Sım kart sorununa hızlı ve verimli bir şekilde yardımcı oldular. Konforlu bekleme odası, su soğutucusu, klima. Bunun en büyük sorunu park etmekti (şaşırtıcı değil, Komarovsky Pazarı yakınlarda).
Korkunç bir yer. Sürekli birçok insan var. Ancak bu, hizmet veren personel sayısını hiçbir şekilde etkilemez. Daha önce hiç ikiden fazla operatör olduğunu görmedim. Genellikle bir bilet gişesi vardır. Hiçbir şey değişmiyor. Buraya geldiğinizde sıranızı beklerken çok zaman geçirebilirsiniz.
Bu harika ofisin sağladığı hizmetleri ücretsiz olarak bile kullanmak istemiyorum. Televizyon için set üstü kutu her hafta ustanın ziyareti olmadan çalışamaz, mobil internet Minsk'in her yerinde noktasal olarak çalışır. Kimseye tavsiye etmiyorum
Xiaomi redmi 13'ü taksitle aldım. Fabrika ayarlarına sıfırlandıktan sonra 3-4 gün çalışır ve takılmaya ve arızalanmaya başlar. Hizmete veriyorum. Geri döndüklerini söylüyorlar, güncellendiler ama aslında hiçbir şey değişmiyor, sadece zaman harcıyorum
Korkunç hizmet. Emekli bir kadın geldi, sım kartı sattılar, ancak takmadılar, bunu yapmadıklarını savunarak 5 öğesine gönderdiler. Fiyat listesinde bu hizmet olmasına rağmen.
Buraya sık sık gidiyoruz, çünkü işe çok yakın.
1-2 operatör çalışıyor, sırada bir saat oturuyorsunuz.Odada sadece kokudan bile olmak imkansızdır.Bunun için neden bir şey yapılamıyor?İğrenç idrar ve ter kokusu, temel olarak mide bulantısına yol açar.Hizmet öyle, direğin altından selam veriyorlar, aynı şekilde iletişim kuruyorlar.Çok hayal kırıklığına uğradılar
Bundan daha kötüsü yok.
5 pencere sadece iki çalışır.
Salonda sadece danışman olan manikenin iki gövdesi var. Sırada beklemek siklopiktir.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
B
blackbooom
3. seviye şehir uzmanı
30 Ekim 2024
Kendime ev interneti yaptım, yaklaşık bir hafta kullandım. Bundan sonra ayrılmam gerekiyordu, interneti başka bir kişiye yeniden yazmaya gittiler: çok uzun bir süre yaptılar, onlardan ne istediğimizi hemen anlamadılar, yeniden yazdıkları kişiye nereye ve ne doldurulacağına dair hiçbir sms gelmediler. Başlangıçta, bunun ne kadara mal olacağını öğrenmek için (internet aynı dairede kalırken başka bir kişiye yeniden yazmak için), kız telefonda 180 ruble cevap verdi. Salona geldiklerinde bu soruyu da netleştirdiler, kız 180 ruble cevap verdi, yapmaya başlıyoruz. Sonra bir kez 180 ruble ödedim, sonra sürücülerin hala 180 ruble ödemesi gerekiyor. Genel olarak, internetin aynı dairede kalması ve sadece diğer pasaport verilerine yeniden yazılması için 360 rubleye mal oluyor. «Mükemmel» internet. İyi müşteri odaklılık. İnternet bu arada böyle. Ya iyi çalışıyor ya da hiç göndermiyor. Bazen bağlı olduğunu gösteriyor, ancak orada değil, yönlendiriciyi yeniden başlatın, normları 5 dakika sonra tekrar.
Her nasılsa hafta içi saat 18: 05'te vuruldum opa'da bir yönetici çalışıyor. Millet!!! Yoğun saat oturduğu zaman 10 müşteri tam olarak bir saat oturdu.Sizin de bir yöneticiniz var.
Büyük, güzel ve konforlu bir ofis, çalışanlar tüm soruları cevaplayabilirler, ancak çoğu zaman büyük iş yükü ve otoparkta sorun vardır, sağlanan hizmetlerin kalitesi eksi şirketin kendisidir ve çalışanlar bu konuda yardımcı olamazlar, ki bu doğaldır, ancak bunun bir artısı olarak çok dikkatli ve doğru bir şekilde konuşurlar (aynı zamanda sevindirici ve üzücüdür).
Her şey yolunda. Çok fazla sıra yoktu, bir turist olarak bana sınırsız internet ile 700 ₽ için bir yerde bir tarife teklif edildi. Tüm iyiliklere teşekkür ederim
İki operatör çalışıyor. 30-40 dakika beklemeniz gerekiyor ve her şeyden önce operatörler gülümsemeden çok konuşkan değiller. Zor olduğunu anlıyorum ama bu sizin işiniz.
