Ben kart sahibiyim. TSB kısa süre önce uygulamalarını güncelledi — tanıştığım en kötü uygulama. Banka ile sohbet yok. Belirtilen telefon, cevap veren robotla sizi daire içine alıyor, gerçek operatörler telefonu almıyor.
Eskisi bittiği için yeni bir kart sipariş ettim (pandemi döneminden bu yana diğer tüm bankalar genel olarak kartları otomatik olarak yeniliyor). Şimdiye kadar kart olmadığı ortaya çıktı, ancak hesabınızda paranız var - hesap bakımı 100 ruble, bununla ilgili hiçbir yerde ve hiçbir şey yok. Kartın açık olup olmadığı belli değil, sonuç olarak hayır olduğu ortaya çıktı, tüzel kişi olarak bankayı aramak zorunda kaldım ve kızlar kartı açmayı reddettiklerini söylediler! Çünkü yanlış kod sözcüğü yazılmıştı (dürüst olmak gerekirse, kaç yıl önce söylendiği belli olmayan bir kod sözcüğüne değil, yeni bir kod sözcüğüne ihtiyaç olduğunu düşündüm). Bu konuda da bir konuşma olmadı ve kartın resmileştirilmem reddedildiği gerçeği de yoktu.
En iğrenç uygulama!
Все хорошо, только начните работать в ежедневном графике или хотя бы дежурных на выходные выводить, как делает другой банк, а то приходится ждать буднего дня, чтобы ответили на вопросы сотрудники, которые работают стандартную 5дневку. Это уже реалии работы с физ.лицами.
Tatsotsbank'ım var ve çalıştığım kuruluşum bu kartı bana dayattı, bankanın kendisinin sistemde çok sık sorunları olduğunu söylemek istiyorum, ancak bankanın sorunları nedeniyle müşterinin sorunlarını dinlemesi gerekiyor, bu bankanın yakında koklayacağına ve müşterilerinin iflas edeceğine inanıyorum