VW POLO'YU rezerve ettikten sonra TÜM hasarın fotoğrafını çektim ve kiralamayı başlattım ama başlamadı ve bir hafta sonra 70000tg para cezası aldım. Kontağı benden önce birini değil, arabada bıraktığımı not ederek (sonuçta onu çalıştıramayan bendim). Henüz kanıt gönderilmedi. Filonun% 50'sinin önemsiz olmasına şaşırmadım, bu da sorunları bildiren kullanıcıların arabaları gerçekten parçalayanlardan daha çabuk para cezasına çarptırılması çok üzücü. Bunu böyle bir çöplük hizmetinden bir çıkış biletinin maliyeti olarak görüyorum. Görünüşe göre sinirlerinize ve zamanınıza saygı duymaya başlamanın ve bu hizmeti kullanmamanın zamanı geldi.
İçeride ve dışarıda kirli arabalar. Pedler o kadar gürültülüydü ki radyo bile bu iğrenç sesi boğamadı. Tozlu, klimadan uçuyor, neden korkunç alerjilerime başladığım belli değil. Destek sessiz. Uygulama arızasıyla ilgili raporlara yalnızca «teknik sorunlarımız için özür dilerim» yanıtlanır. Herhangi bir yardım veya destek yok. Arabaların durumu korkunç.
Bir polo rezervasyonu yaptım ve oraya varana kadar 999 tg biriktirdim. Buna göre ödeme yaptım ama oraya vardığımda orada değildi ve başvuruyu iptal ettiğimde benden yaklaşık 15.000 tg yazıldı. Sonra operatörü aradım, pazartesiden itibaren üç iş günü içinde bana para göndereceklerini söylediler (geri ödeme). Ama 2 haftadır para yok, sadece söz veriyorum. 😤😤😤😡😡😡
"Kapalı kapı olmadığı" için para cezası verdiler. 17 Haziran'da arabayı aldım. Havaalanına gittim ve eve döndüm. Her zaman olduğu yere koydum. İddiaya göre kapıyı kapatmadığım ve mekanikçinin sabah bunu kaydettiği için birkaç gün sonra 70.000 ton para cezası alıyorum. Mekanikten fotoğraf / video kaydı yoktur.
Ceza departmanını aradım, orada telefona bağıran ve müşteriyi dinleyemeyen yetersiz çalışanlar çalışıyor. Para cezasının neden verildiğini bulmaya çalışıyordum. Destek görevlisi, sistemin tamamlandığında donabileceğini ve kiralamanın tamamlanabileceğini söyledi. Ben park ettikten ve kiralamayı tamamlamaya başladıktan sonra durum böyleydi - şikayet etmeden hemen sona erdi.
Kiralamayı nasıl tamamladığımın fotoğrafları kaldı, oradaki tüm kapılar kapalıydı ve sistemin kendisinin müşterinin kiralamayı kapılar açıkken tamamlamasına nasıl izin verebileceği.
Tam bir saçmalık, son yarım yıldır hizmetlerini kullandım, artık güven yok.
İyi günler
150.000 tenga'da nasıl soyulduğumun hikayesini anlatacağım
Şirketin navigasyonla ilgili korkunç sorunları var
Aslında bir yerdeyken, konumun başka bir yerde olduğunu gösterir
Güzel bir gün arabam yolun ortasında kapandı
yol güzergahını tamamen kapatarak
Gerçek tehlikeye atmak
Hız akışı 140
Hizmetten bir kıza yazdıktan sonra sorunun ne olduğunu sordum
Yanıt olarak, sınırları ihlal ettiğimi ve geri dönmem gerektiğini öğrendim
Ben buna cevap verdim elbette dönüyoruz
Cevap olarak kız, dinlediğiniz ve geri döndüğünüz için bu uyarının cezanın olmayacağını söyledi teşekkür ettim
Ve sevindim
Ama bir gün sonra kartımdan 150.000 yazdılar
Yazılı ifadelerime
kalemle kağıt üzerinde )))))
3 gün düşünmeleri gerekiyordu
Sonuç olarak, 7 gün sonra ve sonra onları tekmeleyene kadar
Bana ne söylendi
parayı iade etmeyecekler
Herkese hitap etmek istiyorum
Hizmetlerini kullanmak için en az bir fikriniz varsa
Atacaklarını ve aldatacaklarını unutmayın
Bölgeye geldiğimi bildirmek ve uyarmak zorundaydılar.
Ama bana yazdıklarını söylüyorlar
Postanede boş
Uygulamada bildirim yok
Votsap da boş
İşte sonuca varın
Bu dolandırıcılara reklam karşıtı yayınlayacağım
KORKU!
Almatı'da faaliyet gösteren tek araç paylaşım şirketi tekelcidir. Bu nedenle, hizmet en iğrenç olanıdır: arabalar dışarıda her zaman kirlidir (yönetici, müşteri odaklı hizmetlerde arabalar her gece yıkamaya koşar), içeride sigara boğaları, arabanın her yerinde küller ve saçmalıklar vardır.
