Her iki gişede de molanın başlangıç ve bitiş saatlerini belirtmeden teknik bir mola, programa göre hiçbirinde olmamalıydı.10 Ekim 2024 11.05, 11.10'da durum değişmedi.
Bu paragraftaki çalışanların ve özellikle bugün bu adreste çalışanların çalışmalarının değerlendirilmesi. İş için periyodik olarak karttan nakit çekmeniz gerekir. Ve burası mümkün olan en yakın yer olduğu için atm'lerde limit var, bu noktada bir meslektaşımızla iletişime geçiyoruz. İlk başta bize 5.000 tutarında para çekme limiti verildi, bu da sadece bir kasiyerle ilgili! Öyle oldu ki sürekli ona düştüler, bugün aynı zamanda sağ pencerede de çalışıyor. Başka bir pencerede başka bir çalışana döndüğümde, herhangi bir sınır açıklanmadı. Ve kasanın sağ penceresindeki aynı kadının bir başka reddinden sonra, bankaya, ortaya çıktığı gibi, mevcut olmayan limitler hakkında bilgi vermeye karar verdim! Ve bugün, 11/08/2023, talep üzerine bana tutarı ödemeden önce, sol pencereden gelen kız tüm kasayı yeniden hesaplamaya karar verdi. Sorum şu, müşterilere karşı tutum nedir? Çalışanlar büyük ödemeler için alay etmeye karar verdiler mi yoksa bu davranışı nasıl değerlendirecekler? Her zaman hoşnutsuz yüzler ve kaba davranışlar! Bu kasaya gitmemeyi çok isterdik, bir fırsat olurdu!
Bana hiçbir bankanın değiştiremeyeceği mührü olan bir banknot sattılar.
Ülkenin ilk Bankasında böyle bir şey yapacaklarını kim düşünebilirdi. Sonuç - güven ama kontrol et.