Dünyanın her yerindeki şubeleri veya temsilcilikleri ile iyi kurye hizmeti
Taşınana kadar posta, paket ve gönderebileceğiniz her şeyi teslim ediyorlar 5 kişiden 10'u
iğrenç şirket, kullanmamanızı tavsiye ederim! Kuryeler kaba, müşterilere değer vermiyorlar, şikayetlere yönetimden geri dönüş yanıtı yok! Diğer şeylerin yanı sıra, aşağıdaki yorumları kendiniz okuyabilirsiniz!
Müşteri, bölgemizdeki en önemli ziyaretçidir;
O bize bağlı değil. Biz ona bağımlıyız.
O bizim işimize engel değil.
O onun hedefi.
O bizim işimize yabancı değil.
O onun bir parçası. Ona hizmet ederek ona bir iyilik yapmıyoruz.
Ona hizmet etme fırsatı vererek bize bir iyilik yapıyor.
işte onların inancı bu, SADECE İNANMAYIN!
Teslimat iğrenç çalışıyor. 2 haftadır tüm destek servisleriyle yazışıyorum!Çok fazla siparişleri olması bahanesi, ancak büyük ozon pazarının büyük hacimleriyle nasıl başa çıkacaktınız??? Ve tüketicilerin dokunmaması gerektiği gerçeği bu bir sorun olduğunu düşünmediler! Büyük işler üstleniyorlar ama bunun için hazır değiller ve bu konuda hiçbir şeyi iyileştirmek istemiyorlar. Kuyruk çıkış noktalarında bir karmaşa var!
Uygun fiyatlar, nispeten hızlı teslimat, iyi, güler yüzlü personel!
Tavsiye ederim! Teslim alındığında nakliye için ödeme yapmak, ayrıca ön ödeme yapılmadığını da belirtmek isterim ki bu çok uygun!
Bu şirketin hizmetlerini kullanmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum. Teslimat büyük gecikmelerle yapılır. Şirket telefona veya e-postaya cevap vermiyor. Resmi web sitesinde bile geri bildirim yoluyla geri arama talebinde bulundum. whatsapp'ta cevap verdikten sonra daha fazla yardımcı olmuyorlar. Yazışmaları ekliyorum.
Uzun zamandır kullanıyorum. Örneğin Rusya'ya sadece Alemtat üzerinden doğrudan bağlantılar gönderiyorum. Güvenli ve sağlam bir şekilde elde edilirler. Zamana göre - herhangi bir posta şirketinin ideali yoktur.... Yine de, burada da iyi!
Alem-Tat'a bir şeyler göndermenin korkunç deneyimi. 250 kg gönderdiler, her şey korkunç bir durumda geldi! Kutular atıldı, "cam" çıkartmalarına rağmen bulaşıkların yarısı kırıldı! İddiaya kendilerinin suçlu olduklarını söylediler - kötü paketlendiler (Aynı zamanda kağıt dolu bir kutuydu, nasıl paketleneceğimi bile bilmiyorum. Aynı zamanda 50 kutudan birini kaybettiler. Sadece bir kabus. Daha iyi DPD gönderin!
Diğer şehirlerde nasıl olduğunu bilmiyorum ama Karaganda'da bu en korkunç kurye hizmetidir. Paketi zamanında teslim etmediler. Şimdi göndereni bu şirket tarafından gönderilmemeleri konusunda uyarıyorum. 10 güne kadar gecikme, onlar için bir kez tükürmektir.
En kötü hizmet. Teslimatın kapıdan kapıya bildirilmesine rağmen kuryeler her zaman onlara inmelerini ister ve postaneye hizmet kalitesiyle ilgili mesajlar cevapsız kalır.
Orijinalini göster · Русский
3
2
Купер
5. seviye şehir uzmanı
28 Ağustos 2020
Almatı'dan Karaganda'ya teslimat üç iş günü içinde yapıldı - bu avantajlardan biri.
