ забираешь. Делает одолжение, что она встаёт, пробивает штрих-код и идёт на склад. На просьбу дать пакет, очень недовольно ответила, что их надо заранее заказывать в приложении и что она ничего давать не будет. Ну этот момент на самом деле я и не знала, в будущем учту. Начальству стоит провести беседу насчёт неприветливости работника.