Depoda asla yıkama makinesi yoktur, bu en azından kışın güvenli değildir.
Sileceklerin fırçaları da güvenlik konusunda düşüyor. Böyle arabalara binmek istemiyorum.
Şirketin yönetimi, diğer ülkelere bir iş gezisine çıkın ve araba paylaşımının orada nasıl çalıştığını ve en bütçeli arabaların bile ne kalitede olduğunu görün!
Orijinalini göster · Русский
7
2
Konstantin Zhovniruk
6. seviye şehir uzmanı
26 Aralık 2023
Bu şirketi kimseye tavsiye etmeyeceğim. Polo arabaları üzücü bir durumda, diğerlerini her zaman filodan kullanmadım. Bundan sonra bu araba paylaşımının hizmetlerinden vazgeçmeye karar verdiğim pastanın üzerindeki krema, kırılmış bir tekerlek için 38.518 tenge para cezasıydı. Tembel değildim, para cezasını verdikten sonra şirketin ofisini Nazarbayev 235'e ziyaret ettim, sözleşmenin hangi maddesini ihlal ettiğini bulmaya çalıştım. Cevap şuydu - tüm anlaşma. Kişisel iletişimin umutsuzluğundan dolayı, cezanın iptali hakkında bir açıklama yazdım - yine motivasyonsuz bir reddetme. Sonuç olarak, para cezasını ödedim. Birçok ülkede kiralık araba kullandım ama hiçbir yerde sorunlarımı benim pahasına çözmeye çalışmadım. Kendim için karar verdim - artık Anytime'da araba kiralamıyorum, başka bir şirkette bir günlüğüne araba almak daha kolay ve daha ucuz.
Tüm ekip bu dünyadan değil, özellikle Yulia adlı baş muhasebeci, SB çalışanları, tam bir kaos ve anarşi, yalnızca büyük miktarlarda para enjeksiyonları ve Moskova'dan bir akıl hocasının günlük zoom konferansları, Alma Ata şehrinin bu yapının çökmesine izin veriyor. Bu yetersiz şirkette üzüntü, umutsuzluk, umursamazlık, karşılıklı küçümseme ve düşmanlık hüküm sürüyor.
Ofis sadece üzüntüdür. Arabaların sürekli bağlantısı kesiliyor. Ya geziyi tamamlamak imkansızdır, sonra ücretsiz rezerv için para çekerler. Destek ekibi bir seferde yanıt verir. Ama sonunda parayı kaybediyorum, Vaat edilen bonuslar bir seferde aktarılıyor.
Şirket, söze hiç müşteri odaklı değil. İlk başta bir araba kiralamaya çalıştım - "sunucumuzda bir arıza" Tamam, yürürken ikinciye gittim, ücretli rezervasyonlar için para çektiler. Araba - gözyaşları olmadan bakamazsın, sadece tekerlekli bir serseri. Sanki dün hendekten çıkarılmış ve içinde umumi bir tuvalet yapılmış gibi: içte ve dışta her şey kirli, diskler bükülmüş, ön cam bantlanmış, ezikler, iç kısmı kesilmiş ve sigara boğaları her yerde ortalıkta dolaşıyor. Sonuç olarak, üçüncü bir araba kiraladım, yine rezervasyon için para çektiler, toplamda ücretli rezervasyon için 1.5 saat ve 1200 tg kaybettim. 400tg bonuslarla iade edildiler... Genel olarak, arabalar en üst düzeydedir, organizasyon sadece bir kuledir! Bu ruhla düpedüz kalıntıları koklamaya devam edin ve bundan para kazanın)
Dolandırıcılardan oluşan bir şirket, bir keresinde arabada bir bozuk para cüzdanı bırakmıştı. Arabayı engellediğimi sanıyordum ama tamamladığı ortaya çıktı. Ve biri çoktan onunla gitti. Servisi aradım, durumu açıkladım, yeni şoförle bağlantı kurmamı istedim. Bunun yasak olduğunu söylediler. Sürücüyü kendilerinden aramamı istedim, iddiaya göre sürüş sırasında müşteriyi rahatsız edemeyeceklerini söylediler. Muhtemelen orada da duruma girecek ve ona gelip eşyalarımı almamı umursamayacak bir kişi olduğuna ikna olmam uzun zaman aldı. Genel olarak kabul ettiler. Ama iddiaya göre o sürücü arabada hiçbir şey bulamadı. Yolculuğunu tamamlayana kadar beklemeleri istendi. Sonuç olarak, araba ancak birkaç saat sonra serbest bırakıldı, oradan ve sonrasına kadar kontrol ettim, hiçbir şey yoktu. Polisi aradım, onlar da her zamanki gibi hiçbir şey yapmadılar. İddiaya göre arabayı bir veya iki kişi kullandı, artık hatırlamıyorum. Birkaç saat sonra çalışanları aradı, kendini arabaları süren bir tamirci veya şoför olarak tanıttı. İddiaya göre koltukların arasında cüzdanımı bulduğunu, ancak parasız (yaklaşık 100 dolar) vb. Bulduğunu söyledi. Soru şu, arabaları, müşterilerin telefonlarını damıtan tamircinin nereden sahibi var?
