Bu şirket hisselerle cezbediyor İnterneti 4600 tenge karşılığında televizyona bağladım ve fiyatın ne kadar garanti edileceğini sordum, üç yılın kesin olduğunu söylediler, ancak kısa bir süre sonra 5200'e yükseldiler ve internet ve TV sürekli çalışmaya başlamadı, onları arıyorum ve genel olarak davulda korkunç bir servis arıyorlar, operatörlerin bilmedikleri ve her zaman benim hatamdan ve apartmanda iyi geçinemedikleri mümkün değildi, son noktaları 2 gün boyunca hiçbir şeyin çalışmadığı ve ne zaman yapacaklarını bilmedikleri ve her zaman hiçbir şeyin çalışmadığıydı. yeniden hesaplamalar yaptılar ve bunun için bu fikrimi bağlamanızı önermiyorum ve alışmak isteyip istemediğinize karar vermek size kalmış
‼️iğrenç hizmet, müşterilere karşı kaba bir tutum. Teknisyen küstahça belirlenen günde gelmek istemedi, otur ve seni aradıklarında bütün günü bekle. Ertesi gün haber vermeden ortaya çıktı ve şöyle dedi: "Çalışma Çarşamba günü saat 2'de beni beklemediniz mi?»‼️
Sıfırın altına bir tahmin koymak mümkün olsaydı, bu özelliği kullanmaktan mutluluk duyardım. Bu sağlayıcıyı mümkün olduğunca tavsiye etmiyorum️‼️
Bu internet + TV sağlayıcısının paketini kullanıyorum
İyi içeriğe sahip harika kanal seti
Sağlayıcıdan ek hizmetler mevcuttur.
Çağrı merkezleri ve haberciler aracılığıyla iyi hizmet, bazen ulaşmak veya cevap almak zor olsa da.
En ucuz değil, ancak oldukça istikrarlı bir operatör
Ancak bir tane var, ancak önemli bir şikayet var - bu akşam internetin hızıyla ilgili bir sorun
1 Eylül 2023'ten bugüne - akşam interneti kullanmak sadece baş ağrısına ve öfkeye neden oluyor!
Ve düzinelerce itirazdan fazla, bunun nedenlerini, hangi kararları, hiç bir şey duymadım.
Onlar sadece müşterilerle alay ediyorlar - hepsinin bir sorunu var, operatörlerin cevabı ve ben en azından cevap vermeye veya hatta daha da düzeltmeye çalışsalar, sorunlarınız için hizmet için ödeme yapmıyorum.
Modemi değiştirmeyi ve daha yüksek hızlı bir paket bağlamayı denedim ve hiçbir şey yardımcı olmuyor!
Servis sıfırda. Merkez merkez şirketin işlerinin farkında değil, bu yüzden yalan söylüyorlar. Bir hafta boyunca küresel arıza hakkında bize yalan söylediler ve ofiste bir gün içinde tamir ettiklerini söylediler. Ama aynı zamanda hiçbir şey işe yaramadı. Arıza talepleriyle yapılan aramalar hiçbir yerde kaydedilmemiştir, çünkü yeniden hesaplama mümkün değildir.
Hizmetlerin kalitesi korkunç, çok para ödemeniz gerekiyor, ancak sonuç olarak internet çalışmıyor, birçok kez yeniden başlattılar, bu da işe yaramıyor
Aperatiflere ulaşılamayacak
Aperatiflerin sadece tüpleri bile almak istemedikleri ortaya çıkıyor
Teller ince, ilk kasırgada her şey kırılıyor, biri tamir etmek istemiyor
Daha azını koymak mümkün olsaydı, var olabilecek en korkunç interneti koyardım, her gün ya akşam ya da gece interneti kapatıyorlar, mesajlara cevap vermiyorlar, aramam mümkün değil, internetlerini bağlamanızı tavsiye etmiyorum
İyi hizmet veriyorlar. Tamamen kibarca. Ancak ne yazık ki bu internete hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. İnternet onları terk etti zayıf. Sadece televizyonda hiçbir şey yok, ancak her seferinde daha az oluyor)).
Hizmetlerin kalitesi korkunç, sürekli iletişim kopuyor. Size bir sözleşme imzalamak için adrese geliyorlar ve bu ayrı bir eylem, o zaman teknik bir olasılık olmadığı ortaya çıkıyor, o zaman usta yapamaz. Sadece öğleden sonra gelebilirler ve bağlanmak için evde oturmanız ve işten yalvarmanız gerekir. Ancak bu hala sorunun yarısıdır, sözleşmeyi feshetmek için ofise gidip bir açıklama yazmanız ve modemi oraya götürmeniz gerekir. Ekipmanı kendileri almıyorlar. Ve eğer geri ödemezsen kira borcunu biriktiriyorlar. Ve bunu birkaç ay sonra, artık hizmetleri kullanmamış olmana rağmen, yuvarlak meblağ biriktiğinde öğreneceksin. Sağlayıcının son derece korkunç hizmeti. Başka bir operatör bağlamak mümkünse, alma TV'yi atlamaktan çekinmeyin.
