Her şey yolunda, konfor sınıfında uçuyorlardı, koltuklar rahat, servis iyi, sağlam bir 4 kişilik yemek
AMA ! Uçağın içi kötü temizlendi ! Kırıntılar, çaydan lekeler, koltuk başlıkları çok yorgun . Böyle bir uçuş fiyatı için temizlik açıkça daha iyi olmalıdır. Buna dikkat edin .
Orijinalini göster · Русский
1
Екатерина Е.
7. seviye şehir uzmanı
22 Temmuz
Bu harika bir havayolu, onlarla uçmak rahattı, eğlence içeriğinin keyfini çıkarabileceğiniz prizlerin ve çevrimiçi internetin varlığından memnun kaldım. Ve yemek, bu çok harika, tavuklu makarna ve krema sosundan hiç bu kadar memnun olmadım, bu sadece bir bomba!
Aeroflot, hizmet kalitesinden çok memnun. Gemideki yemekler gittikçe daha iyi hale geliyor. Stuartlar her zaman profesyonel olarak çalışırlar. Herkese şükürler olsun! ❤️ ❤️ ❤️
Yekaterinburg'dan İstanbul'a yapılan son uçuşta uçağa kablosuz kulaklık düştü, iniş sırasında ani bir frenleme oldu.
Kendi başıma bulmaya çalıştım - işe yaramadı, uçuş görevlileri beni temizliğin bulunacağına ikna etti ve kulaklığı sorunsuz bir şekilde şirketin ofisine geri alacağım.
Ne yazık ki sorunsuz bir şekilde işe yaramadı, birkaç gün sonra bu havalimanındaki (İstanbul'un yeni havalimanı) ofise gitmeye çalıştım ve orada kimseyi beklemedim :)
Web sitelerindeki itirazlar yoluyla şirkete ulaşmaya çalıştım ve elbette robot bot tarzında cevaplar aldım. Hiçbir şeye yardım edemezler.
Görünüşe göre en basit hikaye, sonunda cihazı bana vereceklerse, ama hayır, bundan daha yüksekler.
iki bahse girerim.
İyi günler! Uçuş görevlileri ekibine büyük minnettarlığımızı ifade ediyoruz. Tuğgeneral Elena. SU2138 uçuşu. 15 Ağustos.2022 Moskova-İstanbul. Uçuş sırasında kocası bilinç kaybı ile nöbet geçirdi. Uçuş görevlileri gerekli ve uygun fiyatlı eylemleri hızlı, profesyonel ve yetkin bir şekilde gerçekleştirdiler. Gemideki sağlık görevlilerini cezbettiler (onlara da minnettarız). Ve varışta Türk doktorların ziyaretini sağladılar. Her şey yolunda gitti. Tüm hava mürettebatına teşekkür ederim. Aeroflot havayolunun liderliğinden, mürettebatın profesyonelliğini 5'te not etme talebi! Ve onlar için teşvik etmek kolay değil, çok gerekli bir iştir. Hepimize ailelere sağlık, başarı, refah diliyoruz! Huzurlu, huzurlu ve temiz gökyüzü! Tatyana ve Andrey. Ağustos 2022
Orijinalini göster · Русский
8
1
İ
İsimsiz yorum
6 Ağustos 2022
1.08.22 tarihinde saat 8: 35'te Moskova-İstanbul uçuşuyla uçtuk.
Uçuş 5,5 saat sürdü.
Çocuklarla uçuyorduk
Kuponlu 4 Bilet vardı.
Herkes Aeroflot biletlerinin fiyatlarını anlıyor
Dahası, şimdi!
Uçakta tüyler ürpertici bir soğukluk vardı, battaniye isteğime cevap olarak battaniyelerin çoktan bittiğini duydum ve bu hala kalkışta!
İki çocuğum ve ben elimizden geldiğince sığınıyorduk!
Bir bilet için, yaklaşık 50t değerinde olduğu ortaya çıkıyor, havayolu uçağı yeterli sayıda battaniyeyle tamamlayamıyor mu???
Mürettebatın tavrı kaba. Yolcuları alay etmek ve görmezden gelmek.
Yemekle ilgili farklı bir hikaye.
İğrenç!
Yolcuları bu şekilde nasıl besleyebilirsin???!
Her şeyi anlıyorum ve sürekli restoranlarda yemek yemiyorum. Ancak basit ürünlerden lezzetli ve kaliteli bir şekilde pişirmek zor değildir.
Şirketin hem hizmet hem de hizmetlerinin sağlanmasında bozulmasına çok üzgünüz.
