Olumlu bir inceleme yazan, neyin iyi olduğunu açıklamadan bir veya iki cümle ile yazdı, incelemelerin ısmarlama niteliği izlenimini yarattı. Sergey Danilov'un incelemesine tamamen katılıyorum, burada kendimiz biraz çalıştık. Neyin ne olduğunu anlamak için dörtte biri yeterliydi. Okul sohbetindeki sınıf öğretmeni ruf ile yazıyorsa ne konuşmalı? hatalarla. Çekmek için güzel bir resim oluşturmak için önemli çabalar yaratılıyor ve aslında eğitim kalitesi normal devlet okullarından çok daha kötü. Dersten sonra uzatma, çocuklar yüzlerce yıl oturduklarında veya önemsizlikten rahatsız olduklarında sadece bir eğlencedir
İnstagram üzerinde güzel resimlere sahip özel bir okul, ama aslında sadece para için sıradan bir devlet okulu gibi.
1. Öğretmenler okuldan kaçarlar ve aynı devlet okullarından ilk karşılaşanları alırlar. Bu nedenle, herhangi bir bireysel yaklaşımdan söz edilemez. Ayrıca çocuklara bağırıyorlar, sorulara cevap vermiyorlar ve genellikle çocuklara öğreten öğretmenin okuryazarlığı hakkında sorular var. Çocuklar uygun eğitimi alırlar.
2. Onarımların okul yılı başlamadan önce tamamlanması gerekiyordu. Yeni 2024'ü işaretlediler - onarımlar devam ediyor ve görünürde bir son yok.
Çocuklarda inşaat tozundan sıklıkla alerjik reaksiyonlar, baş ağrısı meydana geldi. Aynı zamanda, çocuğun daha önce böyle sorunları yoktu.
3. Okul üniforması almaya zorlanıyorlar. Ticari bir organizasyonun kazanılması gerektiği açıktır, ancak Clint'in seçme hakkı kalmalıdır. Üretimin kalitesi ve zamanlaması arzulanan çok şey bırakıyor. Hala form yok ama para toplandı.
4. TRİS sadece güzel bir slogandır, ancak öğretmenler ve yönetim onun hakkında hiçbir şey bilmiyor. Şimdilik bunlar sadece niyetler ve bu yönde hiçbir şey olmuyor.
Her şeyden önce, personel ile ilgili sorunları çözmek ve kaliteli bir eğitim süreci düzenlemek ve ardından sosyal ağlarda güzel resimler sunmak gerekir.
Sonuç olarak, birçoğu birkaç ay çalıştıktan sonra okuldan ayrılıyor.