Bana hizmet eden çalışanın düşük hizmet seviyesi ve düşük eğitim seviyesi. Görünüşe göre bankacılık kavramlarını kendim bu alanda en az 5 yıl çalışmış ve bir tür iş deneyimi olan birinden daha iyi anlamalıyım)
Sokaktaki terminal 100 ruble değerinde yeni banknotları kabul etmiyor. İçeri girdim, insanlar karanlık. Yöneticiye gittim, bunun normal olduğunu söylediklerini söylüyor (bizde böyle var). Eskiden terminal hala içeride duruyordu, soruyorum, nerede? Onu kaldırmaya karar verdiğimizi söylüyor. Sıranın tamamı gibi durun... Öyleyse, Rusya Federasyonu'nda neden her yerde temassız atm'lerin olduğu beni şaşırtıyor ve burada sanki 20 yıl boyunca sürekli geçmişe dönüyorsunuz, bu yüzden yaklaşım "ilginç". Olumsuzlukla suçlandım.
Sürekli bakım için tavsiye etmiyorum.
Mikrofinans kuruluşları düzeyinde hizmet ve uzmanlar.
Sebep gösterilmeden tüm hesaplarda nakit stopajı olan tüm hesaplar engellendi.
Bir saatlik konuşmanın bir sonucu olarak, benim pahasına ücretli hatta, tabii ki, bu sihirbazlar ve özel amaçlı güçlerle (kendilerine ne dedikleri konusunda uzman uzmanlar) toplam yaklaşık 25 dakikalık bir beklentiyle, 3 uzmanın, bankalarının bir ortağına çağrı merkezindeki deneyimlerinden dolayı onlara okuyabileceğim okunabilir bir komut dosyası dışında hiçbir şey açıklayamayacağını öğrendim.
Şimdi bu konuyu çözmek için, bu konuyu çözmedeki şüpheli başarı ve tuvalet kağıdı olarak kullanılması daha uygun olan tonlarca ifade yazarak meşru paramı çekmede ŞÜPHELİ başarı için uzak bir şubeye gitmem gerekiyor. Bu durumda, etki en azından kelimenin tam anlamıyla gözlenir.
Bu yazıyı, henüz bu sorunlarla ve onların varlığıyla karşılaşmamış insanları uyarmak amacıyla yazıyorum. Bayanlar ve baylar, eğer bu sorunu görmüyorsanız - bu onun olmadığı anlamına gelmez, bu onun size henüz ulaşmadığı anlamına gelir.
Banka ile herhangi bir tartışmalı durumda, müşteri sözleşmesinin 2.2 maddesine gerekçe gösterilmeden yüzünüze tüküreceklerini unutmayın
Hizmetlerini kullanıp kullanmamaları kendi sorumluluğunuzda bir karardır.
İyi dileklerimle.
Not: bankanın cevabı 🏦 bir saatlik tartışmadan sonra :
Beklediğiniz için teşekkürler
Profil departmanından bir yanıt aldım
Ne yazık ki cevap aynı kaldı
Dcbo'nun Punk 2.2'sine göre, sebep gösterilmeden tamamen engellenmeye karar verildi (gerekçelerle Kapsamlı Bankacılık Hizmeti Sözleşmesi) https://www.alfabank.by/about/docs/