Operatörle ilgili tüm geri bildirimler gerçektir, ulaşmak imkansızdır, hatta 20 dakika asılırsınız ve bir uçurum ve sonra bir daire içinde asılırsınız. Botlarına telgraflar yazıyorsunuz, hemen cevap veriyorlar, ancak herhangi bir sorun varsa, görünüşe göre hemen listeden aşağı iniyorsunuz ve sorularınız görmezden geliniyor.
Hizmet dehşet, iki haftadan fazla bir süredir tamircinin yönlendiricinin neden bizim için çalışmadığını görmesini bekliyorum, yarın besleniyorlar, sadece kendi aralarında futbol oynayacaklar, lütfen üst düzey yöneticilere soruyorum, lütfen anlayın. Çağrı merkezinin 10 operatörü tarafından çoktan korkutuldum, orada oturdukları için çok az faydası var, İnsanlar mümkünse bağlanmayın, en kötü internet, tavsiye etmiyorum
Alma TV'yi yıllardır kullanıyorum. Set üstü kutu çalışmayı durdurdu ve tam bir kabus başladı. Ustayı iki gün bekledim, sonra mahalledeki sorunların ikinci bir televizyonum olmasına ve Alma TV komşularımda çalışmasına rağmen, nedenini açıklamamasına rağmen, günlerce oturup ustayı göndermeye tenezzül edinceye kadar beklemeleri sorun değil, ulaşamadılar. Artık sinir kalmadı, görünüşe göre televizyonu değiştirmemiz gerekiyor.
Kanalları istedikleri gibi değiştiriyorlar, ilginç kanalları kaldırıyorlar, benim için piyasadalar, ilk önce kab'deydiler.televizyon veher şey daha da kötü ve daha kötü
Çağrı merkezine cep telefonuyla ulaştıktan sonra operatörler hızlı bir şekilde cevap verdiler, bu Pazar 14 07'deydi.Sorun internet'teydi, bana nerede boşluk olduğunu söyledikleri gibi.Uzman bir kişinin ne zaman geleceğini sorduktan sonra, bana midilli evine cevap verdiler.Neden bir uzmanın aynı gün gelmesi imkansız olduğu sorusu.Alma TV'nin yönetimine dönüyorum, hizmet faturası bize geldiğinde neden sahiplerinize bu kadar hizmet veriyorsunuz, sonuçta, sahiplerimize kahvaltıyı yutmayacağız diyoruz.Hizmet kesinlikle eksik, umarım bunu okuyorsunuz
İnternet bir ayda beş kez çalışmadı. Ve her biri iki üç saat değil, bir gün içinde. Yani, beş günlük ücretli internet almadık. Tazminat yok, özür yok... Ulaşılamıyor. Müzik çalınır ve birimler telefondan çıkarılır.
Yılın alma tv'sini kullanıyorum çok kötü iletişim. 300 megapiksel için ödeme yapıyoruz ve bize 160-170 megapiksel geliyor. Geçen yıl bile değiştirdik, rowlter başka bir tane koydu. Ancak tabana göre silinmediler ve hala kişisel paramızı ödüyoruz. Bu konuyu birkaç kez ele aldım. Genel olarak sıfır bakım...
İnterneti bu sağlayıcıdan Captchagay'da yaklaşık altı aydır kullanıyorum. İlk başta, sorunlar her 1-1.5 ayda bir, daha sonra daha sık ve daha sık ortaya çıktı. En son 2 gün önce bir aksaklık oldu. Bundan bir hafta öncesine kadar. Her seferinde hiçbir şey başarılamıyor, cevaplar birkaç saat bekledikten sonra damgalarla. (Bu arada, bu sitedeki diğer incelemeler gibi). Ve şimdi, destekle bir sonraki yazışmalar "hatta onarım bekliyoruz" anlamına geliyor. Şirket, uygun kalitede hizmetler sunamıyor, sorunları hızlı bir şekilde düzeltemiyor, işin zamanlaması ile ilgili soruları cevaplayamıyor. Tazminat istediklerinde, sitede bir yerlerde hiç kimsenin vermediği, iddiaya göre belirtildiği bir sözleşmeleri olduğunu söylediler. Tazminatın ancak hizmetin sağlanmamasından 72 saat sonra verildiğini. Başka bir sağlayıcı bulmaya çalışıyorum.
