Herkese!biraz başlayalım ... şube elbette kalabalık, geçilebilir bir yerde rampalı, ancak hizmet arzulanan çok şey bırakıyor ... kupon verecek bir cihaz yok, yönetici eksikliği ... altelde tarifeleri şirketleştirebilirsiniz ve yönetici tek kelimeyle söylemedi!!!
Toplu taşıma hizmetlerini ve diğerlerini satın alınan numaradan ödeme yapmanın mümkün olmadığı için soruları cevaplayamadılar ve sorunu çözemediler.
Yönetici sadece sorunun ne olduğunu bilmediğini söyledi. 🤦🏻♂️
Kurumsal müşteriler yöneticisinin çalışma rutini hakkında bilgi yoktur.13-00'de geldim ve öğle yemeğinde.yasaya göre yapılması gerektiği açıktır, ancak rutin hakkında bilgi internete veya en azından girişe yerleştirilebilir veya diğer yöneticilerden birini görevde bırakabilirsiniz.
Korkunç hizmet ve aylık tarife hızla 20 bin için 6 bin ödemeniz gerekiyor ve her zaman 20 bin çıkıyor 10 gb'ı 1-2 gün boyunca yeniden bağlayacağınız tarife yeterli, ayrıca YouTube'da oturmuyorsunuz, ayda sadece 1-2 gün boyunca vatsapp ve ınsta 2k çıkıyor 20 bin
Uzun zaman önce beni bu salona zor bir şekilde getirdi. Çocuk saatleri için sım karta ihtiyacım vardı. Önce Beeline'in salonuna gittim, ama orada en acil durum vardı. Yakınlarda Tele2 salonu var. Sanırım Tele2, yani Tele2.
İçeri girdim, Altel ile ilgili tüm yazıtların içinde, saçmalığın farkına varmak için 2 saniye, durumu bırakıyorum, kuponu alıyorum. Önümde çok az insan varmış gibi görünüyordu ama sonunda 40 dakika beklemek zorunda kaldım. Çalışanlar ilk bakışta kibardır. Ama her zamanki gibi en kibar olanla karşılaştım - Abylayhan adında.
Diyorum ki, bana asgari düzeyde her şeyin olduğu bir tarife ver. Burada, cevap veriyor, tarife özellikle saatler için - her şey minimumda, internet yok. İnterneti bırak diyorum, işe yarayacak. Tamam, biraz kes şunu, internetin senin için olacağını söylüyor. Sanırım hayatımda bir kez böyle işler oluyor, kan davalarını temizliyorum, anlaşma kapandı.
Zaten çıkışa dönüyorum, sım kartı saate takıyorum, kendimi çeviriyorum ve operatör saatin hoparlöründen: siktir git, dilenci, diğer operatörlerin numaralarına çağrı yapılmıyor.
Vay be!
Geri dönüyorum, diyorum ki, böyle gitmeyecek canım, "her şeyin en aza indirildiği yerde" diye sordum. O benim için: ahbap, kendim aldattım, beni daha dikkatli dinlemeliydim. Diyorum ki: Majesteleri'ne en derinden eğiliyorum, hatalıyım, müşterinin asla haklı olmadığını ve her zaman hemen fark etmedim. O bana: tamam, yüzüğü öp, affederim, daha fazla para bırak, dilenci, sızlanmamak için sana biraz dakika dökeceğim.
Azalan kutsamaya sevindikten sonra tekrar yola çıktı. Bu nedenle, mübarek Tele2'ye bu çalışanı boyarlığa yükseltmesini ve bundan böyle benim gibi kölelerin üst odaya girmesine izin vermemesini soruyorum, çünkü boyarlardan acınası isteklerini dikkatlice dinlemeye cesaret edemiyorlar.
Sim için eğilip onur panosuna fotoğraf eklemek istiyorum.
korkunç hizmet
7-8k tarifeleri empoze ediyorlar ve başkalarının olmadığını söylüyorlar
En basitine ihtiyaç duyulmasına rağmen
Sitede bir sım kart sipariş ettim ve aynı şubeden aldım (orada olduğu ortaya çıktı)
Altel Astana ve bölgedeki en kötü bağlantıysa (22-00'den sonra internet trafiği birçok bölgede kayboluyorsa, tarifenin fiyatı zaten bir kapıda 2 kez yükseltilmişse) bu ofisteki yöneticilerin (kibar ve özenli) ofisinin bununla ne ilgisi var? Eşine 2 tg için güven ödemesi talep edildi, derhal verildi ve 30 saniye sonra, ödemeyi iletişim hizmeti vermeden kullanmak için 400 tg ile birlikte yazıldı. İşte bu saf su dolandırıcılığı. Parayı 3 gün içinde iade edeceklerine söz verdiler.