Kurum müşteri odaklı değil, iletişim çok zayıf.
1) Bire bir ders almak istedim ve test için okula kaydoldum. Testi yapan kadın kaba davrandı, kendini tanıtmadı ve bir kez bile gülümsemedi.
2) Resepsiyonlarında camın arkasında sergilenen kitapları satın almak istedim, ancak bunun yapılamayacağı ortaya çıktı - »vitrinin anahtarları müdürün elinde, ama şu anda yok". Müdürün kitap satmaktan başka işi kalmadığı için satın almadan kalmak zorunda kaldım.
3) 2 gün sonra bana bir öğretmen bulduklarını ve çalışmaya başlayabileceklerini yazdılar, ancak bunun için en az 5 ders ödemem gerekiyor. 1 deneme dersi için ödeme yapma fırsatları sağlanmamaktadır - bir kişinin bir öğretmen seçmek ve önce onunla tanışmak istediği gerçeği onları ilgilendirmemektedir.
4) Reddettim ama bir hafta sonra yine de bir istisna yapmaya karar verdiklerini yazdılar. Hadi, iletişim kurmaya söz verdiklerini yazdım... hepsi bu, gittiler. Ekran görüntüsüne bakın. Ayrıca kendim aradım ve güncelleme istedim - sessizlik benim cevabımdı.