«Bir pencereye» döndüm, yardımla ilgili tüm sorulara bir cevap verdim: «muhtemelen»! Modern dünyada yönetimin işinin bu şekilde sahnelenmesi üzücü, ama bu bölgenin ve şehrin yüzü! Değişiklikler yapıldıktan sonra ve şimdi tüm prosedürler «tek pencereden» en azından yetkili çalışanların orada çalışması gerekiyor. Kesinlikle herhangi bir sorusuna verdikleri cevaplar bize böyle gelseydi ne söyleyeceklerini hayal ediyorum .... Yazık, insanlar için olmaması çok üzücü! Park yeri yok, danışma yok! »Belki de" belgeleri kabul edecekler))
Frunzensky Ratson başkanı Shkrudnev Sergey Anatolyevich'e büyük teşekkürlerimi sunuyorum!!!
Gerçek bir memur, görevini haysiyetle yerine getiriyor ve gerçekten insan sorunlarını çözüyor.
Fedorova Oksana
Biz büyük bir aileyiz, bugün 29.06'da kamptaki çocuklara sertifika almaya geldik, idarenin web sitesinde çalışma saatleri saat 8.45'ten bu yana, güvenlik bizi 9.00'dan beri çalıştıklarını söyleyerek kaçırmadı, (isteksizce öfkelerimden sonra) bizi 8.48'de başlattılar ve gerçekten de ofisin 411-412 numaralı kapısında saat 9.00'dan itibaren yazılıyor. Soru: Sitedeki bilgiler neden ve kimin için? Neden çocuklarımı yalnız bıraktım, ilk önce biz erken gelmemize rağmen 15 dakika değil 30 dakika oturmak zorunda kaldım.
412 ofisini ziyaret ettikten sonra geri bildirimimi tamamlıyorum, bize bir sertifika vermediler, çünkü çalışan bir koca olmadığı için o bir IP ve henüz çalışmadığından emin olmaları gerekiyor. O yıl aynı ofiste bir sertifika aldık, işçiyi getirmedik, soruya hangi belgelere ihtiyaç duyulduğunu nereden görebileceğimize bakmadık - cevap, kararı okuduk))) yani, sadece ölümlünün mahvetmemesi için oturmak, kararnameler, kararnameler, eklemeler incelemek gerekiyor mu? Peki site ne için?? İnsanlara bilgi yazın. Ayrıca aramam tavsiye edildi, Salı ve Çarşamba günleri iki numaradan aradım, hiç kimse telefonu açmadı.
Genelkurmay birinci başkan yardımcısına büyük teşekkürler
Nikolai Nikolaevich'e, vatandaşların sorunlarına, okuryazarlığa, yetkinliğe ve "yerinde bir kişi" izlenimine dikkat ettiği için 15.06.23 tarih ve "Minsk'in SSH No.38" Guo'da halkla buluştuğu için bir satır.
Demek istediğim, hizmetin sokaktaki bir penceredir. Nemanskaya doğrudan görevleriyle baş edemiyor. Aile sermayesinin bal hizmetleri için erken kullanımı sırasında dosyalanan belgelerin listesini söyleyemezler. Telefonda incelikli değiller, kişisel şikayetlerini gösteriyorlar, vkc'nin halihazırda geçtiği bal hizmetini aramadığım için kayıt sırasında zorlukların ortaya çıkacağı tehdidiyle telefonu kapatıyorlar. Kalvariyskaya'da çalışanlar daha yetkin. İşte onlara teşekkür ederim.
Ticaret ve Hizmetler Departmanı başkanı Malakhovskaya Natalya Vladimirovna'ya ve Stanilevich baş uzmanı Yulia Alexandrovna'ya profesyonellik, duyarlılık, kayıtsızlık ve tüketici haklarının korunması konusuna verilen ilgiden dolayı teşekkür etmek istiyorum.
Yetim olarak dairenin kuyruğuna gelmeye geldim, kendilerinin söyledikleri belgeleri getirdim, ofise gittim, kadın oturuyordu her şeyi kontrol etti, adamı ona yardım etmesi için çağırdı, neden tüm belgelerin olmadığını bağırmaya başladı.
Hizmetler işe yaramaz, hiçbir şeye yardım edemiyorlar, konumlarını bilmiyorlar.
İnsanlara hayvan muamelesi yapılıyor
Lütfen sorunun çözümünde yardımcı olmanızı rica ediyorum. Minsk'in Frunze ilçesinin 128 No'lu 9 No'lu konut İdaresi'nin hizmeti, sahte bir sözleşmeye dayanarak, video gözetim hizmetlerinin sağlanması için konutta bir miktar tahakkuk ettirdi (hizmet sağlayıcıdan dairenin sahibi tarafından imzalanan bir sözleşme olduğunu söylediler, ancak bu bir yalan. Dairenin sahibi Karasev E.G. 2 yıldır Rusya Federasyonu'nda değil. Ben (anne) dairesini genel vekaletname temelinde kiralıyorum) kiracılar aynı sözleşmeyi imzalamadılar. Minsk'in Frunze ilçesinin 128 No'lu 9 numaralı konut ve Devlet Dairesi'nin hizmetine başvurduktan sonra, bana karşı tarafla iletişime geçmeyi önerdikleri 2 telefon numarası verildi, ancak her iki telefon da alakalı değil. Bir numaradan bir yıldır başka bir gerçek kişi (çocuk), diğeri ise genel olarak erişimin dışında. Lütfen, bazı dolandırıcılarla yaptığı iddia edilen bir sözleşme temelinde, kamu kurum ve kurumunun bana maruz bıraktığı miktarın iptal edilmesine yardım etmemi rica ediyorum.
Bu, vatandaşların vergi ödediği insanlara bir hizmet değildir, temyize tamamen aldırış etmezler, yasal işlemleri nasıl kullanacaklarını bilmezler
Orijinalini göster
13
1
П
Просто
9. seviye şehir uzmanı
29 Haziran 2021
İnsanlara resmi zorbalık!
"Tek pencerenin" özü nedir???
Gaz borusunu veya ikinci fırın musluğunu aktarmak için sadece organizasyona ihtiyacınız var..."bir pencere" ile parlayın
* 1 Pasaportla ve ısparkom'daki tüm yetişkin sakinlere gelip 14,5 ruble hizmet için ödeme yapın (hediye edin).
* 2 Sonra, bir eylem için sizi konut ve devlet kurumuna gönderecekler. Oraya uzun bir süre arayacaksınız ve bundan sonra, konut ve Mali İşler ustası size bir gün gelecek. Akşam, "Benden ne istediğinizi bilmiyorum" diyerek arayacak. Ama sonunda, Eylem size ihanet edecek. (Bu iki gün sürdü)
* 3 Bu eylemle Krejo'ya gitmeniz gerekecek.
*4 Bir hafta bekledikten sonra sizsiniz.....En mutlu insanla YİNE pasaportla gideceksiniz.... Bir Pencerede uyuyakaldım
Ve bu asla MinGaz değil!!!!
Bürokrasi ve bürokrasi.! Kimse kimseyi umursamıyor çünkü çok yükseğe yükselmişler ve kölelerin umurunda değiller.! Ofislerden bardaklarda kahkahalar ve kaşıkların çınlaması duyulabilir.!