Prensip olarak, normal bir organizasyondur, ancak ölçüm cihazını kontrol etmenin orada olmadığından memnun değilim, oraya buraya koşmak saçmalıktır.Kurulum için ayrılmayı geciktirirler, ancak cihazı kuran ofisin telefonunu alabilir ve bir tarih üzerinde anlaşabilirsiniz.
İlerleme ve medeniyet burayı atladı. Elbette en ilkel sorunları çözmenize yardımcı olacaksınız, ancak bu kesin değil)
Genel olarak, müşterilerin orada sevilmediği hissi var. Motivasyonlar "0" dır.
11/11/2023 tarihinde ölçüm cihazının değiştirilmesi için başvuruda bulundum, aynı gün yeni bir cihaz satın aldım. Başvuruyu yapan genç adam, bir ay içinde montajcıların gelip pu'larını değiştireceğini söyledi. 01/11/2024 tarihinde avluda, hala servis şirketinden montajcıları bekliyorum. Belirtilen telefonları arıyorum, kimse telefonu 2,5 aydır almıyor. Ödeme ancak değişiklik vermeyen bir tür sol terminal aracılığıyla yapılabilir. Kendilerine saygı duyan ve müşterilerine değer veren modern şirketler, uzun süredir ödeme sisteminde çalışacaklardı, şimdi pek çok fırsat var,
Şirket, sektöründe tekelci olduğu için açıkça müşteri ile diyaloğa odaklanmamıştır. Servis sadece topallamakla kalmıyor, sadece orada değil!
Evin yıkılmasıyla bağlantılı olarak tüm iletişimleri kapattılar, her şeyi çabucak yaptılar, her şey yoluna girdi. Haziran 2023'teydi. Her durumda, başka seçenek yok
06/09/2023 tarihinde noktaların eklenmesi ile ilgili olarak operasyon merkezine başvurdum.
Kimbayev'in çalışanı Nazgum, biletle tanıştım, bu işinin en iyi çalışanı.
İtirazın tüm inceliklerini öğrenir, ilk adımdan son adıma kadar her şeyi anlaşılır bir şekilde açıklar.
Ve bir yerden diğerine futbol oynamak alışılmış olduğu için değil.
Sayacın Kasım ayı başlarında değiştirilmesi için başvuruda bulunuldu, 3,5 ay geçti, hala kahvaltıyla besleniyorlar. Bir ay içinde değişeceklerini söylediler ve şimdi ilk gelene ilk hizmet esasına göre konuşuyorlar. 3,5 ay beklemek için ne tür bir hizmet var
Ödemeyi sadece kaspi kabul ediyor ve hatta anlaşılmaz bir numaraya havale ile ödeme yapmayı teklif ediyorlar. Buna göre de çek vermiyorlar. Bağlantıda da sorun var, parayı aldılar ve kahvaltıyla besleniyorlar.
Pazartesi öğleden sonraydım. Sorumun cevabını 2 dakikada almak için 40 dakika sırada oturdum. Referans gibi düşünmemiz gerekecekti. Böylece bu gibi durumlarda insanlar 40 dakika oturmasınlar. Ve girişteki kadın da çok tatsız. Telefonda kişisel konular hakkında konuştum. Soruma, ne tür bir bilet alacağımı, beni çok hoşnutsuz bir bakışla ölçtüm - onu çok önemli bir işten uzaklaştırıyorum gibi. Kuponla ilgili soruları cevaplamak için orada oturmasına rağmen.
Korkunç bir şirket. Dağınıklık. Kuyruklar. Sayaçları kontrol etme prosedürü on üzerinden sıfırdır - 4 rahatlıktan sonra benim pahasına gaz yakıyorlar, on bini söküyorlar ve her şeyin hazır olduğunu söylüyorlar - sayaç çalışıyor. Sobanın 4 rahatlığı yoksa, sayaç çıkarılmalı ve uzak bölgelere bir yere götürülmeli ve bir hafta gazsız yaşamalısınız.
Orijinalini göster · Русский
3
Ж
Жадыра Озат
2. seviye şehir uzmanı
4 Nisan
Mutfak güzel. Ben her şeyi seviyorum. Hafta sonundan sonra sessizlik, yemek yemek ve arkadaşlarla sohbet etmek istiyorum. Canlı müzik% 100 ekstra. Yaz pistinin açılmasını bekliyoruz.👍
Çok iyi organizasyon.Çalışkan, profesyonel ve duyarlı yöneticiler.Gorgaz'ın sempatik şefi.Emekli bir kişi olarak, 5 yıl sonra doğrulanması gerektiğinde bana ücretsiz bir gaz sayacı takıldı.Her zaman büyük bir sıra vardır,ancak servis edilecek çok yer vardır, bu nedenle sıra çok hızlı hareket eder.Eğer bu onların elindeyse her zaman dinleyebilir ve yardım edebilirler.Sorunları çözmede zorluklar varsa, patronla iletişime geçmeniz gerekir, O dinleyecek ve yardım sağlayacaktır
Denetçiler, ihlallerin ortadan kaldırılması için reçeteler yazıyorlar, ancak cehaletten dolayı ihlallerin nelerden oluştuğunu açıklayamıyorlar. Reçetede, ihlal edildiği iddia edilen herhangi bir düzenleyici belgenin tek bir maddesi belirtilmemiştir. Telefonda kaynak bağlantıları hakkında hikayeler anlatıyorlar, görünüşte başka tür ayrılmaz bağlantıların varlığından habersizler. Genel olarak, geçen yüzyılda yaşıyorlar.
