Rezervasyonda 8 günlüğüne bir oda ayırttım, oda açıklamasında pratik olarak bilgi yoktu, incelemelere odaklandım. Genel açıklamaya dayanarak daire almayı umuyordum. Geldiğimde dehşete kapılmıştı. Oda 10 metredir, ancak burası son kat, çatı katı ve eğimli tavan olduğu için sadece koridorda tam yükseklikte durabilirsiniz. Yatak, küçük bir kürsüde yerde bulunan bir yataktır. Sadece yatakta oturabilirsin, orada tek bir sandalye bile yok. Evet ve onu koyacak hiçbir yer yok. Bulaşık yok, buzdolabı yok, hiçbir şey yok. Burası kesinlikle daire değil. Bir çıkış. Burası asansörsüz 5. kat.
Ertesi gün oradan taşındım ve hostese parayı iade etmek istediğimi söyledim. Tabii ki, sadece bir gün yaşadığımı booking'e onaylayacağını ve genel olarak henüz booking'den para almadıklarını söyledi. Ama aslında booking'e paramı iade etmeyi reddettiğini yazdı ve sadece yüzüme yalan söyledi. Diğer şeylerin yanı sıra rezervasyon ile iletişime geçemediğine yalan söyledim. Sonra odamı benim tarafımdan rezerve edildiği için satamadığını, 4 gün önce ayrılıp hemen rezervasyonun iptali hakkında rezervasyon yaptırmama rağmen 7 gün boşta kaldığını söylemeye başladım.
Sizin için her şey yolunda gittiyse, o zaman şanslısınız demektir.
Fotoğraflar sayılarla eşleşmiyor. Fotoğrafta büyük, aslında küçük.
Ve bazı tarihler için rezervasyon yaptıklarında, yöneticinin hatası nedeniyle bu tarihlerin veremeyeceğini söyleyerek oteli diğerlerine değiştirdiler.
Müşteriyle buluşmak için. Gitmiyor. Parayı iade etmiyor.
Yeni otel, iş yapmayı bilmiyor.
Tüm ekran görüntüleri orada. İddialar sesli değil.