Localrent aracılığıyla 2 ay önceden rezervasyon yaptım, ucuz çıktı.
Arabayı havaalanına sürdük, Terminal 2.
Uçuşun gecikmesi nedeniyle, mesai saatleri dışında servis ücreti için 15 Euro ek ücret aldılar (çalışma programını kontrol etmedim).
Otoparkta ücretsiz kalmak 15 dakikadır.
Arabayı incelemek ve fotoğraflamak için 10 dakikamı harcadım - tekerlekler korkunç durumda (aşınmış sırtta uzunlamasına çatlaklar), bir daire içinde kotskiler, özellikle tamponların alt kısmı ve yan aynaların gövdesi. Camların ve aynaların kendileri bütündür.
Deniz suyundan beyaz lekeli koltuklar.
Depo kuruydu ve ampul yanıyordu.
Hızla arabaya atladık ve ayrıldık.
Olaysız ayrıldım ve iade ettim, 900 Euro'luk büyük depozito iade edildi, ancak iade etmek için ofise geldim, sonra çalışan direksiyona geçti ve onu havaalanına götürdü. Onlara 10 litre benzin verdiğini hissettim.
Localrent aracılığıyla bir araba rezervasyonu yaptım, bir çalışan bizi ve bagajımızı havaalanından aldı, sipariş verdiği aynı arabayla getirdi, neredeyse mekanikli yeni bir Fiat, kilometre 10 ton, 1,4 litre
Maliyet 12 gün boyunca 77 dolar, tam sigorta için + 130 dolar ödedi.
Araba temizdi ve yarım dolar doluydu.
Araba harika, serpantine birkaç kez uğradık, her şey yolunda.
İkiydik.
Güzergah -Antalya - Çıralı - Kaş - Fethiye - Finike - Antalya
Kuponda yazdıklarından daha fazla kira parası aldılar. Depozito ancak 1.5 ay sonra iade edildi ve 10 hatırlatma ve geri ödeme tehdidi yapıldı. Aynı zamanda son derece kaba bir şekilde iletişim kuruyorduk. Bu arada depozitoyu karttan çekiyorlar, ön yetkilendirmiyorlar. Yani, kira için daha fazla para almalarının yanı sıra, ileri geri 2 para dönüşümüne daha ulaşacaksınız.
Her şey diğer incelemelerle aynı - arabayı duramayacağınız otoparkta verdiler, çalışan her zaman acele etti. Buna rağmen arabanın her taraftan fotoğrafını çektim.
Arabayı teslim ederken, çalışan ön diskin büküleceğini söyledi ve para cezası olacağını söyledi.
Ona gösterdim ve ayrıca şirketi postaneye ve votsap'a aracın alındığı günden itibaren diskin çoktan büküldüğünün açıkça görülebileceği bir fotoğraf gönderdim.
Şirket yanıt vermiyor ve herhangi bir gerekçe ve açıklama yapılmadan depozitomdan 100 Euro kesinti yaptı. Opel Astra Kasım 16-27
Uzatılmış sigortalarını almazsanız, herhangi bir bahaneyle depozitodan para çalmaya çalışacaklardır.
Arabayı park edemeyeceğiniz otoparka verdiler ve aldılar. Çalışan her zaman acele etti. Buna rağmen, ÖNCE ve SONRA arabanın tam fotoğraflarını çektim.
Arabayı teslim ederken, çalışan ön diskin büküleceğini söyledi ve para cezası olacağını söyledi.
Ona gösterdim ve ayrıca arabayı aldığım günden itibaren şirkete postaneye ve votsap'a bir fotoğraf gönderdim, burada diskin çoktan büküldüğü açıkça görülüyor.
Şirket tepki vermiyor çünkü tartışmaları olmadığını biliyor. Herhangi bir gerekçe veya açıklama yapılmadan sessizce depozitomdan 100 euro düşüldüler.
Opel Astra Kasım.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum!
Antalya'da yaz aylarında sezonun en yoğun olduğu dönemde araç kiraladılar. Bununla başlamak istiyorum çünkü buna rağmen harika bir hizmet aldık. Çok kibar, özenli personel ve şehrin ilgi çekici yerlerindeki rotaya kadar ortaya çıkan tüm sorulara 7/24 yanıtlar.
Arabayı gerçekten beğendik, ekonomik, konforlu.
Fiyatlar da şaşırttı, çok uygun, çok yüksek değil.
Depozitonun zamanında iade edilmesi kaldırılmaz, bloke edilir - bu çok önemlidir.
Bu şirkete tekrar başvuracağımızdan tamamen eminiz!!!
Hizmetlerini birkaç kez kullanıyorum (son yolculuk 2-20 Ağustos 2021. ). Kesinlikle her şeye uygun. Fiyatlar çok yeterli. Karttaki depozitoyu engellemedikleri için mutluyum. Antalya Havalimanı'nda buluşma, arabanın aynı yerde dönüşü. Her şey çok hızlı ve gereksiz bürokrasi olmadan. Müdür Dinar'ı memnun ediyor. Her zaman bağlantıdayız. Rusça iletişim. Çeşitli konularda danıştım, her zaman cevap verdim ve tavsiye vereceğim. Bu sefer beni tamamen şaşırttılar. Havaalanından Alanya'ya gittim. 1 sonra klimanın kırıldığını fark ettim (frion sızıntısı). Dışarıda 41 derece var. Oraya zar zor ulaştım. Ofisi aradım. Akşam bana başka bir araba sürdüler (!!!). Ve bu, kim bilmiyorsa, tek yön için 3 saattir (Antalya'dan Alanya'ya). Bunu düzenli müşterilere yaptıklarını söylediler. Çok hoşuma gitti. Bu ekibe iş hayatında başarılar ve daha düzenli müşteriler diliyorum.
Arabayı aldıktan sonra, rezervasyon sırasında sıfır kesinti belirtilmesine rağmen benden 150 Euro depozito aldılar. Arabayı alırken ön camın üst kısmında bir çatlak fark etmedim çünkü bu şirketin araçlarının uğramaması gereken bir park yerindeydik. Her şey çok hızlı oldu ve bu hasarı belirtmeyen bir sözleşme imzaladım. Ben bagajımı arabaya koyarken, Gold Cars şirketinin bir temsilcisi geldi ve beni otoparklarından attılar. Ayrıldıktan sonra güneş siperlerimi kaldırdım ve ön camımda bir çatlak fark ettim, hemen kandırıldığımı ve başkalarının hasarını ödemek zorunda kalacağımı fark ettim. Öyle oldu, camdan benden 750 Türk lirası alındı ve kaza olmamasına rağmen polise gitmediler. Bu şirketi kimseye tavsiye etmiyorum, bence dürüst değiller
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
N
14. seviye şehir uzmanı
18 Temmuz 2023
Gerekenden fazla para alacaklar, aldatmaya çalışacaklar. Toplayıcı hiçbir şeye yardımcı olmayacak çünkü onun için de umrunda değil, cevap vermiyor bile. Kaçının.