Bu atm'ye geldiğinizde sürekli hayal kırıklıkları sizi bekliyor…
Atm'lerden birinin her seferinde çalışması nedeniyle 1. / her zaman sürekli kuyruklarla başlayalım
2/ Hafta içi veya hafta içi kaç kez tatilde gelmeniz önemli değil! İşe yaramıyorlar, kart üzerinde işlem yapılamıyor, para doldurulamıyor ve çekilmiyor da.. alfa bank'ın tüm kızılgerdanları için bir ATM, sanırım müşterilerinizi bu şekilde kaybediyorsunuz
3 / ATM, 2020 yılında verdiğimiz 100 ruble parasız banknotları hiç kabul etmiyor ... ve potansiyel bir banka ziyaretçisini her gördüğünde neden kabul etmediğini merak ediyor.. Bir kez daha ve bir kez daha deneyerek, sıra metroya çoktan yerleşmişti..
4 / Bankadaki salonda nadiren kimse vardır ve vryatli, örneğin bir uzmana yaklaşmak için hangi pencereye bilet alacağınız gibi sorularla yardımcı olabilir…
Umarım geri bildirimimi görecekler ve sonunda ATM makinelerini tamir edecekler ve herkes birlikte yaşayacak
Ben ilk yıldan fazla bir süredir Alfa Bank'ın müşterisiyim, uygulamaları yalnızca olumlu duygulara neden oluyor, ancak bankanın kendisini ziyaret etmek yalnızca olumsuzluğa neden oluyor, beşten iki ameliyathane çalışırken sürekli büyük kuyruklar var ve self servis terminalleri genellikle bir kez çalışıyor ve birkaç kişi kartınızı yenilemek veya diğer bankaların atm'lerinin yardımına başvurmak için büyük kuyruklarda durmanız gerekiyor. Alpha Bank yönetiminin bu sorunu yakında çözeceğine inanmak istiyorum ve artık kartların yenilenmesi ve onlardan nakit çekilmesiyle ilgili sorun yaşamayacağız.
İğrenç koğuş... sürekli 1 saat ileri sırada. ATM'ler sürekli olarak düzgün çalışmıyor. 3 parçadan sadece 1 tanesi çalışıyor. Gerisi sonsuza dek kırılıyor ya da gözlerinin önünde takılıp kırılıyor.
Görünüşe göre yönetimin umurunda değil ... çok fazla şikayet var ama hiçbir şey değişmiyor…
Etrafta başka şube yok.
Bu yüzden başka bir bankaya geçmeyi düşünüyorum.
Alfa iyi bir banka. Uygulamayı ve hizmeti beğendim. Ama bunların hepsi bu şubeye girdiğinizde sona eriyor: sabah, öğle ve akşam kuyruklar. Kasiyere, uzmanlara ve atm'lere dönüş var! Siz 2024 yılında ciddisiniz. Alfa en azından yakınlarda genişleyin veya başka bir şube açın)
Bir işletmeye hizmet etmek elbette bir şeyle ilgili bir şeydir. Her biri, KAAAAAHER seferinde 40-50 dakika sıra alıyor.
Not: 10 dakika oturuyorum, önümde 3 kişi daha var, şimdiden ne kadar oturmam gerektiğini tadıyorum : (
Lütfen uzmanları işe alın, 1 kişi çalışıyor...Bu kadar çok insana hizmet edemiyorsanız neden bu kadar çok reklam var
Bankanın çok küçük bir yeri, neredeyse her zaman kasada, kart yapacak birine çok insan var. Kuyruklar büyük, bir saat oturdum ama kasiyerin kendisi bana çabucak hizmet etti.
