Sanal karttan dolar çekmeye ihtiyaç vardı. Kayıtsız bir kasiyer, operasyon nedeniyle yasaklanması durumunda, reddedilme nedenini, temassız kartın çalışmayan terminalini, kibirli görünüşünü, kaba davranışını kanıtlayamadı. Tamamen mesleki yeterlilik eksikliği. Bir banka çalışanı olarak yardım etmekle ilgilenmek yerine, her türlü işini yapma konusundaki isteksizliğini gösterdi. 10 dakika sonra bir inceleme yazıyorum, soyadımı hatırlamıyorum, lütfen bu çalışanla eğitimin geliştirilmesi üzerinde eğitim çalışması yapın ve uygunluğu kontrol edin.
Yakındaki atm'deki temassız kart alıcısının çalışmadığı yönündeki açıklamaya göre, ALPHA BANK döviz bürosunun ALPHA BANK ATM ile hiçbir ilgisi olmadığı yanıtlanıyor.
genel olarak şube iyidir. Sadece orada çalışan belli bir Merkulova olmadığında. Kaba ve beceriksiz bir çalışan. Bir müşteriye 30 dakika hizmet verdim. BİR TANE. değişim noktası, iyi gitmese de. Sırada bir yaşındaki çocuğuyla sessizce bekledim. "Üzgünüm ama bu operasyon uzun süre devam edecek" sorusuna Evet, UZUN süre! 5 dakikayı, 10 dakikayı veya 30 dakikayı nereden bilebilirim??!" ve bu ruhla.
Çalışan euroyu değiştirmeyi reddetti, yakında öğle yemeği yediğini gerekçe göstererek sadece dolar değiştirdi. Öğle yemeğine kadar hala vaktim vardı, taksiyle gidiyordum ve aradan önce her şeyi değiştirmek için çok acelem vardı, sonuç olarak taksiye binmem ve para birimini değiştirmeye devam etmek için başka bir eşanjöre gitmem gerekiyor. Ayrıca çok kaba bir hizmet, alfa görünümünde ilk defa böyle oluyorum!
Alfa Bank kartına para yatırmak için koştum. Fiziksel bir kartım yok, sadece çevrimiçi ve buna bağlı olarak aplpei üzerinden para yatırma işlemim var.
Klasiklere göre, »-Merhaba, kartı yenilemek istiyorum" telefonu çıkarıyorum terminale uyguluyorum, bana ne diyorlar "Fiziksel kartsız ve parasız bir kartın yenilenmesini nasıl hayal ediyorsunuz?»
Ve bu çalışan neden param olmadığına karar verdi?
Eğer param olmasaydı, karta para yatırmaya gelmezdim
Diyorum ki, "-Peki, telefonda, temassız»
Neye cevap veriyorlar: (kesin ifade değil, format aynı) "Bu şekilde çalışmıyor»
Pekala, «görüşürüz» ve genel olarak kibar bir ton olmadan benimle çalışmaya devam etmediler.
Ve yanınızda fiziksel bir kart yoksa, BSB Bankasının böyle bir ikmal yöntemi vardır.
Yazar kasalarınıza böyle bir işlev getirirseniz harika olur, Alfa-Bank ve çalışanlara kibar bir ton öğretmek güzel olur, yine de çarşıda çalışmıyorlar, orada bile konuşabiliyorlar.
Senin böyle bir şeyin olmadığına dair hiçbir fikrim yoktu, senin de zamana ayak uydurduğunu sanıyordum.
Ve burada maliyeti olan atm'nin de "hesabınıza para yatırma" işlevi yoktur.
Sırada 15 dakika bekledik, ziyaretçilere uzun süre hizmet verdik. Bizden önce ARA vermek için! Neden bu konuda önceden uyarılamıyoruz ki başka bir bankaya dönelim, sadece zamanınıza değer vermiyorsunuz!
