Bu salonu 28.12'de ziyaret ettim
İstişareler ve ürün yelpazesi arzulanan çok şey bırakıyor. Stokta olmayan iPhone 16 pro ile ilgileniyordum. Danışman onu sipariş üzerine getirmeyi teklif etmedi. Bu arada, bu salonda hangi taksit koşullarının olduğunu açıkladığımda, danışma şöyle geliyordu: "peki, 200 ruble maaşınız varsa, size hiçbir şekilde yardım edemem." Resepsiyondan dolayı gözlerinin yuvarlanmasıyla rahatlıkla benimle konuştuk. Danışman ayrıca taksit planı satın almak için bir ön koşulun en az 1 yıl sigorta satın almak olduğunu belirtti. Doğal olarak, bu salonda yapmak istediğim tek şey oradan çıkmaktı, ben de yaptım. Ve Allo'nun çevrimiçi mağazasını aramaya karar verdim. İki numarayı aradım, kimse telefonu açmadı. Sonra beni geri aradılar, aslında sigortanın taksitler için bir ön koşul olup olmadığı sorusuyla ilgileniyordum. Cevap şuydu: "salonlarda nasıl olduğunu bilmiyoruz, istihdam tarihinden itibaren en az 21 yaşında, resmi istihdamda ve en az 3 aylık olmanız gerekiyor." Danışmana cevabıma, bunu nasıl bilmeyebileceklerini, çünkü bu bir ağ ve finansal kuruluşlar aynı, cevap alamadım.
Yönetimden bir cevap almak istiyorum, neden ne salonlarda ne de çevrimiçi mağazalarda beceriksiz çalışanları var? Peki bu yasadışı hizmet dayatması nedir?