Çok güzel bir salon. Yeni tadilatlar, yeni simülatörler, hoş bir atmosfer. Her yer temiz, düzenli ve rahattır. Güler yüzlü, güler yüzlü personel, her zaman yardım etmeye ve önermeye hazırdır. Çok çeşitli grup programları. Çok ilginç yerler var (atlama, aero yoga vb.). Şimdiye kadar sadece bir grup programındaydım. İzlenimler çok iyidir. Yeni ve kullanışlı ekipmanlar. Koç kendi alanında profesyoneldir. İşe sorumlu bir şekilde yaklaşıyor: egzersiz tekniğini yakından takip ettim. Antrenman sırasında soruları cevaplamaya ve yardım etmeye hazırdım.
Havuz ve hidrotermal kompleks genellikle bir masaldır) Havuz temizdir, güçlü bir çamaşır suyu kokusu yoktur. Jakuzi genellikle yüksek)
Konforlu soyunma odaları.
Şimdi bunun için bir yıldız çektiğim şey. Satış ofisinin çalışması hayal kırıklığına uğradı. Sezonluk bilet almaya geldiğimde nakitsiz ödeme terminali çalışmıyordu, karttan para çekmek zorunda kaldım. Benim için zor değildi, uzaklara gitmemek benim için zor değildi. Ve her şeyi anlıyorum, teknik sorunlar var. Bu bakımdan şikayetsizim. Ama bir şey var ama! Sezonluk kartı 2 taksitte satın aldım (satın alma gününde% 50 ve 30 gün sonra% 50) ve geri kalanını ödemeye geldiğimde, nakit olarak da ödemem benim için hoş olmayan bir sürpriz oldu. Satış müdürü beni bu kadar önemli bir ayrıntı konusunda uyarmadı. Bilirdim, terminalin çalışacağı başka bir zamanda ödememi yapardım. Kartla ödeme yaparak bankadan geri ödeme almayı umuyordum (% 5) Ancak mevcut durum nedeniyle geri ödeme almadım: ikinci kısmı nakit olarak ödemek zorunda kaldım.
Benim için de anlaşılmaz bir an daha vardı. Bir abonelik satın alırken, aboneliğin 18 Ocak'tan itibaren faaliyete geçtiğine dair bir açıklama yazdım (böyle bir işlev var - aboneliğin başlamasını 90 gün geciktirebilirsiniz ve bunun donma günleriyle hiçbir ilgisi yoktur). Ancak geri kalanını ödediğimde kulüpten bana, ilk ziyaretimde sezonluk biletin satın alındığını ve etkinleştirildiğini veya ihtiyacım olandan neredeyse bir hafta önce 14 gün sonra (12 Ocak) otomatik olarak etkinleştirildiğini belirten bir mesaj geldi. Ve müdürüm birkaç gün önce beni aradı ve Ocak ayında% 50 ödeme teklifiyle aradı. Belki de bir tür teknik arıza da oldu, çünkü bana yeni yıldan sonra çok ısrarla ödeme yapmayı teklif ettiler.
Ancak planlarım biraz değiştiğinden ve kulübü başlangıçta planladığımdan daha erken ziyaret etmeye başlayabildiğim için bu durumu anlamadım.
Demek. Salon muhteşem, parasına değer. Ancak bir abonelik satın alırken öngörülemeyen nüanslar ortaya çıkabilir. Sizin için önemli olan tüm noktaları açıklığa kavuşturmanızı tavsiye ederim.
Çok güzel bir salon ve kişisel olarak benim için en önemlisi, içinde sağlıklı bir atmosfere sahip yeni bir salon. Çok çeşitli simülatörler. Hoş bir ortam, güler yüzlü yöneticiler. Spor yapmak isteyen herkese tavsiye ederim! Bütün aile ile antrenman yapıyoruz, çocuklar havuzda, kendisinden önce başka bir havuzda eğitim almış çocuklara ekipmanı yetkin bir şekilde yerleştiren gerçek bir profesyonel olan Ilya'ya kişisel eğitime gidiyorlar ve pratikte sonuç yoktu. Ebeveynlere her zaman kaliteli geri bildirim verir. Biz çok memnunuz ve çocuklar mutlu bir şekilde antrenmana koşuyorlar. Eyvallah�🁍�
Salonu / havuzu düzenli olarak ziyaret ediyorum - her şeyden memnunum, şikayet yok. Her zaman temiz, temizlikçiler sürekli çalışıyor. Koçluk kadrosu yetişkinlerden çocuk bölümlerine kadar mükemmel. Oğlum "yüzme okuluna" gidiyor - çok beğendim, sonunda çok kısa sürede yüzmeyi öğrendim!! Oğlunun süreçten delicesine memnun ve memnun olduğu ilk yarışmalar bile vardı.
Kulübün evin yanında göründüğü için teşekkür ederim) asıl mesele markayı söylediklerinizle aynı seviyede tutmaktır!)