Bu departman hızlı servis ve uygun konumdan memnun. Uzmanlar işlerini net ve hızlı bir şekilde yapıyorlar. Bunun için onlara ve bankaya büyük beğeni topluyor)
Ne yazık ki, beceriksiz bir işçi, Kvitkovskaya Yana ile karşılaştım. Katkıyı açmaya geldim, kesinlikle onlara yönelmedi ve gerçeğe karşılık gelmeyen bilgileri kanıtlamaya başladı, 10-12 dakika tam olarak bunu bana iddia etti, şahsen internete girmem ve doğru bilgileri göstermem gerekti, ardından bir yere açıklığa kavuşturmaya gitti, sonuç olarak haklıydım; yanlış bilgilendirdiği için özür dilemedi bile ... bu tür çalışanlarla - bir şekilde artık bankanızla işbirliği yapmak istemedim. Banka iyi hizmetleri öngörüyor ve danışmanlar cehaletleri, isteksizlikleri, beceriksizlikleri ve mutlak müşteri odaksızlıklarıyla onları yabancılaştırıyor. Ve artık ilk hikaye değil …
Banka çalışanlarına göre, en yoğun şube, ancak Alfa Bank'ın kendisi akışları sınırlandırmak için hiçbir şey yapmıyor. İşlemleri kasada yapmak gerekliydi, ancak sıralarla ilgili böyle bir karışıklık var. Önce iki bilet gişesi çalıştı, sonra bir bilet gişesi kapandı. Uzmanların sahip olduğu kuponlar genel kuyruğa, 30-40 kişilik kuyruklara sıkışıyor. Diğer bankalarda, hizmet sürecini hızlandırmak için farklı işlemler için sıraların sınırlandırılması varsa, o zaman sadece şubenin vasat yönetimi vardır. Bölümde çok sayıda çalışan oturuyor, ancak kasa için değiştirmeler yapılamıyor. Bundan önce banka kartları hakkında tavsiye alıyordum ve iki uzman farklı bilgiler verirken, bir uzman yanlış yönlendiriyordu. Yine de ana ofisin departmanı geliştirmesi gerekiyor ve böyle bir hizmet akışıyla daha da kötüsü yapmamalı.
İnceleme bu şube hakkında değil, bir bütün olarak banka hakkında.
Karışıklık, yalan ve ilkesizlik bu banka için en önemli 3 kelimedir.
Kimseye bu banka ve çalışanlarıyla iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum!
Yeni modelin faturalarını almıyor. Öğleden sonra atm'ye çılgın kuyruklar var. ATM makineleri genellikle kırılır ve tüm sıra bir atm'ye geçer. Böyle bir yer var...
En kötü bölüm! Sürekli büyük bir kuyruk var, yavaş çalışıyorum. 11/18/2024 tarihinde ATM'ler çalışmıyor! Hizmete başka bir bankaya geçmenin zamanı geldi! Alfa korkunç bir şekilde kötüleşti
Bu bankaya ilk kez geldim. Bankada geçirdiğim zamandan dolayı şok oldum. Bir bilet gişesi çalışıyor, insanlar karanlık.
Peki, 3 bilet gişesi yapın, başka bir ofis açın. Bu korkunç.
Cumartesi günü geldim, acilen parayı karta koymam gerekiyordu. Birçoğunun anladığı gibi, sadece zamanımı boşa harcadım. Bölgede tek bir bilgi kiosk yok!
Bugün bankadaydım. Girişte 2 yönetici kız vardı, onlara merhaba dedim - görmezden geldiler, ancak bir sonraki müşteri geldiğinde ona merhaba dediler. Pencerede kızdan A-kursu hakkında konuşmasını ve dolarları euro ile değiştirmenin ne kadar karlı olduğunu sordum, cevaben bilmiyorum, uygulamada A-kursuna kendiniz bakın. Bir duraklama oldu, anlamama yardım etmemi istedi ve sonunda operatör kızmaya başladı ve telefona kendisi tırmandı
Bazı banka çalışanları sorumluluklarını iyi bilmiyorlar, öyle bir his var.
