Prensip olarak, normal bir organizasyondur, ancak ölçüm cihazını kontrol etmenin orada olmadığından memnun değilim, oraya buraya koşmak saçmalıktır.Kurulum için ayrılmayı geciktirirler, ancak cihazı kuran ofisin telefonunu alabilir ve bir tarih üzerinde anlaşabilirsiniz.
İlerleme ve medeniyet burayı atladı. Elbette en ilkel sorunları çözmenize yardımcı olacaksınız, ancak bu kesin değil)
Genel olarak, müşterilerin orada sevilmediği hissi var. Motivasyonlar "0" dır.
11/11/2023 tarihinde ölçüm cihazının değiştirilmesi için başvuruda bulundum, aynı gün yeni bir cihaz satın aldım. Başvuruyu yapan genç adam, bir ay içinde montajcıların gelip pu'larını değiştireceğini söyledi. 01/11/2024 tarihinde avluda, hala servis şirketinden montajcıları bekliyorum. Belirtilen telefonları arıyorum, kimse telefonu 2,5 aydır almıyor. Ödeme ancak değişiklik vermeyen bir tür sol terminal aracılığıyla yapılabilir. Kendilerine saygı duyan ve müşterilerine değer veren modern şirketler, uzun süredir ödeme sisteminde çalışacaklardı, şimdi pek çok fırsat var,
Şirket, sektöründe tekelci olduğu için açıkça müşteri ile diyaloğa odaklanmamıştır. Servis sadece topallamakla kalmıyor, sadece orada değil!