Çocuklar çok yavaş çalışıyor. İlk defa muhtemelen şanssız olduğumu ve bu kadar uzun süre sıraya girmek zorunda kaldığımı düşündüm. İkinci kez bunun şansla ilgili olmadığını anladım. Yarım saat sırada bekledim. İletişim salonunun çalışanının bu kadar uzun süredir ne yaptığını bilmiyorum. Görünüşe göre, çok az deneyim var ve programları nasıl kullanacağını bilmiyor. Her şeye rağmen, istediğimi henüz satın almadım, çünkü rakip olmayanlar için tamamen farklı fiyatlar ortaya çıkıyor. Fiyatları yetersiz olduğu için iletişim salonlarından hiç bir şey satın almadım. Ama bu sefer bir nedenden dolayı baştan çıkardım, bir mucizeye inandım)). Genel olarak, hiçbir zaman onların abonesi olmadım ve bunun doğru karar olduğuna bir kez daha ikna oldum.
Ev interneti ve televizyon sağladığını belirten bu operatöre geçtikten sonra - YÜZLERCE KEZ pişman olduk️️ internet bağlantısı kesiliyor, birkaç gün uzakta olabilir veya günün ortasında gecikebilir, televizyon SADECE dehşettir Каналы️ Kanallar asılıyor, onları «parçalamak» için tefle dans etmeniz, kanalları değiştirmeniz, set üstü kutuyu açmanız gerekiyor... Yarım yıl boyunca sürekli işkence oldu, uzmanların eve gitmesi sorunu çözmedi, ikinci kez aradılar - çözmediler, üçüncü kez aradılar... bekliyoruz... A1 operatörünün belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmediğini ve 21. yüzyılda yeterli ev interneti ve televizyonu sağlayamadığını düşünüyorum