Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, oto boya , park sensörü, film kaplama, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila, yakıt sistemi tamiri, yarı otomatik şanzıman tamiri, katalizör temizleme, debriyaj tamiri, araç ses yalıtımı, triger kayışı değiştirme, ek donanım kurulumu
Otomobil markası:çin arabalar, kore arabaları, japon arabalar, Chevrolet, Ford, FIAT, Lexus, avrupa arabalar, VAZ, hafif araç, BMW, Audi, Citroen, Daewoo, Honda, Jaguar, Kia, Hyundai, Renault, Mazda, Mercedes-Benz, MINI, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, Datsun, ticari, Genesis
Hayvanlarla girilebilir:yüksekliği 35 cm'ye kadar olan köpeklere izin veriliyor
Ödeme yöntemi:indirimli ödeme, peşin ödeme, nakit, kartla ödeme, havale, taksitli ödeme, nakit dışı ödeme, online, QR kod, hızlı ödeme sistemi, kredi düzenleme
Arabamın onarımına katılan herkese minnettarlığımı ifade ediyorum. Kıdemli uzman Alexander ve ekibine cesaretiniz, sabrınız ve aziminiz için teşekkür ederiz :)
Biraz arka plan hikayesi. Araba Haziran 2024'ün en başında bozuldu ve o andan itibaren Gelendzhik'te (hem basit hem de orta hem lüks) 3 hizmet değiştirildi, ancak hiç kimse asıl sorunun kaynağını belirleyemedi. Sonuç olarak: Diğer servis istasyonlarında tamir ederken, birçok sensörü, valfi değiştirdim, mumları yer yer değiştirdiler, yakıt pompalarını kontrol ettiler, vb. Tüm bunlar oldukça büyük bir meblağa ulaştı, ancak sorun öyle kaldı — yük altında araba çok sarsıldı ve yumuşak bir sürüşle gücün nasıl kaybolduğunu hissediyordum, sonra ortaya çıkıyor. Yani bölgedeki sebze dükkanından daha uzağa gitmek neredeyse gerçekçi değildi ve aynı zamanda tatsızdı. Ekim 2024'e doğru, arkadaşların tavsiyesi üzerine AM servisine başvurdu ve sonunda sorunun arızalı bir motor kontrol ünitesinde olduğunu belirlediler.
Adalet adına, buradaki Hizmette de sorunun gerçek kaynağını hemen belirlemediklerini ve ilk başta "küçükten" başlamaya çalışıldığını, örneğin burada sarkan kabloyu bağlayacağımızı ve her şeyi gideceğimizi not edeceğim :) Ancak, tüm inkar aşamalarından geçtikten sonra (hem benim hem de hizmet çalışanları adına), özüne inmeye ve geri çekilmemeye karar verildi, bu da sonuca yol açtı — sonunda motor kontrol ünitesinin onarımına yardımcı oldu, ALİLUYA (kaps için soryan, ama cidden çaresizdim). Şimdi araba sorunsuz sürüyor ve yine sürüş keyfi getiriyor. Aralık 2024'te arabayı aldım ve yaklaşık 3 haftadır sürdüm - hata, sarsıntı ve körelme yok.
Genel olarak, nesnel olarak, eğer öyleyse:
1. Hizmet, işinin yerine getirilmesine sorumlu bir şekilde yaklaşır ve kusurlarından sorumludur. Evet, ilk seferinde bir şey göremeyebilirler, ancak özüne inecekler ve her şeyi düzeltecekler. Sonuçta burada çalışan sihirbazlar yok.
2. Tamir edildikten sonra araba bozulursa ve gidemezse eve bir taksi çağırırlar (benim durumum tam olarak budur).
3. Kibar iletişim.
4. Telgraftaki bot aracılığıyla uygun kayıt ve orada onarım geçmişini de izleyebilirsiniz.
5. Yöneticilerin ideal işi, ayrı saygı, çünkü diğer hizmetlerde, iletişim kurarken her zaman onları bir şeyle gücendiğinize dair bir his vardır, bu da onları büyük ölçüde yabancılaştırır ve burada en iyi hizmettir.
6. İş için bir garanti vardır (bkz.
7. Atıştırmalıklar için kahve ve apart ile rahat bekleme alanı. PS4 bile var :) Onarımları beklerken dizüstü bilgisayarınızdan rahatça çalışabilirsiniz.
8. Birçok hizmeti değiştirdikten sonra, sunulan hizmetlerin genel kalitesinin yetkililerden ve hatta diğer özel hizmetlerden çok daha yüksek olduğunu şüphesiz söyleyebilirim.
9. Banka havalesi ile ödeme yapabilirsiniz ve araç hizmetleri için bir geri ödeme kategoriniz varsa (örneğin T-bankasında olduğu gibi, örneğin drive kartlarında olduğu gibi), burada terminaller doğru kategoriye ayarlanmıştır ve% 5 oranında tam teşekküllü bir geri ödeme alabilirsiniz (ki bunu yaptım ve hatta bu özellik sayesinde katlanılan masrafları hassas bir şekilde telafi ettim).
10. Sadece iyi insanlar.
Kısacası, kesinlikle tavsiye ederim.
Добрый день! Ну ооооочень доволен, как слон, редко встретишь достойный сервис по приемлемым ценам! Был проездом в Геленджике на 4 дня. В пути загорелся чек, записался, приняли без проблем, провели диагностику (Мерседес GLS 350d 4-matic), сбросили ошибку, проговорили по дальнейшей рекомендации. Специалисты грамотные, пунктуальные менеджеры и благодарю, что приняли с опозданием по записи на 30 минут, попал в пробку пока ехал по записи. Надеюсь прочитают кто там работает. Благодарю, до дома доехали всё удачно без происшествий, чек больше не вылезал.
Всем, доброго дня! Хочу со словами благодарности данному сервису поделится своей сложившейся ситуацией. В августе этого года был в Новороссийске проездом. Оказался в неожиданно неприятной ситуации на привокзальной площади поздним вечером воскресного дня, оказался полностью обездвижен мой авто мультиван Т5 (обрыв промежуточного вала правого привода). Обратился к сотрудникам Ам-сервиса по телефону. Достаточно оперативно организовали эвакуацию авто на охраняемую бесплатную парковку, на их территории. На утро следующего дня диагностировали проблему и тут же предложили максимально приемлемый вариант решения. Запчасть, я бы сказал, мгновенно привезли по заказу! И в обед авто уже был на ходу! Спасибо всем без исключения сотрудникам данного сервиса!!!