Bugün bu şubenin bir çalışanı beni aldattı. Derler ki, acilen bir kart almam gerekiyor, uygulamada herhangi bir şubeden almayı teklif ediyorlar. Çalışan soruyor: "Yeniden serbest bırakma mı?" Ben cevap veriyorum, uygulamayı yeniden yayınlamama izin vermiyor, ancak acilen ihtiyacım olduğu için şimdi yeni bir kart vermeye ve almaya hazırım. Çalışan telefonumu alıyor, bir şeye basıyor, hazır diyor, bekleme süresi 3-5 gün, hangi şubeye yaklaşmak uygun?
Umm ... beklenti nedir? Şimdi olduğu gibi isimsiz bir karta ihtiyacım var. Uygulamada, bugün herhangi bir şubeden alabileceğinizi siyah beyaz yazıyor. Çalışanıma bir kez daha, alfa bank'ın bu ay bana geri ödeme yaptığı tıbbi muayenelerim olduğu için bugün karta acilen ihtiyacım olduğunu söylüyorum ve bundan yararlanmak istiyorum. Ne diyor ki, aynı kartlar ancak bir kurye aracılığıyla düzenlenebilir 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ QR koduyla ödeme yapacağınızı söylüyor, para iadesi de olacak. Pekala, kelimenin tam anlamıyla 15 dakika sonra analizlerimi kodla ödemeye gidiyorum - işlem «finansal işlemler» olarak gerçekleşiyor. Sandığım gibi geri ödeme yok. "Uzmanlarınızın" eğitimiyle ilgili bir şeyler yapın ve bu durumu bankanızın müşterisini aldatmak veya yanıltmak olarak görüyorum
Благодаря Альфе я смог рефинансировать свои старые долги на более выгодных условиях. Процесс оформления прошел быстро, несмотря на небольшие очереди. Отдельно хочу отметить профессионализм сотрудников и удобное расположение отделения, есть парковка, днем можно припарковаться спокойно. Сам банк действительно хороший, с ним я уже 3 года
Приложение работает отлично, в этом филиале менеджер Сергей помог мне скачать приложение на мой телефон, было много вопросов что и как работает, но надо сказать что я и сама бы разобралась, но под чутким руководством менеджера все удалось сделать очень быстро. Все сделано отлично и ничего не лагает.