Mobil bankacılıkla ilgili bir sorun vardı, destek sohbetinde bankayla iletişime geçmeyi yazdılar. Sırada 40 dakika yattım, sorunuma yanıt olarak bana aşağılayıcı bir şekilde bakan ve bunu yapmadıklarını, bu onların işi olmadığını ve iletişim merkezini aramam gerektiğini söyleyen bir kız beni kabul etti.
İletişim merkezini aradığımda tekrar bankayla iletişime geçmem söylendi çünkü sorun ancak orada çözülecek. Komik!
Harcanan zaman için çok üzgünüm, maalesef kauçuk değil…
İnsanlar dikkatli olun, engellenen karttan komisyonu kaldırıyorlar, hizmetlerini kullanmadığınız için para çekebilecekleri ortaya çıkıyor, bunun için net değil.. Bu bankanın hizmetlerini kimseye asla tavsiye etmem.. bildirim gelmiyor, uyarı gelmiyor.. Sessizce komisyonu çekmeye devam ediyorlar...
Ben bir köyde yaşıyorum ve burası, 4 yıl önce IP gibi bilinçli bir şekilde müşterim olduğum bankanın en yakın şubesidir. Birçok kez ve fiziksel olarak hitap ettim. kişi. Dün 27.02.2023 tarihinde 3 yeni kart hazırladım: maaşımın bir kopyası, yurtdışına seyahat etmek için para birimi ve Rusya Federasyonu'ndan müşterilerle yapılan ödemeler için "DÜNYA".
Bana, 2 numaralı işyerinde Ekaterina Gibezh hizmet etti. Başvurularımla ilgili tüm prosedürlerin net bir şekilde uygulanmasına ek olarak, naif sorularıma cevap vererek fevkalade sabır ve hümanizm gösterdi (ben yaşlı bir insanım, emekliyim ve modern BT finansal teknolojilerinde pek bilgim yok). Azami saygı ve nezaketle ayrıntılı açıklamalara ek olarak, Gibezh çalışanı Ekaterina, bankacılığın mobil versiyonunu telefonuma kendi eliyle yeniden yükleyip yapılandırdı ve bana kullanmayı öğretti.
Profesyonellik ve hayırseverlik için minnettarlığa ek olarak, ismimin görünüşünün, kadınlığının ve güzelliğinin gün boyu ruh halimi yükselttiğini belirtmek isterim. Bu gerçek bir güzellik ve aynı zamanda zeki, çok iyi huylu bir kız.
Ancak daha önce Alfa-Bank "Robinovka" şubesinde tüm çalışanların güzelliği ile ayırt edildiğini fark etmiştim. Birinin kasıtlı olarak böyle bir takım oluşturması ilginçtir.
P.S. Kuyruklar, Robin şubesinin talebinin kanıtıdır. Aynı binada diğer bankaların 3 şubesi bulunmaktadır. Kuyruk sorunu telefonla ön kayıtla çözülür.
Minnettarlık ve saygıyla, emekli bir doktor olan Yuditsky Igor Vladimirovich. der. Priluki
P.P.S. "Alfa-Bank" ı seçtiğim için (ilk defa değil) memnunum. "Yaptırımlara" maruz kalmayan ve yurtdışındaki müşterilerine hizmet vermeye devam eden pek çoğundan biri değil #Zorludoğullar Şimdi
Kibar personel, kartla ilgili sorunlar vardı, üzerindeki hesabı dolduramadılar. Birkaç dakika içinde hızlı bir şekilde yardım ettiler. Oraya ulaşmak da kolaydır.
Son zamanlarda ATM makinelerinde sürekli sorunlar yaşanıyor, şifre girilmiyor, para çekme / para yatırma çalışmıyor ve banka şubesi olmasaydı bunu affedebiliriz. Yoğun saatlerde şubede çalışmayan ATM'ler de var - bu, bankadaki değişiklikler hakkında anlaşılır bir şekilde çok şey söylüyor.
