Hareket kabiliyeti düşük bireyler için erişilebilirlik
Web arayüzü üzerinden tüzel kişilere uzaktan hizmet
Yeniden finansman
Iş kredileri
Ek özellikler:ticari (uydu) televizyon ödemeleri, eğitim ödemesi, fatura ödeme, internet ücretlerini ödeme, internet erişimi ödemesi, yerel telefon ücretlerini ödeme, IP telefon ücretlerini ödeme
14.06'da Çin'e seyahat etmek için bankanızdan çevrimiçi bir kart sipariş ettim, arkadaşlarım bana tavsiyede bulundular, çünkü çoğunlukla metro ve takside kartla hesaplanıyorlar. 16.06'da aradım ve kartımın hazır olup olmadığını belirledim. Kartın hazır olduğu ve Astana'dan alabileceğim konusunda bilgilendirildim. 19.06'da Astana'da olacağımı söyledim çünkü geceleri uçağım var ama bankaya gidip kartı almak için erken gelmem gerekecek (Temirtau'da yaşıyorum). Gezinin arifesinde bankayı bir kez daha aradım ve kartımın olup olmadığını belirledim. Bana endişelenmemem söylendi. Arkadaşlarım başka bir bankaya tavsiyede bulundular, ancak birkaç kez belirttiğim için herhangi bir sorun olmayacağından emindim. Sonuç olarak bankaya geldim ve bana kartın hazır olmadığı söylendi ve seyahate çıkmadan önce Çin'de ödeme yöntemi olmadan kaldım ve belki de bu bankanın çalışanlarının ihmali nedeniyle hareket ederken zorluk çekeceğim. Bankanın kendisinde, en azından bir şekilde bu durumdan kurtulmama yardım etmemi istedim, en azından bir şekilde yardım etmeyi reddettiler. Bu bankayı kimseye tavsiye etmeyeceğim ve bir daha kendim başvurmayacağım.