Kartı yenilemek için şimdiden 25 dakikam var! Otel çalışanına tüm bu süre boyunca bilet gişesinde hizmet verilmektedir. Sıra tüm koridor için toplandı. Sadece korkunç! Kelime yok! Salonun tüm koridorunda duran bir insan kalabalığı.
Otelin resepsiyon alanında bulunan hoş kurslara sahip iyi bir eşanjör, aynı zamanda kafede zaman geçirebilirsiniz. Araba girişi uygundur, günün her saati çalışır ve yakınlarda bir ATM vardır.
Otelde iyi bir eşanjör ve ATM, hoş çalışanlar, temiz, hızlı, her şey olması gerektiği gibi. Kurs karşılaştırılmadı, ancak insanlar burada her zaman aktif olarak çok iyi meblağlar değiştiriyorlar
Kız, çok kaba bir biçimde, öğle yemeğinin başladığı anda parayı riske atmayı reddetti, bana hizmet ederse başkalarının da uçacağını düşünerek! Ve öğle vakti hareket edemeyecek (
Genellikle iyi bir döviz kuru vardır. Toplu taşıma durağının yakınında. Kuyrukları pek görmedim. en fazla bir kişi. Otelin içinde, girişin solunda yer almaktadır.
08/04/22 tarihinden itibaren. 06.08.22'ye kadar bu otelde kaldık. Her şeyi çok beğendim, servis, oda, kahvaltılar. İyi bir yerde duruyor. Tavsiye ederim.
Harika bir yer, günün her saati döviz bozdurma, para yatırıp çekme + ATM, otelin lobisinde huzur içinde oturabilir, para biriktirebilir, taksi çağırabilirsiniz. Genel olarak, yakınlarda yaşayanlar için çok uygundur.
Orijinalini göster
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
21 Kasım 2022
Modern, temiz, temiz, rahat ve güzel bir otel, peki, biraz pahalı 😁ve böylece her şey süper❤❤️
Her şey günün her saati süper çalışıyor arabanızı park edecek bir yer var. Bir kereden fazla kimse yoksa yöneticiye sorun. Bu süreçte, yöneticinin döviz bürosunun nerede olduğunu açıklığa kavuşturmak için ziyaretçilerle üç farklı dilde konuşmayı zamanı oldu... Kısacası, her şey süper ve günün her saati çok uygun
Kıvırcık saçlı siyah kasiyer, ne hoşçakal ne de hoşçakal, ona 100 dolarlık banknotu verdi, 50'sini değiştirmesini istedi, ama yüzünün tamamını değiştirdi. Öfkeme cevap verdi, kendim hatam olduğunu söylediler, çok sessizce söyledi. Evet, eğer hiç susmasam bile, ne kadar değiştirmek istediğimi sormak onun görevidir. Bu incelemeyi yazmamam için tek başıma özür dilerim yeterli olurdu ama karşılığında nefret dolu bir yüz gördüm. Onun beğenisine göre bir iş bulmasını ve diğer insanların ruh halini bozmamasını diliyorum.
09/03/2020 saat 1: 15'te para birimini değiştirmek için Rönesans'a geldik, kasiyer (tam adını görmedi) sessiz kaldı, 10 avroyu değiştirmemi istedi ve 20 verdi, sessizce 10 yerine 20 avroyu değiştirdiler, küfür etmedim, ama müşteriye karşı tutum için büyük bir eksi!
30 Mayıs 2021
Saat 19: 57'de geldi, şube çalışanı ara vermek için 3 dakikada kapandı. Bu arada ofise girmek için çok uzağa gitmem gerekti ve çalışanın ihmali nedeniyle bir saat daha beklemek zorunda kaldım. Ne yazık ki.
Her şey yolunda, sadece kasiyer merhaba için sessiz kaldı, sessizce değişim için para aldı ve hepsi bu! Parayı alıp teşekkür edip hoşçakal dediğimde sanki bana uzaklara göndermiş gibi baktı! Bu tür dengesizleri işte yalan söylemeden tutmak!