ATM aracılığıyla karta dolar ile para yatırma fırsatını neden kaldırasınız? Sonuç olarak, 5 dakika yerine kartı yenilemek için 40 dakika harcadım, 15 kişilik sırada oturdum.
Bir yerden temizliyorsanız, başka bir yere ekleyin.
Kasalar çok kötü çalışıyor, sanki onlar varmış gibi geliyor. araları tüm iş günü sürüyor. Kuyruklar büyük, ATM kurtarmıyor. Hukuk salonunda. insanlar boştur, ancak değiştirilebilirlik sağlanmamaktadır - 19. yüzyılın tamamı berbattır. VIP müşterisi bir saatten fazla bekleyebilir, buna göre zamana değer veren bir kişiye tam bir olumsuzluk getirebilir. Bu, bu şubeyle ilgili. Alfa'ya gelince, 2 yıl boyunca, Bankanın yönetimi bu bankanın statüsünü herhangi bir kurumuş olanın altına, yani benim hiç düşünmediğim herhangi bir bankaya indirdi, şimdi Alfa'nın bir adım üzerinde. Ürünler: alfa tıklaması sıkı ve çalışmazdır, prensipte bir innink varsa buna gerek yoktur, ancak 13. iphone için 2 haftadır çalışmıyor, bu da siyah düzenleme kartlarına sahip müşteriler için çok fazla zorluk yaratıyor - utanç verici!!! Bu, müşterilere karşı tutumu gösterir. Hizmet yoksa neden, hizmet için para ödüyorum anlamıyorum. Başka bir banka arayın
Ne diyebilirim ki 4 yıl geçti, bankanın kuralları değişti muhtemelen, büyük olasılıkla başka birçok şey değişti.
O zamanlar hizmet çok hızlıydı, banka çalışanları her zamanki gibi cana yakın, cana yakın ve özlüydü.
İyi günler. Erkeklerin saç kesiminin yanı sıra bayanlar salonundaki boyama ve saç kesiminin bakımını çok beğendim. Çok özenli ustalar, işlerinin iyi profesyonelleri, uygun fiyatlar, iyi hizmet.
Ofis rahat ama küçük. «Diğer sorular» için yeterli uzman yok. Sırada 20'den fazla kişi için bir kız var. 1,5 saat sırada kaldık ve bu süre zarfında sadece 4 kişi geçti!
Yetkin personel. Sorunların çözümü% 100'dür. Personelden memnun kaldım, bankanın müşterisi oldum. Her şeyi beğendim. Küçük dezavantajlardan biri bekleme süresidir. Çok sayıda müşteri var, daha fazla operatör istiyorum
Ama ben şahsen bu bankadaki teknik hizmetten memnun kaldım: destek hizmeti yüksek düzeyde, hızlı cevap veriyorlar, SMS gönderiyorlar, talimatlar gönderiyorlar. Bunun için çok teşekkür ederim! Sanal kartın ücretsiz olarak serbest bırakılamaması nedeniyle yıldız işaretini kaldırdım. Peki, bazı bölümlerde elektron yok. Kuyruklar, yani kasaya yönlendirmeler, tekrar sıraya girmek uygun değildir.
Şu anda yanımda, randevusu olmayan bir kadın, "sıra uzun" olduğu için danışmandan bir uzmana doğrudan sevk istedi. Benim ve sıradaki diğer 22 kişinin benim için o kadar önemli olmadığı anlamına mı geliyor?
Bankanın müşterisi olduğum 9 ay sonra ilk kez banka şubesini ziyaret ettim. İnsanların bankadan toplu halde para aldıkları bu zor zamanlarda işin hızına ve organizasyonuna hoş bir şekilde şaşırdım. Şahsen, karttan nakit para çekme konusunda herhangi bir sorun yaşamadım (10 iş günü beklemek dışında). Açılışa geldiğimde sabah 9'a kadar 12 dakika sonra bankadan çıkmıştım.
