Kendime 160 ruble için iyi ve pahalı eşleştirilmiş Thermaltake fanları sipariş ettim, Malları düzenli bir müşteriye hızlı bir şekilde teslim etmek için depo çalışanları kullanılmış ambalajlar buldular - biraz buruşuk ve görünüşte türleri gördüğüm açık. Yanlış şirketten iki fan buldular, kullanılmış ve tozu iyice temizlediler ve bu kutuya koydular. Fan gövdesinin neredeyse tüm köşesinin tamamen kırılmış olması bile onları neredeyse utandırmadı. Ve büyük olasılıkla, kalite kontrolünün seçimlerini onaylaması için ambalaj kameralar altında gerçekleştirildi. Tek bir sorum var - neden AMD.BY Param için uygun olmayan çöpler satın almak istediğime karar verdim, yani onlara göre bu atıklar 160 ruble için YENİ Thermaltake fanları var mı?
Çevrimiçi mağazadan bir çamaşır makinesi sipariş ettim. Teslimat sadece eve, teslim alma noktasına teslim edilmiyorlar. Kederle 3 hafta sonra arabayı ikiye getirdiler. Akşamları teslimat istediler, ancak bölgelere sadece ÇAR ve Cumartesi günleri teslimat yapıyorduk, bu günlerde akşama kadar işteyim. İşten ayrılmak ve oraya taksiyle 30 ruble geri vermek zorunda kaldım, bu yüzden bölgelerden birine bu çevrimiçi mağazadan sipariş vermenizi tavsiye etmiyorum. Operatörleri aradılar, gözyaşlarıyla teslimatı akşama ertelemeye söz verdiler, ama hayır, bunun mümkün olmadığı ortaya çıktı!! Site, öngörülemeyen koşullar ortaya çıkarsa, teslimat saatinin ve tarihinin ertelenmesini arayabileceğiniz ve ayarlayabileceğiniz bilgileri içermektedir. Ama hayır, bunu yapamazsınız ya da getirdiklerinde ya da reddettiklerinde alamazsınız, kararda çevrimiçi mağazadan yardım alınmayacaktır. Alıcının kendisi siparişi almak için seçenekler aramalıdır. Hizmet "süper", ilk defa böyle. Elbette bir daha sipariş vermeye devam etmeyeceğim ve kimseye tavsiye etmiyorum!