Geçen gün kasada reçeteyi sundu, erkek eczacı baktı ve "hayır" dedi. Şaşkınlıkla soruyorum: "sizde yok mu?" . Reçetenin son tarihinin 60 gün olduğunu söylüyor. Kafam karıştı ve son derece tatsız bir durumda neyin yanlış olduğunu anlayamadım. 1.5 yıldır bu ilacı satın alıyorum ve daha önce satın almada sorun yaşamadım. Sinirlendim ve iğrenç bir ruh hali içinde ayrıldım çünkü hapları satın almadım, ancak onları sürekli içmem gerekiyor, bir doktora kayıt yaptırıyorum, hafta sonu burnumda ve en iyi ihtimalle 4 gün sonra ona gideceğim. Hepsinden kötüsü, satıcı sorunuma karşı tavrımdı. Israr etti ve durumun efendisi olarak durumu çözmeye, açıklamaya, sempati duymaya yardım etmeye çalışmadı. Bu eczacının artık satın alma arzusu yok.
Ne duygularımı ne de durumu hesaba kattım.
Eskiden hoşuma gitmesine ve uygun olmasına rağmen eczaneye gitmek bile istemiyorum
Öyle oldu ki, ilaçlar ailemizde sık sık satın alındı ve uzun zamandır ihtiyacım olan her şeyi ve en düşük fiyatlarla Alfa Eczanesi ağında bulduğumu fark ettim. Ancak, Polotsk'tan Minsk'e pahalı bir ilacın taşınmasına yardım edildiğimde ve yapıldığımda durum özel bir hayranlığa neden oldu, 100 rubleden fazla tasarruf ettim, soruyu İnstagram aracılığıyla, aslında derhal ve tam olarak bana ulaştığım ve etkileşimin her adımı hakkında bilgilendirildiğim bir şekilde ele aldım. Ne yazık ki, bu durumu başından sonuna kadar titizlikle yürüten, tüm süreci kontrol altında tutan uzmanın adını bilmiyorum, ancak şirket yönetiminin bunu takdir edeceğini ve kayıtsız olmayan çalışanlarını cesaretlendireceğini umuyorum. % 100onların yerinde olduklarını söyleyebiliriz! Alfa eczanesi, ben sonsuza dek sadık müşterinizim)) Size ve sevdiklerinize sağlık, çalışmanız için teşekkür ederim!
Bugün bu eczaneye başvurdum, kasadaki genç adam açıkça yerinde çalışmıyor. Hiç yorum yazmadım ama bu korkunç. İnsanlar eczaneye yardım için geliyorlar, kabalık için değil! İğrenç iletişim, sanki ondan ücretsiz ilaç istemeye gelmişim gibi cevap veriyordu. Komşu eczanede yeterli kişilerin çalıştığı ve sorunsuz bir şekilde bana yardım ettiği için teşekkür ederim. Yönetimin bu "müşteri odaklı" çalışana dikkat etme isteği, incelemelere bakılırsa, onunla herhangi bir görüşme bile yapılmadı. Ve elbette bu eczaneye bir daha asla gitmeyeceğim.
18.48, insanlar şaftla yürüyorlar ve sadece bir bilet gişesi çalışıyor. Tarifi olan bir kadın geldi - hepsi bu, tıkanıklık. İnsanlar sadece sırayı beklemiyorlar ve gidiyorlar
İkinci gişede adam bilgisayara bakıyor ve hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Teneke, sadece teneke
Erzakçı adam aferin
İlacın varlığını açıklığa kavuşturmak için 03/22/23 tarihinde 20.51'de Pritytsky'deki eczaneye 83 telefonla ulaştım. Uzun zamandır konuşmada böyle bir kabalık görmedim! Bu eczanenin yönetiminden, yukarıdaki bilgileri not almanızı ve ham çalışanları eylemlerinden sorumlu tutmanızı rica ediyorum.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
В
Валерия Новикова
3. seviye şehir uzmanı
26 Şubat 2024
Bugün 26.02.24 tarihinde reçeteli ilaç almaya geldim. Ve kasanın arkasında en kaba çalışan vardı. Kart bir kez geçmedi, gerginleşmeye başladı. Lütfen insanlara nasıl hizmet verildiğine ve hangi tonlama ile dikkat edin.
Orada iki kez merhem aldım ve iki kez kaba personel ile karşılaştım! İlk defa, bazı teyzeler dişlerinden basit bir soruyu cevapladı, vitrinden ve daha uzun bir raf ömründen mal olup olmadığı. Evet, tanrı onunla birlikte. Ancak dünden önceki gün mutlak açık bir kabalık vardı. Bir çocuk bana acıklı bir tonda telefonu ödeme için nasıl yapılandırmam gerektiğini, NFC ile kötü çalışan kartımla ne yapmam gerektiğini öğretti! Ve bütün bunlar, pleb ile diyaloğa inen soylu bir patrisyenin tonuyla. Yerinde durulamak ve kaideden günahkar toprağa indirmek için maalesef zaman yoktu! Umarım yöneticiler geri bildirimi görürler ve bir şekilde müşterilerle çalışmanın ilkelerini personele açıklarlar!
Şiddetle tavsiye etmiyorum!
на üzerinde servis var Ama bazen aradığım şey orada yok.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
T
Tsl
12. seviye şehir uzmanı
26 Nisan 2022
Nadiren yorum yazıyorum ama bu tüm sınırları aştı!!İkinci kez geliyorum ve kasadaki adam sana kahverengi ve hoş olmayan kokulu bir şey parçasıymış gibi bakıyor, sana karşı tavrını her şekilde gösteriyor. Kaba bir şekilde konuşuyor. Ayrıca şunu da açıklamanızı rica ediyorum: sitedeki rezervasyonun hangi temelde iptal edildiğini tabletka.by ve personel bunu müşteriye bildirmenin gerekli olduğunu düşünmüyor mu? İlaç rezervasyonu yaptım. Eczaneye geldim, ilaç yok.Çok zaman kaybettim..... Hoş değil. Ve sonra hizmetten rezervasyonun eczane tarafından iptal edildiğine dair bir mektup geldi!!!. Müşteri odaklılık sıfırda.
Bugün (12/25/21, satın alma 21/03'te yapıldı) en kötü eczacıya rastladım. Umarım bir daha onunla geçmemeliyiz, çünkü o kaba davranıyordu. İnsanları aptal yerine koyardı.