Bugün uçtum, ardından ankete katılmaya karar verdim. " Bilet satın almaktan ne kadar memnun kaldınız?" Cevap veriyorum "memnun değilim" ve anket çalışmayı bırakıyor. Bu kasıtlı mı yoksa teknik bir kusur mu?
Aslında: Monitör, Almatı Phuket uçuşu 00: 30 sağ penceredeki 40 sıra çalışmadı.
Bilet alırken fiyat aynıydı ve satın alma sayfasına gittiğinizde 30.000 tenge arttı(
Rahat, güvenilir, güvenli!!! Sloganları)))) uygun fiyatlar. Sık sık onların şirketleri aracılığıyla uçuyorum. Uçuşun iptali veya gecikmesi nadirdir. Tavsiye ederim. Çok teşekkür ederim ❤️
İyi günler. İğrenç, müşterilere karşı saçma sapan bir tavır yazmaktan bile utanmazdım. Bence bu davranış, söz konusu şirketin hava yolculuğu pazarında tekelci olması gerçeğiyle şekilleniyor. Bagajınızı lekelemenizi ve göze batmayan bir ipucu ile sizi suçlu kılmanızı istiyorsanız, hoş geldiniz!
Hem resepsiyondaki hem de müşterilerle çalışma bölümündeki kızlara çok teşekkür ederim. Arabulucu (city travel) şirketi, bu havayolunun Rusya'daki iptal edilen uçuşu için parayı iade etmedi. Belgelere yardım ettiler, tavsiyelerde bulundular ve bizimle seyahat şehrine talepte bulundular parayı iade ettiler. Samimiyetiniz için çalışanlara teşekkür ederiz!!!!!!!
Keşke böyle büyük organizasyonlar olsaydı
Otopark çalışanları için sağlık hizmeti verdiler
Ve son olarak, bu çatışmanın çözümü
Onlarla savaşmaktan çok yoruldum
Dayanılmaz....
Maaşları yüksek olan bütün bir tembel ofis. Gerçekten çalışan insanlar hiçbir şey kazanmıyorlar. Uçağa hizmet veren mühendis, ofis planktonundan daha azını alıyor.