Bir döviz hesabından nakit çekmek için başvuru gereklidir. Başvurunun yerine getirilmesini bir haftadan fazla beklemek zorunda kaldım. Banka, rızasını istemeden böyle bir koşul koydu. Ve son teslim tarihi geldiğinde, bankanın kendisinde, uyarı yapılmadan, başvurunun yerine getirilmeyeceği gerçeğine karar verdiler, miktarın bir kısmını verecekler. Gerekçe şu ki, bugünden itibaren hesaptan para çekme limiti getirildi ve bu bir şekilde bir haftalık başvuru için geçerli. Ancak bundan sonra daha da eğlenceli: Bugün verilmiş olması gereken miktarın bir kısmı için yeni bir başvurunun yerine getirilmesi 30 gün daha beklemek. Bundan sonra, para çekme nedeniyle ilgilenmeye başlayan bir banka çalışanından bir telefon geldi. Sanki işini yapamayan banka değilmiş gibi, ben de sadaka istiyorum. Bundan sonra yatırım teklif edildi. Ve durumla ilgili tüm soruların bir cevabı var: Bir ay sonra ne olacağını kimse bilmiyor. Katılıyorum, bu param hakkında duymak istediğim bir şey değil. Ancak döviz hesabını kapatmak da imkansızdır, çünkü kapatıldığında, orada bulunan tüm tasarruflar hesabın para birimiyle değil (banka çalışanına göre) ruble cinsinden verilecektir. İşte bu bankada böyle bir döviz hesabı.
Yönetimin indiği saçmalıkları müşterilere ezberlemek ve tekrarlamak zorunda kalan sıradan çalışanlar için üzücü. Ama aniden içlerinden biri anlamıyorsa yazacağım. Ruble göz açıp kapayıncaya kadar değer kaybetmemiş olsaydı kimsenin dolara ihtiyacı olmazdı. Ve bu insanlar için önemlidir, çünkü temel şeyler için yıllarca tasarruf etmeniz gerekir. İşten ayrılan hayatın büyük bir kısmının yerine verilenleri bir kenara bırakarak biriktirmek. Bankalar her seferinde kendi paralarının kullanımına tek taraflı olarak kısıtlamalar getirmeye başlamasalardı, hiç kimse bu aynı dolarları istikrarsızlığın ilk belirtisinde çekilmeye koşmazdı, kendileri herhangi bir kısıtlama olmaksızın kullanıyorlar ve bunun için de bir ücret alıyorlar.
Ve evet, yöneticilerden biri mazeret pratiği yapmaya başlarsa, lütfen dikkatlice düşünün. Alfa gruplarının geçen yılki net geliri 1,5 milyar dolardan fazlaydı.
En yakın Alfakdom'a, sadece bu bankanın hizmetlerini kullanıyorum, avans sona erdiğinde sihirli bir kırmızı kart çıkarıyorum, ama zaten bitiyor, girişte bir ATM ve kartı dolar ve protein cinsinden doldurma imkanı olan bir bilgi bankası var, avans aldım - kırmızı kartı ödedim - yaptığım her şeyi hayata geçirdim, böyle bir para döngüsü, otopark kötü, her zaman meşgul, aramıyorum, ayrılmıyorum, içerideydim - dilencilerin içeri girmesine izin verilmiyor
Karta bağlı telefonu değiştirmek için bir saat boyunca sırada oturmak zorunda kaldım. İnsanların büyük kuyruğunda sadece 2 uzman çalışıyor. İşyerlerine daha fazla çalışan çağırmak gerçekten zor mu?!
Bekleme koltukları için sıra ekranı açken rahatsız edici (hangi işyerine gideceğiniz gösteriliyor). Ve her şey her yerde olduğu gibi, kuyrukların varlığı olmasına rağmen, hizmet iyi ve çok uzun değil.
