14.06'da Çin'e seyahat etmek için bankanızdan çevrimiçi bir kart sipariş ettim, arkadaşlarım bana tavsiyede bulundular, çünkü çoğunlukla metro ve takside kartla hesaplanıyorlar. 16.06'da aradım ve kartımın hazır olup olmadığını belirledim. Kartın hazır olduğu ve Astana'dan alabileceğim konusunda bilgilendirildim. 19.06'da Astana'da olacağımı söyledim çünkü geceleri uçağım var ama bankaya gidip kartı almak için erken gelmem gerekecek (Temirtau'da yaşıyorum). Gezinin arifesinde bankayı bir kez daha aradım ve kartımın olup olmadığını belirledim. Bana endişelenmemem söylendi. Arkadaşlarım başka bir bankaya tavsiyede bulundular, ancak birkaç kez belirttiğim için herhangi bir sorun olmayacağından emindim. Sonuç olarak bankaya geldim ve bana kartın hazır olmadığı söylendi ve seyahate çıkmadan önce Çin'de ödeme yöntemi olmadan kaldım ve belki de bu bankanın çalışanlarının ihmali nedeniyle hareket ederken zorluk çekeceğim. Bankanın kendisinde, en azından bir şekilde bu durumdan kurtulmama yardım etmemi istedim, en azından bir şekilde yardım etmeyi reddettiler. Bu bankayı kimseye tavsiye etmeyeceğim ve bir daha kendim başvurmayacağım.
Uygun banka, votsap aracılığıyla sorular hızla çözülür
Hesap açmak hızlıdır. Birkaç ofis çok uygun değildir. Ancak aynı ofise sadece bir kez gelmeniz gerekiyor, geri kalan her şeye uzaktan karar veriliyor.
Hizmet birinci sınıf, personel yetkin, müşterilere karşı özenli. Sıra sadece bir kişi için küçük. Tüm soruları derhal çözdüler, kartı yazdırdılar, faturayı bağladılar. Her şey yolunda!
Berbat banka. Eşimle altın Bank üzerinden ipotek almaya karar verdik, geliştirici BI Group'tan bir daire seçerek bu bankaya başvurduğum için 100 kez pişman oldum. Servis sıfırda. Yöneticinin kaba tavrı. Müdür Aliyah, soyadını bilmiyorum, açıklamadı. Korkunç. Eşim ipoteği veriyor, ancak tüm şartlara onunla birlikte karar veriyoruz. İş yerinde bir yerde yazmayı öğrenemiyor zaman yok yöneticiye yazıyorum, yöneticinin bana neyi listelemeye başladığını (öncelikle, ikincisi 😒) müşteri siz değilsiniz, kocanız sorularınızla ormana gitmiş gibi доб️ mesajlarıma iyi günler günaydın açısından cevap sadece «nazik», siktir git gibi. İpoteği alan komşum değil, kocamdır, muhtemelen birlikte ödeyeceğiz mi yoksa müşteriye karşı bu tutumu anlamayacak mıyım? Ama muhtemelen ben bankanızın müşterisi değilim ve bir daha asla onlar olmayacağım ve herkese oraya gitmelerini tavsiye etmeyeceğim. Müşteri hizmetleri standartlarına göre, bir kişi bankaya girerse, sadece adresi sorsa bile, otomatik olarak bankanın müşterisi olur mu yoksa yanılıyor muyum? Elimdeki tüm mesajlar kaydedildi. Çalışanınız hakkında harekete geçin. Hamka ayrıca prensesin ona sormamak için doğrudan onunla nasıl konuşulacağını da belirtiyor. Ben onun şahsını sormuyorum ben ipoteğimizi soruyorum️‼️‼️‼️‼️ korkunç tavır. Bir yöneticiniz banka hakkındaki tüm izlenimi mahvetti. Bir çeşit korku. Mesajı zaten okuyor bile ve o sırada işte olan kocamı meydan okurcasına arıyor ve utanmadan utanmadan telefonu açmak zorunda kalıyor (bundan önce belgelerin ne olduğunu bilmemi istiyor). Mesajlarımı okudum ve kocamı aramayı görmezden gelmeye başladım. Merhaba, hoşçakal değil. Berbat bir yönetici. Komşumuzun ipoteğiyle değil, ipoteğimizle ilgili olanı soruyorum. En korkunç servis sıfırda. Artık ruh hali düzenlenmeyecek. Bu bankayı kimseye tavsiye etmiyorum
Her yıl ipotek ve kayıt + sigorta alırsanız faiz yüksektir, yöneticiler uykuludur, normal şekilde cevap vermek istemezler. Bu nedenle burada ipotek almadılar.
Bu, yaklaşık bir aydır kartomatalarını tamir edemeyen ve kartı çıkaramayan modern bir banka ve bu, tüm Nur-Sultan şehrinde. Ancak kartların çıkarılması için sadece 3 yer var. Resmi web sitesinde yetersiz bilgi var ve banka çalışanlarından hiçbiri size ATM makinelerinin yerini kesin olarak bulmanızı söylemeyecek. Mega ve Khanshatyr'in bilgi masası bu konuda daha bilgili, ancak bankanın kendisi değil. Genel olarak, bu nedenle bankanın müşterisi olma şansım olmadı. Size ne diliyorum, geçeceksiniz, geçeceksiniz. Bankayı tavsiye etmiyorum.
İyi günler!
yüzyılda, mobil ve dijital teknolojinin yüzyılı. Böyle bir banka normal bir cep telefonu numarası yapamazlar, çok kanallı kısa, basit bir cep telefonu numarasına gerek yoktur. Bütün bunlar izlenimler iyi değil. 24 Mayıs 2022'de 6 dakikadır hatta oturuyorum. Merkez hissesinin her yöneticisi tüm bilgileri ister Her aramada papağan gibi oturuyoruz, her şeyi arka arkaya tekrarlıyoruz.orada genellikle atas uygulaması var
Numarayı ilgili departmana aktarma sorununu çözmek için kimse hiçbir şey yapamaz. bankanın tüm çalışanları birinden diğerine futbol oynuyor
Normal bir uygulamayı ne zaman yapacaksınız? Blokta, şifreyi atıyor, tekrar giremiyorum, şifreyi değiştirmek için internet her türlü saçmalığı zayıf yazıyor! Okuryazar insanlar oturuyor gibi görünüyor BT uzmanlarınız nerede??? ATM yok, uygulama topallıyor kısacası, bu bankayı kimseye tavsiye etmiyorum!
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
К
Ксения
9. seviye şehir uzmanı
17 Aralık 2024
Sadece bu bankada yapmayı planladıkları şey ortaya çıktı, bazılarında bize hesap açmadılar
Mükemmel banka, çok açık ve iyi hizmet. Kredi kartlarını severim. Her şeyin açık olduğu ve gizli faiz ve sigortaların olmadığı. Zamanında para harcıyorsun ve her şey yolunda.
Amir Kurmanov. Güvenlik, organizasyonla ilgili tutumun oluştuğu ilk kişidir. Bankanın açılmasına 15 dakika kala Tuvaleti ziyaret etmek istedim (her birinde olur). İzin vermedim, kapıyı da burnumun önüne çarparak geçirdim. Çok kötü.
İyiyim! Her anlamda mobil, sadece onlarda% 12 kredi var, ancak kredi var.Komisyonsuz bir atm'den sadece 5 para çekme ve ardından% 1, 15 günü çekmek için kasadan para çekme fonları çok uygun olmamalı,% 1 stopaj için kredi çekmeniz gerekmiyor