İş nedeniyle defalarca bu havayolunun hizmetlerini kullanmak zorundasınız, işveren biletleri satın alıyor!
Bir defadan sonra bir sorunun (uçuşun gecikmesi veya gecikmesi) bir zamanlar böyle bir an olduğunu vurgulamak istiyorum, 7 yolcuya uçakta yer kalmadı: Ellerinde biniş kartı varsa, yedi yolcunun hepsinde bagajlar zaten yüklüydü!!!
Havayolunun pahasına otele gönderildiler, bileti değiştirdik ve ertesi gün uçtuk, çünkü daha fazla transfer olmadı ve her şey yolunda gitti.
Şu anda uçuşun kalkışını 45 dakika geciktirdiler ve aynı zamanda henüz uçakta bile değiliz.
Kesinlikle bir gün içinde iki veya üç uçuşunuz varsa, bu havayolunun hizmetlerini kullanmamak daha iyidir.
Her şey nispeten iyi. Tallinn'den Nice'e uçuyorduk - harika bir uçak, çok fazla bacak mesafesi vardı. Düşük maliyetli bir havayolu şirketi için tipik değil. Beklendiği gibi geri dönüyoruz - daha fazla sıra var, 180 yaşın üzerinde büyüyen bacaklar zaten uçtan uca;) genel olarak olumlu duygular.
Business class'ta uçuş açıklaması:
koltuklar / ekonomideki gibi / farklı değiller / ama hizmet!
noktalara göre:
1. Hamileliğin son ayında LİANA adında bir hostes mi????!!!!
2.Ob'nila /şirketin düşük maliyetli bir havayolu olduğunu;
Şirket, personelin yolcularla Rusça iletişim kurmasını yasaklıyor;
Kayıt sırasında verilen yeri / yeri değiştirme arzusu varsa / herhangi bir boş yer için / ek ödeme yapmanız gerekir;
3.yemeği reddetti: birkaç kez bir paketle geldim / yemek yemeyi şiddetle tavsiye ettim / çünkü / onun görüşüne göre / iyileşmem gerekecekti - alay ettim;
4.Kalkıştan sonra ekonomiden bir yolcu koltuğumda arkamda belirdi ve tüm uçuşu orada geçirdi - görünüşe göre fazladan ödeme yaptım
5. diğer havayollarıyla uçmayı tavsiye ettim / beğenmediysem /tavsiye ettim
BU, GÜZEL VE SAMİMİ BİR ATMOSFERİN ÇOK YUMUŞAK BİR ABRİSİDİR
personelin geri kalanı tamamen normal ve yardımseverdir
PİLOT SADECE bir VİRTÜÖZ / tek dokunuşla böyle yumuşak bir inişi hatırlamıyorum / çok uçmama rağmen
TOPLAM: Personel seçimine dikkat edin - bu şirketin yüzüdür
Bu tür parametrelerle/fiziksel koşullarla Stuarts'a nasıl hak kazanılabilirdi?!
yoksa hamilelikten önce bir kez kontrol edildiler mi ve daha fazla kilo / boy / görünüm kontrol edilmiyor mu?!?!
parametreler zamanla değişir!/muayene düzenli olmalıdır
Moskova - Riga -Tallinn biletini aldım rezervasyon numarası yazmak için zamanım olmadan hızla kayboldu ve e-postaya gelmedi.
Bilgi servisinin çalışmasından çok memnun değilim, aramamayı 3 dakika bekledim. cevap yok!!!! ve bu 0.52 Euro dakika
Bu şirketin uçuşu için önceden Kasım 2019'da bir bilet satın aldık, 22 Temmuz 2020'de Tallinn'den uçmaları gerekiyordu.Ama sonra hala devam eden pandemiyle ilgili tüm bu durum ortaya çıktı.Onun yüzünden vize almak için zamanımız olmayacak, çünkü vize merkezleri sadece 15 Temmuz'dan itibaren açılıyor.Ayrıca Rusya'nın sınırları açıp açmayacağını hala bilmiyoruz.
Ancak çok fazla endişelenmedik, çünkü şirketten «31 Mayıs'tan önce satın alınan tüm biletlerin komisyonsuz bir kez değiştirilebileceğini» belirten bir mektup geldi.Ama sonra bunun Mart ayından bu yana satın alınan biletler için olduğu ortaya çıktı!Ve önceden bilet satın alan biz hiçbir şeye hakkımız yok!Durumun saçmalığını hissediyor musunuz?Yani, eğer müşteri onlara daha önce para getirdiyse, o zaman uçuşta!İşte onlara önceden ödeme yapanlara böyle bir "sadakat".
Onlarla asla ve hiçbir şey için iletişime geçmeyeceğim ve herkese bu durumu anlatacağım!
Orijinalini göster
15
2
Alec-Major
8. seviye şehir uzmanı
2 Haziran 2022
Bu havayoluyla iki kez uçtum ve her iki seferde de önemli gecikmeler ve bagaj kayıpları oldu.
Bundan çok üzülüyorum ve gelecekte tekrar AirBaltic bileti alıp almayacağımdan veya bu havayolunu meslektaşlarıma tavsiye edip etmeyeceğimden emin değilim.