İncelemenin yazıldığı tarih 20.01.2025. Yaklaşık bir yıldır düzenli olarak usta Koksharova Polina'ya gittim. Genel olarak, ustanın işi düzenliydi (evet, uçlarının hızla tırmandığı bir şey vardı, ancak bu yeniden kaydedilerek düzeltildi). Eylül 2024'te olumlu bir inceleme bile bıraktım, çünkü manikürden sonra, her seferinde size ısrarla vats ape'ye geri bildirimde bulunmanızı isteyen bir mesaj gönderiyorlar. Her şey prensipte Ekim 2024'e kadar tam olarak yolundaydı. Ekim ayında doğum gününde Pauline bir kez daha manikürde kaldı. Ne yazık ki, bu sefer ustaya bildirdiğim manikürü kesinlikle beğenmedim (fotoğraf beklentisini / gerçekliği ekliyorum). Elbette düzeltmeye başlamadık ve tatilime şımarık bir ruh hali ile ayrıldım. O andan itibaren Polina değiştirilmiş gibi görünüyor. Sonraki toplantılarda dişlerinden merhaba demeye başladı, her zaman hoşnutsuz bir yüzle oldu, kabaca "renk seçin" demeye, paletteki renk seçimine yardım etmemeye, manikür sırasında ellerini çekmeye ve genel olarak kaba davranmaya ve müşteri odaklı davranmaya başladı. Aynı zamanda meslektaşı Svetlana ile hemen şakalarla, gülümsemelerle vb. dostane bir şekilde iletişim kurdu, yani davranıştaki karşıtlık belirgindi. Sonraki tüm zamanlar böyle devam etti, ancak her ay gidiyorum, yani düzenli bir müşteriyim ve her zaman aynı tonda değil, ek olarak ödenen bazı çizimler, sürtünmeler, ek hizmetlerle manikür yapıyorum, yani usta benden iyi para kazandı. Pauline'in yukarıdaki davranışı nedeniyle prosedürlerde olmak rahatsız oldu, salona değil evine geldiğim izlenimini edindim ve onu bana ücretsiz manikür yaptırmaya zorluyorum, o zaman ustamı değiştirmeyi düşünmeye başladım, çünkü param için rahatsızlığa katlanmak istemedim (bu arada, Ng'den önceki son kez manikür için 4600 ❗ verdim, ancak bu kaşların tasarımıyla ilgili, ama açıkça buna değmedi). Ama son saman, annemin 17.01.2025 tarihinde Polina'ya yaptığı geziydi. Usta bunun annem olduğunu biliyordu, çünkü daha önce ona sahip olmuştu ve benimle olduğu gibi ona da kaba davranmaya başladı! 🤬 Annem bana bunu anlattı, ustanın uzun süredir benimle böyle davrandığını bilmeden, yani komplo kurmayan ve daha önce bu durumu tartışmamış 2 kişiye açıkça görünmüyordu! Manikürcünün düzenli müşterilere ve hatta herhangi bir müşteriye karşı bu davranışının kesinlikle kabul edilemez olduğunu düşünüyorum! Bu insanlar sana para taşıyor, sen hizmet sektöründe çalışıyorsun! Nazik ol, en azından müşteri odaklı ol ya da insanlarla çalışma. Şimdi salonu değiştirmek zorunda kalmamız üzücü, çünkü evin yanında olması uygundu. Bu arada yöneticiler, orada güzeller, her zaman gülümseyerek ve nezaketle her zaman çay / kahve sunacaklar. Usta onlardan öğrenmeli olurdu. Gelecek için, bu ustaya giderseniz, sessiz kalmaya hazırlanın ve bir şeyden hoşlanmadığınızı söylemeye cesaret etmeyin)
Güler yüzlü ve yardımsever personel! Kuaförün çalışmasından çok memnunum) Her zaman profesyonel, dikkatli ve mükemmel bir sonuçla! Güzellik için teşekkürler!
Делала маникюр у Светланы. В целом сделала неплохо, но отношение к клиентам оставляет желать лучшего. После посещения процедуры, желание посетить этого мастера вновь отпало. В таком хорошем салоне мастера должны быть более клиентоориентированы. По итогу настроение было испорчено.