Merhaba, servis düşük seviyede. Uzmanları çağırmıyorsunuz gelmiyorsunuz. Geri aramayacaklarına söz veriyorlar, geri aramıyorlar. haftalarca beklemeye zorluyorlar. hala yoklar.
Setanta Spor kanalları uyarı yapılmadan kapatıldı, şimdi 550 tg ek ödeme talep ediyorlar. Borç yok. Şimdi sözleşmeye atıfta bulunuyorlar. Tüketici haklarının ihlali var. Televizyondaki pikseller sürekli olarak değil, internet de gecikiyor ve kendi takdirlerine bağlı olarak kanal listesini değiştiriyorlar. Bağlanmayın. Çok kötü bir şirket.
1.5 yıl kullandım, her şey yolunda. Ofise gittiğimde internet kesintileri sık sık sorun yaşamadan ve yukarıdan bir şey empoze etmeden kapatılmadı.
Orijinalini göster · Русский
3
1
Alex A.
3. seviye şehir uzmanı
1 Ağustos 2024
Kalite hakkında ancak yerel kanalları yayınlarken konuşabilirsiniz, ancak hd hakkında büyük şüphelerim var. Diğer kanalların bulunduğu yerdeki piksel şovu sadece büyüleyicidir.
1 Operatör ziyaret ederken hizmetteydi. Öneki teslim etmek için sırayı bir saatten fazla harcadım. Aynı zamanda çökmeler de var. Konsolun kirası için her ay 15 yıl 350 tenge ödedim ve okontsov'da uzaktan kumandayı getirmedim. Eksi 1500. Önce ıp tv'lerini bağladım, ancak bu yaklaşımla eve döndüm ve bağlantısını kestim.
Sunulan hizmetlerin kalitesi düşük seviyededir. Müşterilere karşı tutum uygundur. İnternet her hafta kesiliyor. Sebepler hakkında net bir cevap almak imkansızdır.
Korkunç bir iletişim operatörü, internet sorunları 2 Haziran'dan itibaren başladı ve şimdiye kadar hiçbir tepki yok, bota yazıyorsunuz, bir cevap alıyorsunuz - ekipmanı yeniden başlatıyorsunuz! 😡🤬😠, kelime yok!!!! Her zaman olduğu gibi, ayın sonunda ve Cuma günü, hafta sonları internet çok zayıf, bu yüzden şimdi sürekli!!!!
Kuyruklar. Patron kızgındır. Yöneticileri başvurumu imzalamadığı için daha sonra gelmem söylendi. Yani paramı almak için onların yönetimini beklemem gerekiyor. Bürokrasinin ve müşterinin geçmişte kalmadığını düşünmüştüm. Görünüşe göre her yerde değil. Paranı kurtarmak için makbuz getirmen gereken bir an var. Ancak kiracılar ödediler ve uzun zaman önce taşındılar. Hesap sahibiyseniz neden makbuzlar var ve bunu senin hesabın diyebiliriz.
İzlenimler en olumsuz olanıdır. Yöneticiler, doğru ekipman eksikliği nedeniyle şirketin sağlayamadığı interneti satıyorlar. Sözleşmeyi imzaladım ve ertesi gün feshettim. Hiç kimse fesih nedenini bile sormadı. Tavsiye etmiyorum.
Sağlayıcının bu kederden ayrılması için başvuru 3 ay önce bırakıldı. Bıraktılar ve unuttular, gelmediler ve gelmediler. Sorunlarınız. Bugün haber vermeden, sabah 12'de geliyorlar. Orada kafanız nasıl? Hiç kötü mü? Bu fark edilir
Bir saat sırada oturdum, bir kalabalık insan vardı, ziyaretçilere sadece bir yönetici hizmet veriyordu. Başka bir yönetici eklemek gerçekten mümkün değil mi?
Orijinalini göster · Русский
4
İ
İsimsiz yorum
25 Haziran 2023
En sevdiğim şirket! Herkese GPON teknolojisini bağlamanızı tavsiye ederim! Yüksek internet hızı!
İğrenç şirket! Okuma yazma bilmeyen, beceriksiz çalışanlar, aptallar. Siyah ekran için ödeme yapıyoruz! Kim neyi bağlayacağını düşünüyor, bir kereliğine Alma TV'yi bağlamaya değip değmeyeceğini düşünün
Almatı'da yaşıyorum, birkaç yıldır ve sonsuza kadar bazı arızalar kullanıyorum, ekrandan parazit, küpler vb. Sorunu aramak TV kutusunu bağlamak daha kolay