Sözleşmenin yeniden sonuçlandırılması sizi altı ay sürecek. Aynı zamanda, size hemen tam bilgi vermezler, sizi sürekli olarak güncellenmesi gereken bir belge paketiyle gelmeye zorlarlar. Kuyruklar vahşi, "burada hala bacaya bir eyleme ihtiyacınız var, devam edin ve sonra buraya geleceksiniz" duymak için 1,5 ila 4 saat oturmak zorunda kaldınız. Bu tür "buraya gelin" den daha da fazla sıra dizildi, ancak kuponlar olmadan. Ve sizi her zaman çivilemeye hazır olan Spartalı veya büyükanneli değilseniz, böyle bir kuyrukta hayatta kalmak ve belgelerle yöneticiye ulaşmak neredeyse imkansızdır. Personel kızgın, sempatik değil, işlerini biliyorlar ama kesinlikle yapmak istemiyorlar. (Her gün böyle bir bacchanal'ı gözlemlemek anlaşılabilir bir durumdur). Daha az puan verebilseydim, ben de verirdim.
Aynabulak semtindeki Almatıgaz Abone yerleşim Merkezi 3. Çalışanların personel hakkında bilgi içeren rozetleri olmadığı gerçeğiyle başlayacağım. Bana papağan gibi hizmet eden Bayan operatör, hiçbir şekilde sorunumun çözümüyle ilgili olmayan ezberlenmiş metni tekrarladı, aksine bilgileriyle beni yanılttı. Genel olarak, liderliğin nüfusla iletişim kurmak için personel seçimine daha yaklaşmasını istiyorum. Aksi takdirde, geri çağırmadan şikayete gidebilirsiniz
Teknik koşulları aldım. Belgeleri topladım, bir hafta sonra her şey hazır olarak geldim. Herhangi bir sorun yaşamadan nispeten hızlı bir şekilde hizmet verdiler. Doğru, otopark her zaman yakınlardaydı, kalkacak hiçbir yer yoktu, ama bu tüm şehirde ve bu yüzden beşte beşi.
Bu kuruma henüz tek bir sefer yapılmadı, geldi - bir iyilik aldı- gitti. Her zaman bazı sorunları var. Bu sefer, tüketicileri kabul etmeleri gerektiğinde iş günlerinde veritabanını güncellemeye başlamaya karar verdik.... Daha önce salonlarına girmeden daha azına girmek mümkün olsaydı, şimdi pek mümkün değildi, çünkü insanlar bir haftadır yürüdükleri için sorunu çözemediler. Çalışanlar masalarda kimin nereye, kimin neye benzediğini oturuyorlar. Sonsuz bir karmaşa!
Merhaba. Merhaba. Dündü, 02.12.22 Cuma günüydü, salona çok az ziyaretçi geldi, hızlı, yetkin ve kibarca hizmet verdiler. Özellikle operatörün blog yazarı Raushan'a, soyadını bilmediğimden emin değilim.
Çalışanların çalışmaları hakkında şikayet yok! İşçiler duyarlı, her şeyi normal açıklıyorlar!
Eksi binaların konumu ve rahatsızlığı, ziyaretçilerin binaya girerken beni itmeleri gerekiyor, çünkü salonun içine girmelerine izin verilmiyor, mesafe açısından sıhhi standartlara uymanın bir yolu yok, insanların girişte itmeleri gerekiyor! Biri koridorun sonunda olmak üzere iki ofisin konuşlandırılmasındaki rahatsızlıklar ve resepsiyon, eski Sovyet günlerinde olduğu gibi ofisten girişte gerçekleştirilir! Böyle bir organizasyon, halka daha geniş ve modern bir şekilde ve toplu taşıma ve otoparklarla normal bir sokak kavşağında hizmet verecek binaları seçebilirdi!
