Tel kaplandı, işten sonra mağazaya girdim, hızlı şarj için bir kabloya ihtiyacım olduğunu söylüyorum, bir küp gösteriyorlar, ben, bir kabloya ihtiyacım var, kablo önemli değil ana küp, sanırım bu kurumla ilgili her şey açık.
Mağazanızı yeniden gözden geçirin.
İkinci katta, telefonların onarımı, soru sorulmadan, 6000A için bir tel alacaksınız, kasaya 45 yara izi alacaksınız ve asıl şeyin küp olduğunu söylemedi.
Bugün 26 Temmuz 2024'te site üzerinden 33 ruble karşılığında şarj cihazı satın almak istedim ve sessizlik, tamam, nord City'deki en yakın a1 mağazası düştü. Nakit ödeme yapılamaz, applepay ödemesi yapılamaz. Parayı değiştirmem için gitmemi ve teslim olmadan onlara getirmemi tavsiye ettiler. Böylece tüm 3m'ler ope'de tam olarak oturmaya devam etti.
Alıcılara ve genel olarak a1'e karşı çok garip bir tutum var.
Bu arada, öğle yemeğinden günün sonuna kadar mağazanın internetinden asla geri aramadılar.
1 yıldız bile çok
Her şey çok yavaş ... Uzmanlar gülümsemeyle karşılanmıyor, oturuyorlar ve şirketin müşterilerine kötü ruh hallerini veriyorlar. Hızlıca koşup bir telefon almak istediler ama burada bir saat kaldık ... Genel olarak çok korkunç ... Neden bu kadar müşteri odaklı olmadınız. Şimdiden sizden olma arzusu var.
Çalışanlara müşterilerle nasıl iletişim kurmaları gerektiği konusunda eğitim vermenizi şiddetle tavsiye ederim!!Kabalık, hoşnutsuz bir kişi (ne tür geldiler) evde bırakılmalı ve bunu göstermemelisiniz.Bu gece tam paketi aldım - Ilona'nın çalışanından, talimat vermesini şiddetle tavsiye ederim)))
Keyifli güler yüzlü hizmet, yetkin uzmanlar. Danışman, akıllı telefon modellerinin teknik özellikleri hakkında ayrıntılı olarak konuştu, önerilerde bulundu. Teşekkürler. Tavsiye ederim.
Özellikle bu ofisi beğendim. Çalışan tüm soruları yanıtladı. Sorunumun ne olduğunu açıkladım ve sorunumu çözmek için müşteri hizmetlerine başvurdum. Ama genel olarak, A1 şirketinden aldatma beklemiyordum. 9.90 için açık artırma tarifesine bağlandım, sonuç olarak bana 22.99 abonelik ücreti veriliyor. Hisse senedi çalışması gerekmesine rağmen çalışmıyor. Ödemeye vaktim yok, para anında uçuyor. Ve kimse sorunu çözmüyor, vaatlerle "besliyorlar". Neredeyse bir ay geçti. A1'in müşteriye karşı ciddi bir tutumu yoktur.
Hizmet iğrenç. Ofiste büyük bir kuyruk var, çalışan acelesi yok ve kaba bir şekilde başka bir ofise gitmeyi teklif ediyor. Müşteri odaklılık hiç yok. Çok üzgünüm.
Harika bir mağaza. Güler yüzlü çalışanlar. Ve en önemlisi - sabırlı. Onları kaç kez 100 kez izledim))) büyükanneme veya büyükbabama açıklıyorlar. İskender'e özel teşekkürler.... tam adı: konuşmayacağım. Ancak bir kişi tüm müşterilerini ve hatta adını hatırlıyor.
Sırada uzun süre bekledikten ve hiçbir zaman somut yardım almadıktan sonra, Rusakov'un menajeri Lyubov tamamen yetkin bir çalışan olmadığı ortaya çıktı. Zaman harcandı, soru çözülmedi.
Sadece nakitsiz ödeme. Kibar, hoş çalışanlar ortaya çıkan tüm sorunları çözmenize yardımcı olacaktır. Hesabı içerideki fatura alıcılarından doldurabilirsiniz. Kötü bir telefon ve aksesuar seçimi değil.
Uzun zamandır orada değildim, bir yıldan fazla bir süredir. Geçmişte ziyaret insanlarla doluydu, çok uzun süre beklemek zorunda kalırlardı, Prospekt ile Volgogradskaya'nın kesiştiği noktada A1'e gitmek zorunda kalırlardı.