Kitte 67w şarjı olan bir Xiaomi redmi note 11 pro 5g telefona sahiptim. Kendime bir Samsung galaxy s24 ultra aldım, ancak bu telefona bir şarj ünitesi dahil edilmediği için üniteyi Xiaomi'den kullanmak zorunda kaldım. 67w'deki ünite Samsung s24 ultra'mı 50 dakikada çok hızlı bir şekilde şarj ediyordu. Xiaomi'yi satarken bu şarjı kullandım, ancak xiaomi'de bir alıcı bulunduğunda üniteyi vermek zorunda kaldım.
Aynı bloğu xiaomi'den 67w'ye ayrı ayrı dönüştürmeye karar verdim ve satın almak için bu mağazaya döndüm. Siparişi teslim ettiler, hepsi sorgusuz sualsiz. Kontrol edildiğinde, yeni ünitenin de telefonu 67w'de 1,5 saat şarj ettiği ortaya çıktı. Bu bloğu mağazaya geri getirmeye karar verdim çünkü 50 dakikada şarj eden bir bloğa ihtiyacım var ve bunun için reddedildim. Bundan önce, diğer çevrimdışı mağazalardan şarj satın aldım, iade ile ilgili herhangi bir sorun yoktu. Her ihtimale karşı, bu şirketten satın aldığım bloğu kontrol etmek için xiaomi şirket mağazasına gittim. 67w şarjlarda ve kabloların kendilerinde farklı protokol türleri olduğu ortaya çıktı, bu nedenle bir buçuk saati şarj eden bu şarjdır, yani. özellikle bunun için norm budur. 67w'de başka xiaomi üniteleri de var ve doğru kabloyla 50 dakikada şarj ediyorlar. Her ihtimale karşı, Xiaomi mağazasında onlara, aşınma belirtisi olmadan bana uymaması durumunda şarjı iade edip edemeyeceğimi açıkladım ve buna olumlu bir yanıt aldım. Ayrıca internette, şarj cihazının karmaşık teknik ürünlere ait olmadığının açıkça yazıldığı ve kullanım belirtisi olmadan satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebileceği bilgileri de buldum.
Mağaza, mallar için parayı iade etmeyi ve kendisine geri almayı, zaman kaybetmeyi ve onlara dava açmayı reddediyor, bu ek bir para ve zaman maliyetidir, benim durumumda 130 BYN için şarj etmeye değmez. Bu yüzden, bu ürünü prize takılan her şeyin karmaşık teknik mallar olduğuna ve iade edilmeyeceğine inanan bu şirketten sipariş etmeniz gerekip gerekmediğini binlerce kez düşünün :) Xiaomi şirket mağazasına gitmenizi tavsiye ederim, fiyatlar ortaya çıktığı gibi aynı
Bilgili satıcılardan sadece bir çalışan, yönetici ve müdür vekili vardır. Mallar asla alınmadı, para ödendi, çalışan sorulara hiçbir şey cevap veremiyor, onlara dava açtılar.
Malları topladık. 07/28/2024 tarihinde nakitsiz ödeme ile mallar sevk edilmedi, para iade edilmiyor, sürekli bahaneler var. Vergi dairesine şikayette bulunduk, cevabı bekliyoruz