Davolno'da hızlı bir şekilde hizmet verdiler. Birinci salonda bir sandalyede bir uzmanın üzüntüsü var, ikimiz vardı, birinin ayakta durması gerekiyordu. Çeşitli telefon türleri için şarj var.
Orijinalini göster
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
23 Mayıs 2022
Mükemmel bölme, sıra her zaman hızlı gidiyor, çok rahat, telefonları şarj etmek için bağlantı noktaları bile var
Belki bana öyle geldi, ancak bu şubede müşteri akışı büyük olasılıkla bir taş slayttan daha fazlaydı, ancak her zaman olduğu gibi bu hizmet kalitesini hiç etkilemedi! Tekrar edeyim, ama bu müşteriye karşı en iyi bankacılık sistemidir!)))
Sadece kuyrukta 50 dakika beklemekle kalmadı, aynı zamanda elektronik kuyrukla da tam bir karmaşa oldu. Skor tahtasında C039 yanıyor, C041'im var, ancak görünüşe göre 042 numaralı bir müşteriyi çoktan kabul etmişlerdi. Personelin sesiyle çıkıp aradığı ortaya çıkacaktı, ben de skor tahtasına yöneldim (küçük bir çocukla olduğum için atm'nin yanında duruyordum ve ana salon sıcak ve gürültülüydü). Sonuç olarak, sırasız alacaklarına sevindiler!!! (Evet, 50 dakika ve bilet sayılmaz) skor tablosunda sadece C039 numarası yanmasına ve herhangi bir C042 kaydı olmamasına rağmen, sadece yöneticinin sözleriyle öğrendim.
Bölme küçük, yeniden düzenlememiz gerekiyor. Yöneticinin gerçekten oturacak yeri yok, pencerenin yanında bazı masalar var, ama orada kimse yoktu ve neden orada oldukları belli değil. Elektronik skorbord ve işlerin gerçek akışı üzerinde net kontrol. Personel genç ama ne yaratıcı ne de özenli, sadece otomat gibi davranıyorlar.
Kabus, house... Devlet hastanesine gittiğim izlenimini edindim: oraya git, oraya git....
Çok nadiren olumsuz yorumlar yazıyorum, ancak bugünün ruh hali oldukça bozuldu.
Yani... Özel kursu öğrenmek için uzmana sıra beklemeniz gerekir. Uzmanın çeşitli konularda tavsiyelerde bulunduğunu, sık müşterilerin Rusça'yı çok az anlayan yabancılar olduğunu not edeceğim.yaz. Özel kursu öğrenmek için (bu sorunun çözümü 2-3 dakikadır) 20 dakika bekliyorum. Bekledim, yenisiyle zaten gişede duruyorum, yine sıra bende. Kasiyerin soruları var ya da özel kursun ne olduğunu anlamıyor, uzmanları aramaya başlıyor. Ayrıca, döviz kurları genel olarak değişiyor ve aynı zamanda sizi sözlerle yönlendirdiğimi söyleyerek tekrar bir banka uzmanına yönlendiriliyorum, ancak muhtemelen bunu bilgisayarda yapmayı unuttum. Sırada duruyorum. Beni çağırmıyorlar, görünüşe göre yönlendirilmediler. Bilet almayı teklif ediyorlar. Millet, siz orada neyle meşgulsünüz? Koronavirüsün ortasında bir saat boyunca bir kalabalıkta çocuğumla birlikte duruyorum. Tutarlılıktan çok yoksundur. Döviz bozdurma bir esinti. Bankanızda daha zor sorunların nasıl çözüleceğini hayal etmek bile zor.
Alfa Bank çalışanlarına, yani Malinovka a Minsk şubesine teşekkür etmek istiyorum
Çok kibar personel, para birimini bireysel döviz kuruna dönüştürmeye yardımcı oldular ve bunun uygulamada en düşük zaman maliyetiyle nasıl yapılabileceğini açıkladılar.
Harika ruh haliniz ve müşteri odaklılığınız için teşekkür ederiz.