Tamamen kötüleştiler. Hizmet yavaş, satış departmanı başkanı dengesiz, yetersiz bir kadın, orada ne için olduğu belli değil, çünkü kurumsal müşterilerin sorunlarını çözmeye bile çalışmıyor. Bu departmanı ziyaret etmek için şiddetle tavsiye etmiyorum. A1 bölümün kime emanet edildiğini düşünmeli ve bu çalışanlarla eğitimler vermelisiniz (ve bazılarına psikoloğa da gösterilebilir).
Orijinalini göster
2
Kurumun yanıtını göster
Н
Настя Шрейн
2. seviye şehir uzmanı
10 Mayıs 2024
Servis çok uzun, bir buçuk saat oturdum ama ne işe yaramadı. Herkes için bir uzman çalışıyor. Çok yavaşlar.
Elektronik bir kuyruk var.
Telefon yelpazesi fena değil, ancak sadece 2 model tablet, yönlendirici ve modem yok.
Temassız ödeme desteği olmayan 2 önbellek vardır.
A1 ağını beğendim. Ama yetkin olmayan bir çalışan tarafından bağlandım, bu da sorunlara neden oldu. Tarife ücretindeki değişiklikle uğraşmak zorunda kaldım
Korkunç hizmet, 1 numaralı penceredeki uzman (koyu saçlı adam) hoşnutsuz bir yüze danışıyor ve gözlerini deviriyor, interneti bağlamak istedi, hiçbir şeyi açıklamak istemedi, «her şey orada yazılıyor» yazan bir kağıt parçası yapıştırdı.
Müşterilere müşteri muamelesi yapıldığı başka bir sağlayıcıya bağlanmanız gerekecek.
Telefonu satın almak ve garanti onarımları için bu servis merkezine başvurdum. Her iki seferde de vasıflı ve çok kibar operatörler bana hizmet etti. Hızlı bir şekilde hizmet veriyorlar, farklı seçenekler sunuyorlar. Çok fazla insan ve çok sayıda yaşlı insan var, çünkü komarovka bölgesi onların çekim yeridir) Küçük puflu çocuklar için bir masa var. Stokta geniş bir ürün yelpazesi var. İki bilgi köşesi var. Karşısında park yerleri var.
Servis çok yavaş. Uzmanlar, kendilerine yöneltilen soruları anlamaya çalışarak birbirlerine koşuyorlar.
Müşteriler için kolaylık yoktur: müşteri ayakta durur, uzman oturur, bu da şirketin müşteri odaklılık düzeyine tamamen karşılık gelir.
Promosyonla ilgili sım kartı evimin internetine götürdüm, danışman her şeyi ayrıntılı olarak açıkladı ve tüm sorulara cevaplar verdi. Ve neredeyse ek bir şey söylemedim. hizmetler :)
Hizmet, tezgahın arkasındaki yöneticiye çok bağlıdır. Kural olarak, kötü bir hizmet değil, ancak tarife planını değiştirmek için son kez 6'sından sonra gönderildiler. :( "faturalandırma işe yaradığından" beri»
Çok uzun hizmet. Sıra büyük değildi, ancak böylesine büyük bir ofis için sadece üç operatör çalışıyordu.Hizmetler çok uzun süredir düzenlenmektedir. Sırada yaklaşık 40 dakika bekledim
Orijinalini göster
2
Kurumun yanıtını göster
Джалил Кабулов
17. seviye şehir uzmanı
5 Şubat 2023
Harika bir yer. İşçiler kibardır. Talep üzerine her şeyi açıklıyorlar.
İğrenç bir şirket. Bir aydır gelip bana internet kuramıyorlar. 31 Aralık'ta saat 12'de geleceğine söz verdiler ve sonunda usta aramadı ve işinden daha önemli şeyler bulduğu konusunda bizi uyarmadı bile! Ve iki kez gelmediler ve evde olmadığım bir zaman teklif etmeye devam ediyorlar. Karşılaşmaya en ufak bir adım bile atmadılar.
Bu A1 merkezi ekipmanla çalışır (diğer bazı servis merkezlerinin aksine). Hizmetlerin sağlanması için sözleşmeyi feshetmeye geldim (ev interneti), ekipmanı iade ettim, bir fatura alıcısı kullanarak yerinde para cezası ödedim (şartlara göre sözleşmenin erken feshi için 2,5 temel değer, burada her şey yolunda).
Önümde sırada sadece 1 kişi vardı, tüm çalışanlar maskeli ve eldivenli, yerde mesafeyi korumak için işaretler var. 10 dakika içinde bana servis verildi. Duyarlı, hoş personel. 15 Nisan 2020.
Kategorik olarak tavsiye etmiyorum. Bu yerde sorunları çözmek çok zor. Bu tür çalışanlar, sorunları çözmeye yardımcı olmayacak ... başka bir a1 ofisine daha iyi başvurun
) hoş bir ofis. Tüm telefonları onlardan aldım. hızlı ve mantıklı. kalifiye ve keyifli personel. ödeme terminalleri var. genel olarak, her şey yolunda.