Bu organizasyonu iyi çalışıyormuş gibi ziyaret ettim. Ama yine de parçacıklar için bazı bilgiler sorulmalı. Özellikle bilgisiz emeklilere, artıları ve eksileri tam olarak içeren bilgilerin verilmesi tavsiye edilir.
Bu nedenle, en önemlisi, bazı nedenlerden dolayı, doğrudan iletişim kurabileceğiniz CANLI bir operatörle bağlantı yoktur. Merkez merkezlerinin telefonları cevap vermiyor. Operatörle canlı bir bağlantı yoktur, çoğunlukla robotlar yanıt verir. Canlı bir bağlantının yerini hiçbir şey tutamaz. Bu nedenle hata yapmamak için cevap almak için merkez merkeze gitmemiz gerekiyor. Güncellemeden sonra, ne yapacağımızı bilmeden yaşlıların kafasını karıştırıyoruz.
Teknik açıdan henüz şikayet yok.
Hem teknik açıdan hem de fiyatlardaki sürekli artışlarda ve müşterilerle çalışırken daha da kötüleştikleri Varlığın birçoğunu yanlarına çekeceklerini umuyorum.
Onlara, geniş rekabet alanında ve elbette, özellikle teknik ve parasal açıdan müşterilerimiz için bir koşul yaratmada başarılar ve daha fazla müşteri diliyorum!!!
Şahsen, numaraların benim adımda olduğuna dair hızlı bir şekilde sıra almadan sertifikalar aldım. Kız, üzgünüm, adını hatırlamıyorum, kibarca ve hızlı bir şekilde bize hizmet etti.
Sıradan bir bina, özel bir şey yok, ekipman sattıkları tezgahlar var, ancak çalışan sorunumu çözememiş olsa da, orada tarifeye para atmak gerekliydi, bunu yapamadı, hah.