Orijinalini göster · Русский
11
1
П
Павел М.
4. seviye şehir uzmanı
22 Temmuz 2022
Bir tarife seçersiniz - uygulama diğerini bağlar. Artık değiştiremezsiniz - ya kullanırsınız ya da kirayı bitirirsiniz - para iade edilmeyecektir.
O zamana kadar. desteğe ulaşılamazlar - telefonu açmazlar.
Getirdik, İzledim - 3000 tenge para cezası vaat ediyorlar.
Araba paylaşımı konusunda kötü organize edilmiş bir tür zanaat.
Şehirde arabalar gerçekten hiçbir şey ve çok şey yok, yatırımcılar onlara teşekkür ettikleri ve başarılarının bir kısmını yatırdılar, ancak açıkça yöneticiden tasarruf ettiler - fikri gömecekler. Üzgünüm
Dün kiralamayı bir saatten fazla tamamlayamadım. Onları arıyorum, yazıyorum, kimse tepki vermiyor. Sonunda bir çözüm buldum, arabadaki sorunun hemen geri arandığına dair birkaç not aldım. Dalbiçiler. Ve hepsi bu, özür dilemek yok, başka ihtiyacın olan parayı iade edeceğiz. Görünüşe göre sistemde bir arıza var. Caspi, arızadan sonra milyonlarca kullanıcıya ikramiye verdi.
Aracımı korumak benim için karlı değil. Maliyete benzin, sarf malzemeleri ve diğer küçük şeylerin fiyatını eklerseniz, miktar çok etkileyici çıkıyor. Anytime araba paylaşımı, arabanıza harika bir alternatiftir. Maksimum tarifeyi alsanız bile, tüm seyahatlerin toplamı arabanıza binerken olduğundan biraz daha az çıkacaktır.
Volkswagen her zaman dolu, temiz ve kullanıma hazır. Şehrin içinden herhangi bir bölgeye ulaşmak kolaydır. Ayrıca iş için uygun bir seçenek: oturdum, toplantıya gittim ve çabucak geri döndüm. Bir başka önemli artı, servis istasyonlarına, lavabolara, araba servislerine ve sigortacılara seyahat etmek için para harcamanıza gerek olmamasıdır. Her zaman kendi arabanız gibidir, ancak çok daha karlı ve kullanışlıdır. Garaj kiralamanıza gerek olmadığı gerçeği hakkında ne söylenmeli. Genel olarak şu anda arabam satışta, ancak herhangi bir rahatsızlık hissetmiyorum. Araç paylaşımı ile herhangi bir yere sorunsuz bir şekilde ulaşıyorum, aynı zamanda tasarruf ediyorum.
Hizmetin sürekli genişlemesi ve iyileştirilmesi çok sevindirici. Hizmeti ilk ortaya çıktığında kullanmaya başlıyordum. Başlangıçta hiç park yeri ve araba sıkıntısı yoktu. Sadece kalabileceğiniz yerlere gitmenin ne kadar rahatsız edici olduğunu hatırlıyorum. Şimdi durmaya izin verilen birçok bölge var (ayrıca ücretsiz).
Yardım edemem ama daha fazla arabanın ortaya çıktığını not ediyorum. Önceden, doğrudan bir araba için «savaşmak» zorunda kalıyordum: bir seçenek aramak, hızlı bir şekilde rezerve etmek ve ona koşmak. Şimdi - çok daha iyi. Her zaman özgür olanlar vardır. Her şeyin sadece iyileştirilmesi ve iyileştirilmesi güzel. İnstagram üzerinden yeni yıla yeni arabalar ekleyeceklerini okudum. Her zaman harika bir kentsel seçenektir. Her şey uygun, pratik ve mümkün olduğunca çabuk. Hizmetin maliyeti de sizi memnun ediyor, fazla ödeme yapmanıza gerek yok. Sağlam bir beşlik koyuyorum!
Geçen gün arabam bozuldu ve acilen ve çok fazla sürmem gerekiyordu. Arkadaşlarımın bahsettiği araba paylaşımını iyi hatırladım. Benim durumumda, şehirde taksiyle dolaşmak karlı bir iş olmadığı için tek doğru karar buydu. Kayıt ve hesap onayı yarım saat sürdü, bu süre zarfında kimsenin bu arabayı rezerve etmemiş olması iyi bir şey. Kayıt sürecinin biraz hızlanmasını istiyorum. Ve böylece araba, işi ve hizmetin kendisi hakkında daha fazla şikayetim yok.
Harika bir şirket, ancak feci bir şekilde yeterli araba yok! Bir noktada 50'ye kadar olabilir, diğerinde birden fazla olmayabilir. Taksiyi aramamız gerekiyor, çünkü gerçekten arabaya gitmek istemiyorum, çok uzakta.