Çok anlayışlı çalışanlar var. Özenli, her şeyi sakince açıklayacak, anlatacak, yardım edecekler. Ancak, ne yazık ki, hepsi değil ve çoğu zaman servis için kuyruklar.
Teknik desteğin çalışmasıyla ilgili şikayette bulunmak için uğradım. Bir çalışanla (en azından leva'dan) konuşurken sakinleştim ve heyecanlandığımı fark ettim. Kız hemen pozisyona girdi, aramak için ek bir istek gönderdi. Çalışan onurlu, doğru kibarca davrandı. Ona çok teşekkür ederim
Bazen danışmak için buraya uğradım. Çalışanlar profesyonelce danışmanlık yaptı. Salondaki danışman hemen karşıladı ve talebimin özünü netleştirdi, hangi pencereye gideceğimi söyledi. Ofis çok uyumlu bir şekilde yapılmıştır
İyi vakit geçirin. Bu şirket son yarım yıldır kırılmaya karar verdi. Ona bağlı hizmetlerim varsa, yöneticiler akşamları genellikle saat 21'e yaklaşırlar. Bu ne için yapılıyor? Neden onlardan hiçbir şeye ihtiyaç duyulmadığı cevabını ilk duyduğumda anlamıyorlar ve bir süre tekrar tekrar geçiyorum. Belki satıcıları her akşam Ceo'larına gelsinler ki bunun ne kadar uygun olduğunu anlamaya başlasın.
Kibar personel, kısa bekleme süreleri, genellikle serbest operatörler. Her şeyi açıkça açıklıyorlar. Ev internetini bağladım. Usta her şeyi çok dikkatli bir şekilde yaptı.
Çağrı merkezine zar zor ulaşıyorsunuz, geri arama isteğini bırakıyorsunuz - birkaç saat sonra geri arıyorlar, TV buggy, tarifede hız yüksek. Ve son saman, neredeyse bir gün internetin olmamasıydı, ancak hiç kimse en azından kabaca ne zaman tamir edileceğini söylemek istemiyor. Ya serbest çalışansanız ve internet üzerinden çalışıyorsanız? İstediğin gibi dön. Sağlayıcıyı değiştirmek daha kolay görünüyor
Her zaman kuyruklar vardır.Ev ve TV için internet sadece korkunç!Hız 5'te!!! tarife planından kat daha düşük!Hızın beyan edilene karşılık gelmesi için yönlendiriciyi her seferinde yeniden başlatmanız gerekir!Servis yok!Öyle görünüyor ki, A1 olarak yeniden adlandırıldıktan sonra şirket müşterilerle ilgilenmeyi bıraktı. Beltelecom'a taşındı.
Sistematik kuyruklar... insan eksikliği ne olursa olsun..? Böyle bir şirket için utanıyorum... her zaman pasaport, adamım..? ve eğer 70 yaşın üzerindeyse ve çok hareket etmiyorsa... Bir şeyin değiştirilmesi gerekiyor...
A1 abonelerini nasıl yetiştiriyor!!!
1) Bilginiz olmadan, her gün 0,3-04 ruble eksi çeşitli postalara abone oluyorsunuz..
2) Paranın size yazıldığını fark ettiğinizde, bunu kendiniz bağladığınızı söylüyorlar)) Ama bu böyle değil.
3) Mümkün olan her şekilde sizi kendinizin olduğuna ikna etmeye çalışıyorlar, bu bayda'yı kapatırsanız parayı iade etmeyecekler, size tekrar bağlayacaklar..
4) Sadece telefonla sorunsuz bir şekilde iade edilebilmesine rağmen, şirketin ofisine yapılan başvuru yoluyla parayı iade etmeyi kabul ediyorlar!
Çoğu insan benim gibi para iadesiyle dönmeyecek ve bu operatörü zenginleştirerek onları kaybedecekler!) Aslında bu saf su boşanmasıdır, iyi olduğu için A1'e karşı toplu dava açılmalıdır!!!
Şirketin ekipmanı ve tepkisiz personeli ile ilgili sorunlarım olduğu için sorunu uluslararası düzeyde kendim çözdüm ve uzmanlar şakakta parmaklarını çevirdiler, derler ki ben aptalım. Hayır canlarım, ben normalim ve her normal alıcı olarak satışa sunduğunuz bız için değil, kaliteli mallara hak sahibiyim. Başarı ve refah. Müşterilere karşı daha fazla dürüstlük ve saygı!
Anneme Alfa Çin fonlarını "koklamak" istediler... Çok sinir bozucu.. Sadece bu da değil, diğer ofisleri satın aldıktan sonra ev içi internet daha pahalı ve daha da kötüleşti. Böylece, telefon seçiminde içtenlikle yardım istediklerinde müşterilerine de yalan söylüyorlar... Ahh
Servis personeli memnun oldu, ancak çok yavaş çalışıyorlar, kuyrukta yaklaşık iki saat durdular. Girişte elektronik kuyruk yok, tanışmadığı herkese aynı metni söyleyen yönetici tarafından karşılanıyor: - bekleyin, operatör serbest kaldığında arayacağım, çok uzun süre bekledik, bunca zamandır ayaklarımızın üzerinde duracak hiçbir yer kalmadı.