A1 çalışanları eve gelir ve bir şey söyler ve söz verirler, ancak A1'in merkezine gelirsiniz, tamamen farklı olduğu ortaya çıkar. Sadece zamanını boşa harcıyorsun. Ve kalite pek iyi değil, son zamanlarda daha iyi hale geldi.
İğrenç internet (özellikle ev içi), üzgünüm, bu kadar para için kokuyorlar ama işe yarıyorlar.....
Sürekli donuyor, bayıltır, hiçbir şeye gerçekten bakamazsınız!!!
Korku, başka kelime yok
Bugün sabahtan itibaren tek bir teldevidenichya kanalı çalışmıyor, böyle bir ihtiyacın olmaması için önlemler alınmıyor sürekli önleme, görünüşe göre a1'in bununla ilgili sorunları var. Son derece tatmin edici olmayan bir iş.
Keyifli bir atmosfer, personel cana yakın, ilgilendikleri ürün veya tarife hakkında net ve ayrıntılı bilgi veriyor, neyin satın alınmasının daha iyi olduğunu önerecek. Her zaman gülümseyerek.
Programlama becerilerimi geliştirmek için bu harika sitenin programcılarına dönüyorum, 3 saat içinde bir telefon sipariş edemedim ve sonunda bir site hatası çıkıyor
Teknik nitelikteki sorular ortaya çıkarsa, operatörü aramanın faydası yoktur. Teknik destek hizmetinden bir çağrı beklediğinize dair bir cevap olacak ve hepsi bu. Telefon açılmayacak. Tekrar başvurulduğunda, teknik desteğin yaklaşık yanıt süresini söylemek için özür dilemeye başlarlar. Tavsiye etmiyorum.
11a İnşaatçılar Caddesi'ndeki Vitebsk'teki A1 Şirket Merkezini ziyaret ettim. taksitli bir telefon satın almak amacıyla (amiral gemilerinden biri). 25 dakika kuyrukta durdum (ama bu önemli değil). Merkez kapanmadan 35 dakika önce sıram yaklaşıyor ve ilk gelen esasına göre yaklaştığım yöneticilerden biri (çok tombul, kızıl saçlı ve kıçımı böyle yediği için iyi dişlerle görülüyor) ve şöyle diyor: "Artık çalışmıyorum! Sizi aramalarını bekleyin" Sonra bir dakikalığına arka odaya girmek için geri dönüyor ve bana bir iyilik yapıyor – "Tamam gelin, Sizi dinliyorum!»
- Telefonu seçiyorum ve taksitle satın almak istediğimi söylüyorum. Pasaport istiyor, maaş miktarını soruyor (ki bu 5 katından fazla)) Ama sonra veriyor - »Bir gelir sertifikası getirin" (taksit programı tarafından sağlanmamasına rağmen) Ben gidiyorum ve o da beş dakika sonra ayrılıyor. Bu gün rakiplere gitmek zorunda kaldım ve orada istediğimi sorunsuz bir şekilde satın almak zorunda kaldım. Her şey yolunda gitmezdi, ancak ertesi gün aynı maaş ve kredi geçmişine sahip meslektaşım aynı telefonu aynı salondan sertifika almadan, ancak başka bir yeterli yöneticiden satın aldı.
Kara Cuma günü promosyonla telefon almak istedim. Taksitle değil, ek bir anlaşma olmadan. Sadece A1 abonesi olmak gerekliydi. Ama pasaportum büyükelçilikte vizedeydi. Böylece bu ofis dışında her yerde satış yapmayı reddettiler. Burada sattılar. Bu ofise değil, genel olarak müşterilere karşı bu tutum için A1 ağına bir değerlendirme yapıyorum.
Destek için 150 numaralı telefonu aradım.
"hatta kalın"
18 dakika bekledim, kimse telefonu açmadı.
Bu, müşteriye karşı umursamayan bir tutumdur.
P. S. Birkaç kez aradı.