Ancak, siparişle ilgili yorumlarda, gereksiz hareketlerden kaçınmak için kuryeyle ne zaman ve nasıl buluşabileceğimi tartışmak için şehir sınırları içinde çalışmadığım için mağazadan teslimattan önce benimle iletişime geçmesini kurye hizmetine devretmesini istedim.
Kurye isteğimi görmezden geldi, her şeyden önce onun için uygun olduğunda geldi, elbette.
Ben şehirdeyken biraz sonra teslim edilmek istediğimde, kurye iş gününün saat 5'e kadar olduğunu söyledi, bu da şirketin 6'ya kadar çalıştığı ortaya çıktığı için yalan olduğu ortaya çıktı, ancak görünüşe göre kendi çalışma programı var,
Sonuç olarak işten yalvarmak zorunda kaldım, bu yüzden kurye bana daha sonra bulunduğu yerden arabayla 10 dakika uzaklıktaki adresime gelmesinin uygun olmayacağını söyledi. Dahası, ona ulaşanın benim olmasını istedi ve o kadar rahat olduğu için şehirde peşinden koşuyordu. Ne kadar zor bir işi olduğuna sempati duyduğumda, en azından benimle buluşmak için 800 metre öteden gidemediği için, yine de buluşmaya gitmeye ve en azından kısmen bugün çalışmaya karar verdi. 10 dakika sonra geleceğine söz verdim. 20 dakika sonra yeni çıkacağını söyledi. Ben yürüyerek ona daha çabuk ulaşırdım. Görüştüğümde özür dilemeye çalıştım ve daha önce mağazayla iletişime geçtiğim için tekrar yalan söylediğim tüm suçu mağazaya atmaya çalıştım ve dileğimin teslimat hizmetine iletildiğine dair güvence verdiler. Kurye hizmetinin çalışmasıyla ilgili olmayan başka bir dileği kendi paylarına yerine getirdikleri için, mağazanın kuryenin tembelliğinden sorumlu olduğunu düşünmek için hiçbir neden yoktur.
Önceden tüm mağazalardan Alem Tat aracılığıyla bana hiçbir şey göndermemelerini isteyeceğim, çünkü işlerini yaptığım ciddi olmayan tembel çalışanları yanlarında tuttukları için şirketler itibarlarını umursamıyorlar. Neden teslimat için bu kadar para istiyorlar, benim için net değil. Öde gibi, mesai saatleri içinde kendi kişisel işleriyle ilgilenen ve onu rahatsız ettiğim bir kuryenin peşinden koş.
Şirketin web sitesinde yazıyor:
Müşteri, bölgemizdeki en önemli ziyaretçidir;
O bize bağlı değil. Biz ona bağımlıyız.
O bizim işimize engel değil.
O onun hedefi.
O bizim işimize yabancı değil.
O onun bir parçası. Ona hizmet ederek ona bir iyilik yapmıyoruz.
Ona hizmet etme fırsatı vererek bize bir iyilik yapıyor.
Öyleyse, bu gösterişli sloganı umursamasalar da, çalışanlarla iş yapılmıyor, işverenini utandıran herhangi biri işe alınıyor, bu da işverenin buna izin verdiği ve insanlarla çalışmanın onlar için olmadığı kişileri işe aldığını anlayamadığı anlamına geliyor.
Alem Tat, sektöründeki en iyi şirket, 1 numara, hizmetlerini ilk yıl kullanmıyorum, müşteriler için hizmeti her zaman geliştiriyorlar ve ileri teknolojiler ve fiyatlar dchl hakkında makul
Her zaman bu noktadan paketler alıyorum, her şeyi hızlı buluyorlar ve park yeri var, kızlar çok hoş. Özellikle Dina çalışanı var, numarama sms ulaşmadığını öğrendikten sonra beni aradı ve paketin yattığı konusunda uyardı. Ona çok teşekkür ederim.
Sahtekarlıkla teslimatın hesaplanmasını aldılar, son teslim tarihlerine göre aldattılar. Dördüncü hafta insanlar Petropavl-Temirtau'nun paketini bekliyorlar. Kazakistan