Daha önce bu şirketle çalışmakta zorluk çekmediğimizi not edeceğim, ancak bu sefer değil. İstenilen tarihte transferi önceden kabul ettik ve onay aldık. Kalkıştan bir gün önce ayrıntılar üzerinde anlaştılar, burada her şey normal modda gidiyordu. Ancak transfer ve kalkış gününde zorluklar başladı. Belirlenen zamanda, yani 8-30'a transfer yapılması gerektiğinde, önceden not etmem gerekirken, beni aradılar ve uçuşun geciktiğini bildirdiler ve bu bağlamda transferi yeniden planladılar. Antalya Havalimanı'nın web sitesindeki verileri kontrol ettim, havayoluyla aradım, programdaki ayarlamalar bana onaylanmadı, her şey plana uygundu. Yorumlarıma, kalkış saatini nerede ve nasıl kontrol ettiklerine ve neden önceden kararlaştırmadıklarına dair hiçbir şey bana cevap vermediler. Transferin 20 dakika sonra geleceğine söz verdiler, şoför bir yerde kahvaltı yapıyor, sonra + 10 dakika daha hikayenin finali, arabayı iptal ettik... + 20 dakika veya daha fazlasını söyledikten sonra veya kendiniz taksi rezervasyonu yapın. Mazeret olarak, bize bir taksi sipariş etmemiz teklif edildi, ancak telefonla ulaşmaya çalıştığımda +90 530 388 93 04 , bana cevap vermeyi bıraktılar. Uçağa çıkmayı başardık, programa uygundu, otel taksi bulmaya yardım etti. Tüm sorunları diplomatik olarak çözmeye çalıştığım ve daha fazla işbirliğini reddetmeyi planlamadığım için şirkete birkaç kez ulaşmaya ve bu anı tartışmaya çalıştım. Mücbir sebep olabileceğini anlıyorum, ancak mevcut durumu tartışmak konusundaki isteksizliğim beni üzüyor, herhangi bir diyaloğa ve duruma açık olmalıyız, görmezden gelmemeliyiz. Onlara bir mesajda deneyimlerimi paylaşacağımı yazdım, sonra herkesin kendi sonuçlarını çıkarmasına izin verdim.