Banka ofisine yapılan ziyaretle ilgili izlenimlerimi paylaşmak istiyorum. Bir saat banka kartı aldım. Masaya davet edildiler. Gvozdenko'nun çalışanı pasaportunu aldı, taradı ve dizüstü bilgisayarda bir şeyler yapıyor. Bankanın kullanıcısı olduğum için "bağlantıdan" kartı alamıyorum. Aracılık hesapları açık. Onları kapatmamı istedim. Dizüstü bilgisayarında bir şeyler yapmaya devam ediyor. Birkaç kez sms'den kodu sordum. Ben oturuyorum, 5 dakika oturuyorum. Soruyorum:"Hesapları kapatıyor musunuz? " , cevap hayır, çalışan 5 dakika sonra gelecek. İzlenimim üzerime bir kredi verilmiş olması ya da sadece bir köşebent çalmış olmasıydı. Başka bir çalışan geldi, soyadını 2 kez sordum ama anlamadım. Görünüşe göre Rotova. Bu arada, Gvozdenko da zar zor duyuyor. Adı "kendini sağır hisset". İkinci çalışana soruyorum:" Bana bir kart verildi mi? ". Cevap şimdi. Pasaportumu aldım, bir şeyler yapıyor, 5 dakika sonra soruyu tekrar ediyorum, cevabı görmem gerekiyor. 15 dakika daha, aracılık hesaplarının kapatılması için başvuruyu yazdırdım, imzalamamı sağladım. Üçüncü kez soruyorum:" Bana bir kart verildi mi? " Cevap hayır. Başlangıçta konuştuğum ilk çalışan, yan masadaki başka bir müşteriye hizmet vermeye başladı ve onun ne yaptığını gördüm! Sohbette mesajlaşıyor, ifadeler gönderiyor! Hizmet böyle. Voronezh ofisine gitmek daha iyidir.