Bu örgütün düzgün çalışmadığına, çok fazla ihlalin ve sosyal gerilimin yaratılmasının, Almatygaz JSC'NİN abonelerle çalışma planını gözden geçirmek için bir kamu konseyi toplamanın gerekli olduğu "PKK'nın sosyal gerilimin yaratılmasına ilişkin 174" ceza maddesinin pratikte görüldüğüne inanıyorum, çünkü abone departmanının uzmanlarının ve yöneticilerinin ilişkileri çok müstehcen karakterlere sahip ve vatandaşlar arasında güçlü bir sosyal gerilim yaratıyor, ayrıca hukukun tanımında çok sayıda büyük ihlal görülüyor.Almatygaz JSC çalışanları tarafından özel sektördeki kişiler ve kurumsal etik ihlalleri.
Kuponlarda bekleme süresi iyidir, ilk gelene ilk hizmet esasına göre sorunları derhal çözerler, operatörler kibardır, portal üzerinden nakit ödemeniz gerekir, telefonun bakiyesine teslimatını aktarır, kasiyer yoktur, neden bilmiyorum...
Bu organizasyon hakkında nasıl yorum yazacağımı bile bilmiyorum. Birincisi, insanlar oraya gitmek zorunda kalıyorlar ve eğer geldiyse, bir hizmet alacakları ya da başvuruyu üç ay boyunca unutacakları ya da belgeyi tamamen kaybedecekleri bir gerçek değil, çalışanlar öğle yemeğinde işyerinde uyuyabilirler - bu iyi, hepimiz insanız. Artık ayağımla değil.
İyi günler, hiçbir şey bilmediğim dehşeti aradım, Sayacın değiştirilmesi gerekiyordu, şimdiden 3 ay geçti. Kimse hiçbir şey bilmiyor. Cevap vermek bile istemiyorlar.
Sanki taş devri'ne girmiş gibi uğradım)) alınmadan, ancak ödeme sistemi (berbat) değişiklik yapmayan terminalden, bu genellikle 21. yüzyılda sakıncalıdır. Fiyatlar 6a Sizinkini ayarlayan sayaçlardır, bu genellikle enayidir. İncitmek istemedim ama bu acı bir gerçek.
Çok fazla evrak işi var, baca sertifikası için 3000tg alıyorlar., ama kendileri adrese bile gitmiyorlar, gerçek olanı kağıt parçaları satıyorlar ve paranın nereye gittiğini bilgin bir şekilde Tanrı'ya bırakıyorlar
Hizmet kurulmadı. İnsanlar saatlerce kuyruklarda duruyorlar. Çevrimiçi rezervasyon yok. Yalnızca nakit kabul eden hizmetler için para kabul etmek için 3 (üç) cihaz vardır, banka kartıyla ödeme yapılmaz.
Gaz sayacını değiştirmek için organizasyon için para ödüyorsunuz, 2 aydır bekliyorsunuz ve onları beklemeyeceksiniz, iki hafta sonra söz verdiler, kimse telefonu açmıyor, sorumluluk yok. Akimat nereye bakmalı, insanlara sıfır dikkat gösterilmiyor servis hizmeti yok. Krallıklarını devlet içinde yarattılar, Almatıgaz'ı dağıttılar, normal bir örgüt kurdular, buradaki tüm yapılar yozlaşmış, tüm gizli yapılar herkesi kontrol etme zamanıdır.
Hem özünde hem de içeriğinde en geri tepen organizasyon. Vasat ve mutlu bir ofis: Hem kontrol ederken hem de sayacı değiştirirken mümkün olan en olası durumda müşteriden önemli miktarda para almaya çalışıyorlar. Gaz ekipmanlarının bakımındaki tekel hakkı, müşterilere karşı umursamayan fiyatlarda bir kanunsuzluğa çarpmaktadır. Devlet uygun düzeni görmüyor veya sağlamak istemiyor. Hizmet Merkezlerinde müşteriyle çalışmak, uzun kuyruklar ve sıraları için uzun beklentilerle ifade edilir.
Uzmanınıza gitmek için sırada bir saat beklemeniz gerekiyordu. Biri müşteriyi serbest bırakacak ve çok uzun süre başka bir şeyle meşgul olacaklar. Oraya giderken sabırlı olun.
İyi günler, gazın bağlantıları ve kesintileri için çok para verdim, çünkü et akışı şartlara ihtiyaç duyulacaktı. Park etme şartıyla sıra korkunçtur, ek operatörler almanız gerekir, çevrimiçi yanıt vermezsiniz ve program her zaman takılır, programcıyı değiştirmeniz gerekir.
Çok kötü hizmet, sürekli kuyruklar, sistem nedir? Başvuruyu bir yere gönderiyorsunuz, başka bir yerde ödemeniz gerekiyor, sonra makbuzu geri götürmeniz gerekiyor.
Servis kabul edilebilir bir seviyede, ancak büyük kuyruklar. Saat 8: 05'te geldim ve bireyler arasında zaten 38 kişi vardı. Şehrin farklı yerlerinde birkaç şube açmamız gerekiyor.