Aeroflot tüm olumsuz kırmızılarıyla. Soru: Biletteki pasaport numarasını değiştirin. Uygulamada, kişisel hesabımda bu bölümü bulamadım. Daha önce, bu tür vakalar telefonla sorunsuz bir şekilde çözülmüştü. Şimdi.. bir kez aradım ... kız, uygulamadan farklı bir şey olduğu için «rezervasyon yönetimi» sitelerine gitmenizi tavsiye etti ... Tamam ... ikinci kez arıyorum ... başka bir "akıllı kadın" diyor: Türkiye'deki Aeroflot temsilciliğine başvurmanız gerekiyor ... cumartesi, gece, temsilcilik çalışmıyor ... peki bu ne tür bir aptallık???
Aeroflot'un İstanbul'daki genel temsilcisine Çok empatik ve anlayışlı olmayan, çok zor bir durumda yardımcı olan bir S.N.'ye büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. İşini gerçekten yapan bu türden çok az insan var. Teşekkürler.
Dinlenme yerine uçtuğum ilk an, oradaki bir sensörün arızalanması nedeniyle uçakta bir değişiklikle uçuşu üç saatten fazla ertelediler. Sonuç olarak, gece uçuşu ve tüm planların değiştirilmesi.
Geri uçtuğum ikinci an, şirketin web sitesine çevrimiçi kayıt olmak imkansızdı.
Çok çirkin.
İstanbul'da nakil yaparken dinlenemediğiniz için teşekkür ederiz. Aeroflot'a göre, yolcular check-in masalarında dinlenmelidir, çünkü çalışanlar check-in için 1,5 saatliğine görünürler. "Süpürgeliğin altındaki" seviyeye ulaşıldı
Bagaj taşıma imkanı satın almak istiyoruz.
Sitede, satın alma olasılığı hakkında İstanbul'dan havalimanında kontrol edilmesi gerektiği belirtiliyor.
Sitede belirtilen telefonlar telefonları kaldırmıyor, ancak sorumun çözüleceği umuduyla havaalanına «bir patlama ile» gitmek şüpheli.
Ve bu, Rusya'daki hava taşımacılığının "lideri" dir
Yardım ve desteğiniz için Aeroflot'un Türk ofisine teşekkür etmek isterim! Kalkıştan birkaç gün önce biletteki isim hatasını hızlı bir şekilde düzeltmemiz gerekiyordu. Rus ofisi başıyla yardım edemeyeceğini söyledi ve onu İstanbul'daki yerel ofise gönderdi. Burada gerçekten insanlar gibi çalışıyorlar, robotlar değil! Bize çok hoş geldiniz dediler ve sorunu çözmek için hızlı bir şekilde yardım ettiler!
Hem Türk ofisini hem de havayolunun kendisini tavsiye ediyorum. Çözüm bulmaya yardımcı olurlar ve soruna robotlar olarak değil, insanlar olarak yaklaşırlar. Zor durumu çözdük ve Latin Amerika'dan eşinin kapalı sınırlar nedeniyle Türkiye'de daha da uzun süre sıkışıp kalmamasına yardım ettik. Belgelerin varlığına rağmen diğer havayollarının uçağa binmesine izin verilmedi - Rusya'nın korona virüs kısıtlamaları hakkında sınırdan geçmesine izin verilmeyeceklerini söylediler, vb. - tüm bu beceriksizlik sadece strese, sinirlerin bir kısmının kaybına, bir haftadan fazla yaşama ve diğer havayollarının iade etmediği birkaç biletten paraya yol açtı. Aeroflot'u hemen almalıydım.
Yardımın için tekrar teşekkürler.
Şirketin tamamen bozulması!!!
Uçuşları istedikleri gibi aktarıyorlar. Bağlantılı olsalar ve aynı biletten satın alınsalar bile. Şehre geliyorsun ve bir sonraki uçağın çoktan kalkmıştı.
Merkeze ulaşmak hiç mümkün değil, her seferinde 30-40 dakika bekliyorsunuz.
Uluslararası telefon (Türkiye'den ücretsiz arama gibi çalışmıyor!!, Türk Telekom ile arassan bile)
Rusya'daki en iyi şirketlerden biri en kötüsüne dönüştü!!!
En korkunç ve müşteri odaklı olmayan şirket! Önce kalkışlar hakkında doğrulanmamış bilgiler sağlar, müşteriyi seçim yapmayan bir duruma sokar ve ardından müşteriyi kendi seçimini yapmakla suçlar ve şirketin bununla hiçbir ilgisi yoktur. Beyler, KC aracılığıyla bilgi sağlıyorsanız, doğrulanmış bilgileri nasıl sağlayacağınızı öğrenin ve ayrıca kc'nize telefonun telefonlarını atmamayı öğretin.
Ücretsiz telefonlar hiç çalışmıyor.
Atlatmak için, aynı Avrupalı şirketler için aeroflot ile uğraşmaktansa fazla ödeme yapmak daha iyidir.
Minsk'ten gelen bagajlar için + 8000 bin ek ödeme yapmaları isteniyor. Kendiniz düşünün. Türk Hava Yolları'nın şehirler arasında bagajla birlikte 6.000'e uçuşu var.